Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Giver det for meget bounce i bunden, når skiverne sidder helt ud til kanten, eller hvordan skal det forstås? :unsure:

Det er måske også en VL-stang, der bøjer så dejligt?

Det er en styrkeløft Leoko stang, så den er helt ok. Problemet er bumper plates helt ud til kanten. Den er levende allerede i nedgangen og det er stort set umuligt at få et kontinuerligt løft når man starter med at dykke, så jeg nåede ikke engang i nærheden af bunden.

Måske er det bedre i den løse dragt, men jeg tror faktisk at jeg er nød til at løfte i HSF med metalskiver de sidste par gange. Jeg vil helst ikke spilde tiden på et utilstrækkeligt setup.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Lower Body

Jeg fik ikke trænet færdig igår, så jeg var nede og slutte det af idag hvor jeg ellers plejer at holde fri.

Deadlift - DE

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg + green band

3 x 100 kg + green band

3 x 120 kg + green band

3 x 120 kg + green band

3 x 140 kg + green band

3 x 140 kg + green band

3 x 140 kg + green band

3 x 140 kg + green band

GH Raises

8

8

6 x 10 kg

6 x 10 kg

6 x 10 kg

6 x 10 kg

Reverse Hypers

10

10 + 20 kg

10 + 20 kg

10 + 40 kg

10 + 40 kg

10 + 40 kg

10 + 40 kg

Crunches

20

20

20

Side bends

10 x 32 kg

10 x 37 kg

10 x 37 kg

10 x 37 kg

1 liter sødmælk undervejs + proteinshake bagefter

Lidt opsamlingstræning, ikke noget at berette om. Imorgen går jeg hårdt i den løse trøje. Formentlig i HSF.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - WSB, ME Upper body

Blev igen forsinket i trafikken pga DHL kaos i trafikken, så jeg var godt hidsig da jeg kom til træning. Trænede lidt med Biiver i dagens anledning.

Benchpress

5 x 20 kg

5 x 50 kg

5 x 100 kg

5 x 130 kg

3 x 150 kg

2 x 170 kg

Katana 50'' S/S

2 x 200 kg

2 x 210 kg

2 x 220 kg

1 x 230 kg

2 x 210 kg

2 x 210 kg

Alle løft til bryst i den løse trøje. Simon gav udløft på de tungeste.

Boardpress Raw

5 x 170 kg - 12 cm

3 x 190 kg - 12 cm

3 x 200 kg - 12 cm

3 x 200 kg - 12 cm

3 x 200 kg - 12 cm

Maranne BB, holdt boardet, biiverboy løftede ud.

Tate Press

8 x 30 kg

8 x 32 kg

8 x 34 kg

8 x 34 kg

8 x 32 kg

T-bar rows

10 x 60 kg

10 x 80 kg

8 x 100 kg

8 x 100 kg

8 x 100 kg

8 x 100 kg

Wide grip pull to front

10 x 50 kg

10 x 70 kg

8 x 90 kg

8 x 90 kg

8 x 90 kg

Barbell roll outs

5

5

5

1 liter mælk undervejs + gainershake bagefter.

Udemærket bænktræning idag i den løse trøje. Næste onsdag bliver sidste gang i udstyr og det bliver i konkurrencetrøjen. Aftenvægten sagde 112,9 kg og morgenvægten var 110,6 kg.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - Diskopump

Jeg var til et pensionsmøde i hellerup og var derfor tidligt i hulen efterfølgende. Jeg undgik således både DHL kaos og fik pump i gunzzz samtidig = awesome.

Der blev kørt

Laterals

Rotator

Facepulls

EZ curls

Concentration curls

Calf raise i hack squat + BW

Da jeg kom hjem lå der sku et brev fra kulturministeriet hvori der stod

".....bla bla bla,,,tillykke med broncemedalje til EM i bænkpress....blabla...løft på 257,5 kg har båret Danmark frem på den internationale sportsscene på fornemmeste vis...blabla.."

