bryst træning


TechnoTrold
 Share

Recommended Posts

jeg kan godt træne det yderste og lidt af de nerste men synes stadig ikke der sker noget altså helt inde i midten oppe ved de knogler der

Bænkpres inciline bænk og cabel crus

andre øvelser man burte lave for at få en veltrænet bryst kasse og nogen store patter

Spis som en viking. Træn som en viking

Link to comment
Share on other sites

jamen mit bryst ude vokser fint nok men det er mere inde mod midten altså hvis i forstå

altså spiser fint nok bare bryst træning som skal laves lidt om på

ikke nok måske med 3 øverlser og skifter for bænk til inciline fra gang til gang

Det kan muligvis være, at du er genetisk betinget for at dit bryst ser mindre massivt ud i midten. In that case - live with it.

Det mest sandsynlige er blot, at du mangler masse. Hvordan du skal tilegne dig mere masse er beskrevet i hundredvis af indlæg = SØG!

Link to comment
Share on other sites

jamen mit bryst ude vokser fint nok men det er mere inde mod midten altså hvis i forstå

altså spiser fint nok bare bryst træning som skal laves lidt om på

ikke nok måske med 3 øverlser og skifter for bænk til inciline fra gang til gang

Som der er skrevet på mol 10^81 gange før så er det i realiteten ikke muligt at flytte stresset på musklen ret meget op og ned og slet ikke "ind og ud". Spis, træn tungt med store øvelser og vær glad for resultatet. :wink:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

så det vil sige med 3 øverlser jeg laver er fint nok

De betyder tæt på nada in the big picture om du laver 1 eller 3 øvelser. Ihf ikke totalt set. Der er mange andre ting som samlet presse volumen, din resterende program-opbygning, genetik og fødeindtag, der spiller langt mere ind.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg læst din anden tråd også.

Råd til dig:

Glem alt om alle de latterlige små ting omkring din krop (ydre, nedre, upper pecs og så videre) og focuser på at blive stærk i dine basisøvelser og få lagt et ordenligt fundament. Og sørg for at tage på jævnt hen ad vejen. Så skal du nok blive led.

På den anden måde (tænke på ligegyldige småting som cabelflyes og squeeeze pecs) bliver man sku aldrig stor og stærk.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Tunge basis øvelser på brystet... Så kommer det... Bliver de store i ydersiden kommer det midterste også med på et tidspunkt... Sådan fungere det nu en gang... Men de er jo som udgangspunkt for de de fleste opbygget sådan at den største gang masse sider ydesert...

JHeg træner KUN bænk og incline bænk og så military der rammer brystet... Og jeg har midten fint med...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share