From Russia with love


incognito
 Share

Recommended Posts

Jeg så godt noget af det på Eurossport for ikke længe siden! Fe´ at se en vægtløfter være med i det selskab. Troede i øvrigt ikke man måtte støde den op som han gør, men jeg tog fejl.

Det synes jeg er en af de fede elementer ved stærkmand: Det er riv rav ruskende ligegyldigt hvordan de får vægtene op. Så længe de kommer op. :devil:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Mit nye idol, fuck han er et monster :4thumbup: :devil:

Og hvor er det også bare mega fedt i slutningen hvor arnold rejser sig fra stolen mens han klapper :bigsmile:

Edited by simoh
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Forresten har i set canadiske stærkmand Dominic Filiou, han er også rimmelig stor:

980771.1142917659064.Anson_Dominic.JPG

:blink:

:cry:

:devil:

Ud fra hvad jeg kan finde på nettet er han 2 meter høj og vejer 200kg, det er galskab :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nu ikke helt enig, den første video passede perfekt til lyden... Der var et eller andet over den 'A young russian weightlifter rising to the occasion and becoming a monster!" eller noget :devil:

Her lige gennemlyttet begge numre igen, og må give dig ret. Først nummer passer helt klar bedre. Men får ikke kuldegysninger af numret. Synes bare at det er fedt at se ham med nogle rigtige vægtstænger i stedet for de stærkmands anretninger man alligevel ikke helt kan forholde sig til :smile:

Et 400kgs konventionel dødløft med en OL stang er sgu til at forholde sig til :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi snakker om filmklip som kan motivere mig sindsygt til at brænde igennem, så er mit favorit her. :w00t:

Kan helt få kuldegysninger over så fee' det er :w00t:

pæn fremgang for Jon Pall:

1979 - first PL competition. Won the 110 kg. class ( SQ: 185 kg, BP: 125 kg, DL: 220 Kg. )

Competes in Olympic lifting ( Snatch: 95 kg, C&J: 130 kg. )

Competes and places second at the Nordic Championships. ( SQ: 250 kg, BP: 175 kg, DL: 282.5 kg. )

1982 - increases his European DL record to 362.5 kg, and sets an Icelandic record with a total of 940 kg.

First strongman competition, Viking '82 in Sweden; places second. Does a one-arm DL of 230.5 kg. which is reputed to be a WR.

Sets a Nordic DL record with 367.5 kg.

underligt at han døde så tidligt :crazy:

Link to comment
Share on other sites

pæn fremgang for Jon Pall:

1979 - first PL competition. Won the 110 kg. class ( SQ: 185 kg, BP: 125 kg, DL: 220 Kg. )

Competes in Olympic lifting ( Snatch: 95 kg, C&J: 130 kg. )

Competes and places second at the Nordic Championships. ( SQ: 250 kg, BP: 175 kg, DL: 282.5 kg. )

1982 - increases his European DL record to 362.5 kg, and sets an Icelandic record with a total of 940 kg.

First strongman competition, Viking '82 in Sweden; places second. Does a one-arm DL of 230.5 kg. which is reputed to be a WR.

Sets a Nordic DL record with 367.5 kg.

underligt at han døde så tidligt :crazy:

Det har jo aldrig været nogen hemmelighed at Doping og stærkmand har haft meget tætte relationer. Jeg er nu heller ikke i tvivl om at Jon Pall fik alt det krudt han havde brug for, men tror såmen ikke han var værre end de andre i sporten, han var bare en af de uheldige hvis krop gav op :unhappy:

For han var dælme en karismatisk stærkmand, og nogle af de dyster han havde med Kazmeier var for fede. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share