:w00t:

Den skal sku i glas og ramme tror jeg...skrivelsen er endda med et gammeldag datostempel og et journalnummer...hahaha. Man skulle næsten tro at nogle havde hørt at VM holdet i Indien er aflyst og ville trøste mig :laugh:

Nå, men jeg blev da i det mindste glad :smile:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - Diskopump

Jeg var til et pensionsmøde i hellerup og var derfor tidligt i hulen efterfølgende. Jeg undgik således både DHL kaos og fik pump i gunzzz samtidig = awesome.

Der blev kørt

Laterals

Rotator

Facepulls

EZ curls

Concentration curls

Calf raise i hack squat + BW

Da jeg kom hjem lå der sku et brev fra kulturministeriet hvori der stod

".....bla bla bla,,,tillykke med broncemedalje til EM i bænkpress....blabla...løft på 257,5 kg har båret Danmark frem på den internationale sportsscene på fornemmeste vis...blabla.."

:w00t:

Den skal sku i glas og ramme tror jeg...skrivelsen er endda med et gammeldag datostempel og et journalnummer...hahaha. Man skulle næsten tro at nogle havde hørt at VM holdet i Indien er aflyst og ville trøste mig :laugh:

Nå, men jeg blev da i det mindste glad :smile:

Cool! Så bliver et bemærket et eller andet sted...

Var der en check med, eller måtte du nøjes med æren!? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Diskopump

Jeg var til et pensionsmøde i hellerup og var derfor tidligt i hulen efterfølgende. Jeg undgik således både DHL kaos og fik pump i gunzzz samtidig = awesome.

Der blev kørt

Laterals

Rotator

Facepulls

EZ curls

Concentration curls

Calf raise i hack squat + BW

Da jeg kom hjem lå der sku et brev fra kulturministeriet hvori der stod

".....bla bla bla,,,tillykke med broncemedalje til EM i bænkpress....blabla...løft på 257,5 kg har båret Danmark frem på den internationale sportsscene på fornemmeste vis...blabla.."

:w00t:

Den skal sku i glas og ramme tror jeg...skrivelsen er endda med et gammeldag datostempel og et journalnummer...hahaha. Man skulle næsten tro at nogle havde hørt at VM holdet i Indien er aflyst og ville trøste mig :laugh:

Nå, men jeg blev da i det mindste glad :smile:

Sports nyhederne handlede også utrolig meget om team danmark støtte i går og medalje høst, måske der er mere støtte på vej til styrkeløft igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Morgentræning

Jeg morgentrænede i fredags, så jeg kunne komme ned til DM i bodybuilding og coache i god tid. Morgentræningen føltes dog helt elendig og det eneste positive jeg kan sige er, at jeg fik det gjort.

Deadlift

5 x 70 kg

5 x 70 kg

5 x 120 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 190 kg

3 x 190 kg

3 x 190 kg

3 x 190 kg

Alle raw uden bælte. Få kilo på stangen som føltes både skidt og tungt kl 7 om morgenen.

Squat

5 x 20 kg

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

Få reps med få kilo. Føltes ej heller særlig godt på dette tidspunkt.

1 Gainershake undervejs

En elendig morgenomgang, hvor jeg godt kunne have suppleret med noget mere bagkæde support, men valgte at tage afted så jeg kunne komme på arbejde i rimelig tid. Ikke noget at råbe hurra for. Muligvis bliver jeg nød til at skyde en morgentræning mere af på onsdag fordi jeg skal til England ifbm arbejdet :4pooh:. Alternativet er at vente til på lørdag til træningssamling med den sidste tunge bænktræning.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - WSB, DE Upper body

Jeg udskød lørdagstræningen en dag pga dm i bb.

DE benchpress

5 x 20 kg

5 x 20 kg - green band

5 x 60 kg - green band

5 x 80 kg - green band

5 x 100 kg - green band

3 x 120 kg - green band

3 x 120 kg - green band

3 x 120 kg - green band

3 x 120 kg - green band

3 x 120 kg - green band

3 x 100 kg - green band - pinky grip

3 x 100 kg - green band - pinky grip

3 x 100 kg - green band - pinky grip

3 x 100 kg - green band - pinky grip

En relativ let dynamisk omgang. Jeg sparer krudtet til næste og sidste tunge trøjepas før WEUC.

