Prøv militær femkamp!


Augustinus
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Augustinus.

Ved du om der er noget fælles transport imellem de forskellige steder, hvor øvelserne befinder sig?

Eller er der nogen der har mulighed for at have mig med i en bil? Det er vist ikke helt realistisk at cykle imellem stederne når man ikke kender det vilde til København.

Hilser Kapper

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Det er med gråd i stemmen, at jeg bliver nødt til at melde fra på første afdeling af femkamp d. 31 marts :unhappy:

Studieturen med gymnasiet er blevet planlagt således, at jeg ikke er hjemme i perioden 29 marts - 3 april. :mad::crybaby:

Det er virkelig ærgerligt jeg havde glædet mig utrolig meget

Ærgeligt du ikke kan komme Peter.

Hvad kan jeg sige..........? Drop studierne. :biggrin:

Selv håber jeg ikke min flytning ramler sammen med arrangementet. Jeg påregner at gå rundt som hjælper.

Landsholds kæmperen

Edited by Kæmperen
Link to comment
Share on other sites

Hej Morten :smile:

Ja det frister bare at droppe det hele og så søge KSE til maj, men sådan skal det altså ikke gå, har jeg sat mig i hovedet.

Jeg snakkede lige med Brian idag. Han har kun fået 3 tilmeldinger. Troede nu er der var større interesse fra ikke mindst mol i denne sammenhæng. Har folk fået kolde fødder?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
DM'et i odense er det også for civile? Og tror i stadig man kan nå at tilmelde sig ?

For så kigger jeg måske forbi.

DM er også for civile, og der bliver en tilpasset konkurence så alle kan være med. Tror bestemt ikke det er noget problem at melde sig til, selv i sidste øjeblik. Men husk at der også er "stævner" 1. juli plus ét i august... :4thumbup:

Næste gang skulle der gerne være en solid mængder MOL'boer at spotte mellem deltagerne!!!

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Ok. Hvor kan man tilmelde sig? og hvor gammel skal man være for at være med ?

Og hvor god form skal man være i ?

http://www.5kamp.com/index.php?option=com_...ct&Itemid=3

Der er ikke nogen nedre grænse for hvornår man kan deltage såvidt jeg ved. Man behøver ikke være i superform for at deltage (bare se på mig :blush: ). Man kan jo selv justere hvor meget gas man vil give.... Selvom der jo egentligt kun er ét gældende gear... Nemlig femte :devil:

Link to comment
Share on other sites

http://www.5kamp.com/index.php?option=com_...ct&Itemid=3

Der er ikke nogen nedre grænse for hvornår man kan deltage såvidt jeg ved. Man behøver ikke være i superform for at deltage (bare se på mig :blush: ). Man kan jo selv justere hvor meget gas man vil give.... Selvom der jo egentligt kun er ét gældende gear... Nemlig femte :devil:

Hehe ja :D , Jeg kigger lige på det :D ringer til dem/ham her i en af de næste dage. i Ferien :D

Lyder til at være fedt, men Jeg har aldrig før prøvet en forhindrings bane.. Men engang skal jo være den første :D

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Så går den løs igen med en helt frisk sæson :smile:

http://www.5kamp.com/index.php?option=com_...62&Itemid=2

Den 29. marts 2008 afholds første afdeling af den militære femkampcup 2008. Programmet kan læses i nedenstående.

Militær Femkamp Cup 2008

29. marts København

3. Maj Holstebro

8. juni Fredericia

DM og Cupfinale 27 - 29 August Holstebro

Militær Femkamp Cup 2008 1. afdeling 29. marts i København

Militær Femkamp er for alle der ønsker en udfordring eller bare godt kan lide at prøve noget nyt og spændende.

Der dystes individuelt for både herrer og damer.

Lørdag den 29 marts 2008 afvikles første afdeling af Militær Femkamp Cup 2008, denne afvikles i København med følgende program.

06.30 – 08.00 Forhindringsbanesvømning i Damsøbadet. Sønderjyllands Allé 6, 2000 Frederiksberg.

09.30 – 12.00 Skydning på Kalvebod Skydebane. Selinevej 5, 2300 København S

13.30 – 14.30 Forhindringsbaneløb på Svanemøllens Kaserne. Ryvangs Alle 1, 2100 København Ø

14.30 – 16.00 Håndgranats kast på Svanemøllens Kaserne.

16.00 – 16.30 4 km terrænløb på Svanemøllens Kaserne.

16.30 Præmieoverrækkelse.

Der vil være instruktion inden hver disciplin samt mulighed for at prøve forholdene inden start.

Der er et maksimal antal deltagere på 40 pers.

Startgebyr: 200 kr.

Man er selv ansvarlig for transport mellem de enkelte stævnepladser. Der vil dog være mulighed for fælleskørsel.

Tilmelding sker til Brian Dåsbjerg: [email protected] eller tlf: 23 60 25 62 Senest den 15. marts.

Kom og prøv Militær Femkamp, en sportsgren der giver udfordringer

Militær Femkamp Cup 2008

29. marts København

3. Maj Holstebro

8. juni Fredericia

DM og Cupfinale 27 - 29 August Holstebro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share