Moos' Log 4


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 535
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det ser rigtigt godt ud Moos, man må sgu give at alt det ol benbøj og bands har hjulpet.

Prøv bare og tænk på hvad det ikke giver når jeg kommer forbi med jydsk toughness. :superman:

Ja, det har sq givet ngodt :smile:

Tak skal du have - Jeg glæder mig til at din toughness giver mig 250 i bænken :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Vildt bænket, sej PR! :devil:

Thx :bigsmile:

De 200kg er jo i udstyr :nonono::mad::tongue: Lee' presset :devil:

Og reverse band og 3 klodser, men det koster faktisk kg, såå... :tongue: Thx :wink:

Moos: Hvor længe har du straffet jern?

Uh, det må vidst være 4 år til foråret :unsure: Men er ikke helt sikker :smile:

Flot løft Måås. :superman::smile:

Man kan ikke spise for meget i styrkeløft. :nonono:

Thx :wink:

"Jeg tror faktisk at vi er ca. lige stærke i bænkpres" :nonono::innocent::wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de 200kg i bænken :devil: Det er sgu massivt :superman:

Godt at se at du kan overfører al den toptræning til trøjen :cool:

Tak :smile:

Ja, det er fedt, og især fordi jeg heller aldrig har været så stærk, raw :smile:

damn...200...tillykke med det tøffe...

Thx :smile:

Kommer du og brormand ikke snart forbi OSK? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der er flere der anbefaler man lukker træningen ned efter en stor pr.

Man har taget kroppen et sted han den aldrig har været før, og det koster.

Men neeej Moos skulle hamre løs på lockouts og alverdens elastik øvelser efter sin "lille" 30kg's PR :tongue:

Det var satme godt skubbet fra bunden. Lidt mere toughness og du bliver sikker på de 200.

Dy kontrollere trøjen meget flot. Når du bliver endnu hårdere i kroppen i trøjen bliver du uhyggelig :devil:

Link to comment
Share on other sites

Der er flere der anbefaler man lukker træningen ned efter en stor pr.

Man har taget kroppen et sted han den aldrig har været før, og det koster.

Men neeej Moos skulle hamre løs på lockouts og alverdens elastik øvelser efter sin "lille" 30kg's PR :tongue:

Det er jo kun Jens, der bliver stærk af ikke at lave noget :innocent::tongue: Men mærker det så også i dag, nørj, jeg er smadret :crazy::laugh:

Desuden vidste jeg jo hele tiden, at jeg havde de kg i mig - bare spørg Hippo :superman::innocent::tongue:

Det var satme godt skubbet fra bunden. Lidt mere toughness og du bliver sikker på de 200.

Dy kontrollere trøjen meget flot. Når du bliver endnu hårdere i kroppen i trøjen bliver du uhyggelig :devil:

Thx :smile: Jeg skal bare lige have lidt bedre teknik, så tror jeg at 200 kg vil være hverdags-kost, så nemme de var :bigsmile: Men toughness skal selvfølgelig arbejdes ind nu; endnu mere speed, lockoutpower, rygtræning og teknik. Skal være sikker på at jeg holder spændet, albuerne ude og presser ordentligt igenne. :devil:

Jeg glæder mig til det næste stykke tids træning :bigsmile:

Ledt presset! :4thumbup:

Rommel

Thx :smile:

Link to comment
Share on other sites

Squat/bænk 2/2-07

Rimeligt wasted, hvilket faldt udmærket sammen med min lette squat/lette bænk-dag, så kørte en bitte smule dér, og sluttede af med en røvfuld disko.

Squat:

Box + 1 lag, Manta-ray

6 x 2 x 120 kg

Første gang jeg prøver den rigtigt, og udover den nev lidt i nakken, kørte det fint. Kunne sagtens mærke at den hev mig forover, men det var en fin omgang.

Bænkpres m. pause:

Grønt band under bænken

8 x 3 x 90 kg

Fokus på at løfte med albuerne ud, hvilket jeg normalt ikke gør. Kunne godt mærke jeg ikke havde så meget power, både pga den anderledes teknik og fordi jeg var træt i mine arme, men tror godt det kan lade sig gøre at komme til at køre.

Så gik der disko i den...

High Inlink BB Bænkpres:

Ca. 50 grader

2 x 10 x 60 kg

8 x 70 kg

8 x 75 kg

2 x 6 x 80 kg

3 x 8 x 70 kg

2 x 10 x 60 kg

Siddende BB skulderpres:

5 x 5 x 60 kg

Upright rows:

3 x 8 x 60 kg

Siddende DB curls:

2 x 10 x 10 kg

2 x 8 x 15 kg

2 x 8 x 12½ kg

Std. DB hammercurls:

2 x 10 x 15 kg

Fino omgang. Første time gik på fjas og på at blive klippet, næste på at lave ingenting i squat og bænk, og så lavede jeg en masse disko og snakkede. Hvad mere kan man ønske sig?

Nu kunne jeg godt snart tænke mig, at mine skuldre voksede, bare en lille smule. Kæft, de er sørgelige...