Flyes

10 x 17 kg

10 x 22 kg

10 x 24 kg

10 x 24 kg

10 x 24 kg

10 x 24 kg

Dips

8

8

8

8

8

Dumbell rows

10 x 32 kg

10 x 47 kg

10 x 47 kg

5 x 67 kg

5 x 67 kg

5 x 67 kg

10 x 47 kg

10 x 47 kg

Lige før jeg ikke kunne holde den tunge håndvægt i venstre uden straps.

Wide grip pull downs

10 x 50 kg

10 x 80 kg

8 x 90 kg

8 x 90 kg

8 x 90 kg

8 x 90 kg

+ et par sæt med COC 1'eren

1 liter mælk undervejs + gainershake bagefter

OK let bænktræning. Der skal squattes i udstyr imorgen og jeg tager omgangen i HSF så jeg kan få en stabil stang at squatte med. Det bliver i konkurrencedragt og jeg skulle forhåbentligt gerne komme op i nærheden af 300 kg.

Link to comment
Share on other sites

HSF - Squat

Jeg tog turen til en stinkende HSF hule for at squatte i udstyr.

Squat

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 70 kg

Centurion super plus R/S 40''

5 x 120 kg - halv

5 x 170 kg - halv

3 x 210 kg - stropper op

2 x 240 kg

2 x 260 kg

2 x 280 kg, parallel

1 x 300 kg, parallel

Acceptabelt. Jeg kom lidt for meget tilbage at sidde på den sidste, så den blev ikke helt så god som det kunne ønskes. Min blå konkurrencedragt er dog lang t bedre end super centrion'en. Jeg starter nok på 300 kg til WEUC. Den skal jeg kunne få til godkendt dybde og jeg burde stort set kunne trykke den uanset hvordan jeg kommer ned.

Backoff raw

5 x 120 kg

5 x 120 kg

5 x 120 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

3 x 160 kg

Nogle forsigtige backoff sæt bare for at accumulere en smule volumen.

Resten af bagkædetræningen gemmer jeg til imorgen hvor jeg vil dødløfte lidt, køre lidt core og tage en let bænkpresomgang. Jeg skal til f...cking england på onsdag til fredag og jeg agter ikke at morgentræne bænktræning i udstyr onsdag morgen. Det må blive til samling på lørdag, som absolut sidste udkald. Ikke optimal timing det hele, men jeg må improvisere mig igennem.

2 liter kakaomælk undervejs i træning + gainershake bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Resten af bagkædetræningen gemmer jeg til imorgen hvor jeg vil dødløfte lidt, køre lidt core og tage en let bænkpresomgang. Jeg skal til f...cking england på onsdag til fredag og jeg agter ikke at morgentræne bænktræning i udstyr onsdag morgen. Det må blive til samling på lørdag, som absolut sidste udkald. Ikke optimal timing det hele, men jeg må improvisere mig igennem.

Jeg ved, hvordan du har det. :unhappy: Er på kursus fra mandag morgen til torsdag aften i denne uge, så mine startvægte i squat og bænk bliver også først lavet til samlingen. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved, hvordan du har det. :unhappy: Er på kursus fra mandag morgen til torsdag aften i denne uge, så mine startvægte i squat og bænk bliver også først lavet til samlingen. :dry:

Tak Kathrine :smile: Er du sikker på at du vil squatte så hoejt i procenterne blot 6 dage foer? Baenkpressen restituere man sig lidt hurtigere fra synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Tak Kathrine :smile: Er du sikker på at du vil squatte så hoejt i procenterne blot 6 dage foer? Baenkpressen restituere man sig lidt hurtigere fra synes jeg.

