Pakkekalender på Motion-online


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Som noget nyt, vil der i hele julemåneden være pakkekalender på Motion-online. Hver dag vil der være en ny pakke. På grund af mediets elektroniske natur, vil der desværre kun blive tale om virtuelle pakker. Indholdet vil være trænings- og motionsgrej af den lidt usædvanlige slags. Første pakke er en maskine der er blevet vildt populær i Asien, men som vi sjovt nok endnu ikke har set i Danmark ...

Følg med på MOL's forside ...

Link to comment
Share on other sites

bwahahahaaaaaa.... Club swinging in the house of power, får mig nu straks til at tænke på noget mindre lødigt....

Derudover skal det vel siges at de filipinske stavkampsporter også beskæftiger sig med tungere køller ikke ulig dem man ser fra clubbell træning. Det forekommer mig lidt mere spiseligt hvis der er tale om kampsport frem for endnu et gadget træningskoncept....

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg aldrig selv prøvet CB's, men mit indtryk igennem de få her på mol der træner med dem er bestemt anderledes end den video giver udtryk for. Det er netop mest af alt middelmådige jonglørkunster han lirer af. Hvor længe trænede du selv med dem under "testen", for jeg håber da at du rent faktisk har haft de ting i hånden du anmelder? :wink:

Kommer KB's også under kærlig behandling? :santa2:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:@ treadmillbike

Bemærk 40 sekunder inde hvor de skal vise hvor let den er at tage med i bussen. Da klippet stopper er manden nået fint ind i bussen med det meste af cykle, men styret hænger fuldstændig på tværs og vil uden tvivl forhindre gutten i at komme helt ind i bussen.

The Treadmill Bike's hard wearing belt offers a sure grip while protecting your feet from dirt and other contaminants commonly found on the earth's surface.

:blink: - hvor er det lige de har tænkt sig at bruge den? På lossepladser eller i nærheden af radioaktivt affald?

Synes faktisk godt det kunne ligne sådan et ingeniørprojekt, hvor fantasifulde studerende laver et fiktivt produkt fra start til slut

i øvrigt:

Treadmill Biking is fun for the whole family. The variable resistance feature* means that treadmill bikers of different abilities can workout together and no one will get left behind.
+
* The variable resistance feature is not yet available.

= :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:@ treadmillbike

Synes faktisk godt det kunne ligne sådan et ingeniørprojekt, hvor fantasifulde studerende laver et fiktivt produkt fra start til slut

Hun er ved at bryde ud i latter konstant - det er den fedeste parodi påTV SHOP produkter og film jeg længe har set!!!

Link to comment
Share on other sites

:laugh:@ treadmillbike

Bemærk 40 sekunder inde hvor de skal vise hvor let den er at tage med i bussen. Da klippet stopper er manden nået fint ind i bussen med det meste af cykle, men styret hænger fuldstændig på tværs og vil uden tvivl forhindre gutten i at komme helt ind i bussen.

:blink: - hvor er det lige de har tænkt sig at bruge den? På lossepladser eller i nærheden af radioaktivt affald?

Synes faktisk godt det kunne ligne sådan et ingeniørprojekt, hvor fantasifulde studerende laver et fiktivt produkt fra start til slut

i øvrigt:

+

= :laugh:

Jeg kan høre, at vi har en køber her :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

 Share