Poul kom med den gyldne kommentar;"Hvis du nu cuttede ned, ville du have en ret led ryg" Ja, og hvis jeg tog sol, ville jeg blive brun, etc. Tsk Tsk... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes også du skal cutte Moos, jeg vil mene at du har højden til at ligge i -75kg klassen, men heller ikke over fordi så bliver du for bøffelagtig.

PS glæd dig til næste gang vi skal træne sammen, jeg har købt mig en ny lyserød vest fra D&G til at træne i, jeg tror den vil gå meget godt med min lyserøde hue.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes også du skal cutte Moos, jeg vil mene at du har højden til at ligge i -75kg klassen, men heller ikke over fordi så bliver du for bøffelagtig.

PS glæd dig til næste gang vi skal træne sammen, jeg har købt mig en ny lyserød vest fra D&G til at træne i, jeg tror den vil gå meget godt med min lyserøde hue.

Lækkert, så vil jeg bruge mit kashmir halstørklæde for første gang, under den træning, fordi jeg ved at du værdsætter det.

Ja, jeg har tænkt over det, men kan du anbefale en god bruncreme? Synes ikke at den jeg har nu, går godt sammen med lange, slanke muskler... :unhappy:

Glæder mig til at se det - lyserød er altså bare lige din farve! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Kæft, hvor har jeg sindssygt mange doms i mine guns, det er helt vildt, og mine ikke-eksisterende delts er også totalt wasted :laugh:

Lige en lille historie fra det virkelige liv, så alle jer, der kun læser min logbog for at blive inspireret og tænke "nørj, bare jeg bliver lige så beskidt leee' en gang" behøver ikke læse det. Men synes det er meget skægt alligevel.

Var til årsfest på mit gamle gymansie i går, og der fik jeg simpelthen så mange kommentarer om at jeg var blevet stor og lee', at det er helt vildt. En af mine klassekammerater spurgte, om det overhovedet var muligt at jeg kunne blive større efterhånden, og adskillige 1.g'ere var ovre og hilse på mig, høre hvor meget jeg bænkede osv. Totalt spass! :laugh: Især da min tysklærer kigger på mig og siger "Nå, jeg kan se at du stadig løfter vægte!" Joow...

I dag var jeg så riiiimeligt brandt aw, og med klubstævne osv. i hovedet egentligt ikke videre frisk. Nå, men Trolle ville jo så gerne i byen, og Bubbi ligeså, så følte jeg mig nødsaget til at tage med, det blev dog næsten uden at drikke, så jeg lagde virkeligt mærke til hvor dumme folk ser ud, når de er fulde. Der var blandt andet definitionen på en vaskeægte neger-mama med gigantiske bryster og røv, rimeligt off-season, der kørte det mest gennemførte 80'er-look, samtidig med at hun dansede uden den mindste form for rytmisk sans. Ikke at det normalt betyder noget, men i det her tilfælde taler vi om noget, så grelt, at det mest af alt mindede om et trafikuheld - man vil helst ikke stirre, men det er på samme tid skræmmende og fascinerende. Det hjalp så heller ikke at hun i hver anden sætning brugte ordene "My niggaaargh".

Anyway, tilbage til det vigtige; hvor lee' jeg er, for jeg fik adskillige bemærkninger i dag, især to, der var ret morsomme.

Da jeg var på vej hjem skulle jeg mase mig igennem en kødrand af mennesker, og da jeg nærmer mig, hører jeg en fyr sige til sin ven "Nå, nu bliver her sq trangt, ham der er fanme bredskuldret!" hvortil kammeraten svarer "Ja, han har eddermame da styrketrænet!" :laugh:

Det bedste skete dog lidt tidligere på aftene, da jeg står lænet op af en sofa, og en fyr støder ind i mig, rimeligt fuld, og griber fat i mine venstre arm. Han ser på mig med store øjne, og stiller sig så hen foran mig og gramser mig på brystmusklerne!! Derefter fortsætter han med at tage et godt greb om min højre arm, mærker efter i lidt tid, hvorefter han bare går videre... Der går så 3 minutter, så kommer han tilbage, igen, og tager fat i min højre arm, mærker på den og siger at jeg er vildt stor, hvorefter har vil have mig til at mærke på hans arm (Skinny-ass eel) Nå, men så siger han så "Hvor meget kan du tåle?" og det fatter jeg ikke, så jeg siger "hvaba?" hvorefter han stikker mig en knytnæve i siden, og gentager "hvor meget kan du tåle??" Jeg lader som ingenting og siger "Nok en del..." hvorefter han gør en bevægelse til at ville slå mig i løgposen og siger "Hvad så med i nosserne?" Kunne ikke gøre andet end at kigge på ham, og sige "Jamen, jeg er altså en pige..." Han gjorde store øjne, undskyldte og gik sin vej :laugh:

Men konklusionen er altså, at jeg er pisse beskidt, og alle de møgunger i klubben, der siger at man knapt nok kan se jeg træner, kan bare flette fissen, for jeg er pisse beskidt! 'Nuff said! :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share