mærkeligt skum i potten!!


Nexus
 Share

Recommended Posts

Ja øhh - det er jo en lidt mærkelig problematik - men det skummer væsenligt mere end normalt når jeg går på potten for at tisse, lige for tiden. Jeg mener at have hørt et eller andet sted, at hvis det skummede når man hældte vandet fra kartoflerne, så var det tegn på at nyrene udskilte protein som kroppen ikke kan nå at optage - kan dette passe??

I tilfælde af tvivl er dette inglæg ment seriøst - det undre mig meget -måske nogen der ved noget mere konkret???

MVH

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom til at tænke på proteinerpulver, fordi det altid udvikler så meget skum når man shaker eller blender skidtet.......

Hvis det er tilfældet, at jeg bare pisser det dyrbare pulver ud igen, så skal min kost omreguleres - fordi så er der måske alligevel en grænse for hvor meget protein kroppen kan rumme

Wannabe-> ja, måske skulle man prøve det!!??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det har altid skummet meget når jeg urinerer, jeg tror det mere handler om den kraft, hvormed urinen rammer overfladen af vandet i tønden. Jeg får regelmæssigt testet min urin, uden at der har været bemærkninger til det.

Prøv eventuelt at tisse sidende, eller klem lidt på Nexus Jr. så urinen ikke farer så hurtigt afsted B)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt, det ikke hører hjemme her, men er for chokeret til ikke at dele oplevelsen.

mht om overskydende urin i maden kan ses/bliver udskillet i urinen, blev jeg nysgerrig og gik igang med at søge nettet for yderligere oplysninger/informationer. Som det så mange gange sker, når man søger, finder man ganske andre henvisninger, end dem man rent faktisk leder efter.

Flg link klippede jeg ved sort uheld på, hvilket hurtigt skulle vise sig at blive en ganske modbydelig affære. Jeg har overvejet meget, om jeg skulle putte linket på, men jeg synes, jeg vil linke alligevel - som et vidnesbyrd på, hvor syge i roen nogle folk er:

http://www.eunuch.org/Alpha/N/newea_54019The_NAZI.htm

Link to comment
Share on other sites

Har svært ved at tage den artikel seriøst. Hele sproget virker som om det er skrevet idag for at provokere, en anden ting er at den er så propfyldt med stavefejl at jeg har svært ved at tro at det er en doktors/kirurgs dagbog, heller ikke særlige videnskabelige notater han gør sig i "dagbogen".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share