Det er vel ikke optimalt. Men jeg vil have en gang i udstyr mere inden stævnet (seneste gang var mandag i sidste uge), så det kan enten blive fredag eller lørdag. Når nu jeg har fire dages pause lige inden, og en deload efter, tror/håber jeg, det går at køre både squat og bænk lørdag. For vil et eller andet sted næsten helst gøre det til samlingen, når nu vi alligevel skal derover. Skal selvfølgelig ikke have mere end et par løft i fuldt udstyr i nogen af delene.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Deadlift + bagkæde

Som tidligere anonceret valgte jeg at køre lidt dødløft idag, lidt let bænk og resten af bagkæde træningen. Chris og marianneBB var i hulen. Desuden var kajakpolo landsholdet til stede i badetøfler utroligt hvad man skal trives med i hulen.

Deadlift

5 x 70 kg

5 x 70 kg

3 x 120 kg

3 x 120 kg

3 x 160 kg

2 x 200 kg

Metal king sumo deadlifter - 48''

2 x 200 kg - halv

2 x 230 kg - halv + bælte

1 x 250 kg

1 x 270 kg

En stejl serie. Alle løft lette, men jeg kunne nok med fordel fumle lidt mindre med grebet...suk.

Goodmornings

5 x 20 kg

5 x 70 kg

5 x 70 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

Benchpress

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 90 kg

5 x 120 kg

5 x 120 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

en middellet omgang

Crunches

20

20

20

Rollouts

5

5

5

med en rollout device som lå og rodede i IK99. Bagefter var den ved at falde fra hinanden. Sikke noget lort.

Fin nok træning idag. Sumo dragten føltes fin så det er da positivt.

1 liter mælk undervejs + gainershake bagefter.

Soundtrack: Amon Amarth - "twilight of the thunder god", Soil - "true self"

Næste træning bliver på lørdag til samling pga nogle møder i england.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke optimalt. Men jeg vil have en gang i udstyr mere inden stævnet (seneste gang var mandag i sidste uge), så det kan enten blive fredag eller lørdag. Når nu jeg har fire dages pause lige inden, og en deload efter, tror/håber jeg, det går at køre både squat og bænk lørdag. For vil et eller andet sted næsten helst gøre det til samlingen, når nu vi alligevel skal derover. Skal selvfølgelig ikke have mere end et par løft i fuldt udstyr i nogen af delene.

Hvordan kommer du til samling?

Link to comment
Share on other sites

Kører med Kim. Går jeg i hvert fald ud fra. For i søndags sagde han ja til, at han skulle afsted, men må hellere lige høre ham ad igen for at være på den sikre side. :tongue: Dig?

Det ved jeg ikke lige endnu. Det kan vaere at jeg får et lift eller selv koerer. Jeg kunne godt finde på at blive ovre i gylland resten af weekenden og så lave et lille foraeldre visit, det er jo ikke så langt vaek.

Link to comment
Share on other sites

Det ved jeg ikke lige endnu. Det kan vaere at jeg får et lift eller selv koerer. Jeg kunne godt finde på at blive ovre i gylland resten af weekenden og så lave et lille foraeldre visit, det er jo ikke så langt vaek.

Okay, jeg regner også med at blive til søndag aften eller mandag morgen.

Link to comment
Share on other sites

Horsens styrkeloeft - traeningssamling

Endelig hjemme fra Nottingham. Smide tasken, pakke traeningstoej og så afsted til traeningssamling loerdag morgen.

Benchpress

opvarmning op til 2 x 170 kg

katana 48 S/S

3 x 210 kg - klods

2 x 230 kg - klods 8 cm

2 x 250 kg - klods 6 cm

1 x 250 kg - klods 2 cm

backoff raw

3 x 150 kg

3 x 150 kg

3 x 150 kg

+ tate press

+ dips

Efter frokost

Squat

opvarming op til nogle 3'ere på 165 kg

2 x 185 kg

2 x 185 kg

2 x 205 kg

2 x 205 kg

knaebind uden baelte. Min venstre knaehase blev irriteret igen..suk. Benböjsträning har desvaerre ikke vaeret så optimalt, men jeg må bare gå hårdt ind på vägten naeste weekend og se hvad den kan traekke.

+ leg curls

+ side bends

Lettere traening senere idag, lidt doedloeft og lidt baenkpress.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share