Den Mentale Faktor i træning


BodyBuild88
 Share

Recommended Posts

Hej MOL boere.

Jeg har undret mig over en ting.. Som sagt den Mentale faktor i træning. Det er noget der aldrig bliver diskuteret..

Men jeg har på fornæmmelsen at det er en vigtig ting man ikke tænker så meget over..

Hvad er jeres mening/erfaring?

Jeg kan selv sige at i dag da jeg skulle kører squat 5x5 med 75 kilo, var de 3 første sæt meget hårde og tæt på failure(troede jeg).. Men så sagde jeg fuck det og tog 10 reps i 4 sæt uden problemer!!! Hvad sker der :blink: ?

-Christoffer

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL boere.

Jeg har undret mig over en ting.. Som sagt den Mentale faktor i træning. Det er noget der aldrig bliver diskuteret..

Men jeg har på fornæmmelsen at det er en vigtig ting man ikke tænker så meget over..

Hvad er jeres mening/erfaring?

Jeg kan selv sige at i dag da jeg skulle kører squat 5x5 med 75 kilo, var de 3 første sæt meget hårde og tæt på failure(troede jeg).. Men så sagde jeg fuck det og tog 10 reps i 4 sæt uden problemer!!! Hvad sker der :blink: ?

-Christoffer

Jeg "mener" at den mentale faktor SKAL være der hver gang man træner......f.eks. god musik mens man træner...

det lagde jeg engang mærke til da nogle tosser havde sat "Radio og Håndboldt" å¨anlæget...jeg gik faktisk helt død indtil der blev skiftet til noget tjept dance-trance musik....og så var jeg oppe og køre igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share