Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Super flot løftet Sune, stort tillykke med det :smile: :4thumbup:

Mange tak Hippo :smile:

Der kommer nogle andre video'er fra AAK's side lidt senere. På disse kan man nemmere se hvad der foregår, jeg skal lige hjem og have dem samlet.

Link til TSK cup löft

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

test test

edit: flashfiler kan selvfölgelig ikke embeddes...harggg

Hej Sune

Vild resultat! Ikke langt til rekorden i 110 nu.

Er det flash filerne på AAKs side du mener? Du er selvfølgelig velkommen til at bruge dem til hvad du har lyst til. I din youtube eller...

Og det her forum burde da have en funktion til at indsætte andre flash film end youtube's :cool:

Man kunne også selv indsætte filmene embedded, fx med denne kode


<embed
src="http://aak.powerliftingdb.com/player/player.swf"
width="680"
height="480"
allowscriptaccess="always"
allowfullscreen="true"
flashvars="file=http://aak.powerliftingdb.com/?f=TSK%20Cup%202009&flash=Sune%20Bak%20HSF%20Squat%203.%20340.flv"
>

Man kan se at denne mulighed er slået fra her (sikkert pga. sikkerheden.)

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune!

RESPEKT! Det er fandme sejt. Da du skrev at du håbede på 890 kg, tænkte jeg: "Det skal han sgu nok få!" At du fik mere er bare imponerende, sejt og fortjent!

Jeg har siddet og set dine videoer og de ser alle imponerende ud. Især dit squat ser lidt anderledes ud end de gange jeg har kommenteret at jeg synes du føler den for meget. (Nu skal jeg nok snart holde kæft! :laugh: )

Der kan ikke være meget tvivl om at når du har gået barsk i udstyr i en periode, så vil der være mere at hente i alle tre løft. Måske især i squatten!

Keep up the good work! Nu kan forbundet så ærgrer sig over at de ikke sendte dig til VM alligevel!

Link to comment
Share on other sites

God julefrokost du havde fået arrangeret i lørdags :smile: Og selvfølgelig også Femina, der stod for lækker mad :4mewantfood:

Du er en god vært... Jeg synes især godt om, at du går foran og viser, at man skal tage nogle ordentlige hiverter når snapsen kommer rundt :laugh:

- Er du ikke også ved at være klar til nogle træninger, der er værd at logge igen?

Link to comment
Share on other sites

IK99 - WSB, ME Lower body

Så blev jeg presset til at logge lidt igen. Der sker ikke det store endnu. Jeg har stadig et sår bag på venstre hase som nok kræver en uge mere før knæbind overhovedet kan komme på tale. Jeg er gået tilbage til WSB splittet og er gået lige så langsomt igang.

Reverse band squat

5 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 150 kg

5 x 150 kg

3 x 190 kg

3 x 190 kg

3 x 210 kg

3 x 220 kg

3 x 230 kg

Opsætningen trak lige knap 60 kg i bunden og var helt fri de øverste 30cm cirka.

Raw

5 x 140 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

Romanian Deadlift

8 x 60 kg

8 x 100 kg

6 x 120 kg

6 x 120 kg

6 x 120 kg

6 x 120 kg

6 x 120 kg

Gluteham Raises

10 x BW

8 x BW + 10 kg

8 x BW + 10 kg

8 x BW + 10 kg

8 x BW + 10 kg

8 x BW + 10 kg

Crunches

20

20

20

Side bends

10 x 35 kg

10 x 35 kg

10 x 35 kg

+ et par sæt med COC 1'eren

Det var det hele. Ikke så meget at bemærké. Opsættet i powerracket var udemærket.

Idag var der santa lucia på arbejdet og jeg skulle selvfølgelig være luciabrud. Santa lucia bliver aldrig det samme igen. Mon ikke det er at finde på intranet forsiden imorgen...det er sku ganske vist.

Link to comment
Share on other sites

Reception Kulturministeriet

Så var det åbenbart idag der var reception på kulturministeriet for medaljetagere til EM og VM. Jeg troede ellers at det var imorgen og havde planlagt en lang dag på arbejdet, men sådan var det ikke. Jeg kan åbenbart ikke huske nogetsomhelst af den slags uden outlook. Jeg havde dog mit arbejdstøj og jakken med så jeg kunne stadig stille i præsentable stand.

Fint skulle det være dernede. Ministeren holdte en tale og udnævnte årets idrætspris til en fodboldklub som havde gjort en social indsats. Bagefter var der tid til at mingle lidt rundt. Jeg kunne dog på ikke se hvem der var atleter og hvem der var hang-arounds. Man kan sku heller ikke altid se på en styrkeløfter om han er atlet, så det tænkte jeg ikke mere over. Jeg kunne ikke kende nogensomhelst, men nu ser jeg jo heller ikke rigtig sport i fjernsynet.

Lige pludselig stod Anton der i læderjakke. Jeg snakkede lidt med ham og han inviterede mig til bænktræning i the gym en 3-5 gange tror jeg nok. Han fik en session med kameraet, så det kan være at der kommer noget i tv. I mellemtiden tog jeg chancen og snakkede til et par piger ved siden af. De viste sig at være vm guldmedaljetagere i kajak roning. Så dem fik jeg en sludder med. Ganske huggeligt.

Af buffetten fik jeg 2 sodavand, 4 glas mousserende vin, 2 wraps, 2 sandwich og adskillelige pindemadder som nærmest ikke tæller for noget.

Det var så dagens indsats...der er nemlig træningsfri.

Udstyrsbænk imorgen i den løse trøje.

Link to comment
Share on other sites

Hej Zune.

Troede du var taget på nisse ferie eller noget, siden du slet ikke loggede. Har savnet noget motiverende at läse på mine lange kedelige nattevagter :sleepy:

Vi har fået dejlig julevejr heroppe med lidt sne og -20 grader :cold: Pisse koldt at gå med hunden!!!

Ferien starter i morgen og frem til 4/1, så hvis du stadig har lyst til at komme på besög er vi hjemme hele julen. Mad og drikke kan jeg love for du ikke kommer til at mangle :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Zune.

Troede du var taget på nisse ferie eller noget, siden du slet ikke loggede. Har savnet noget motiverende at läse på mine lange kedelige nattevagter :sleepy:

Vi har fået dejlig julevejr heroppe med lidt sne og -20 grader :cold: Pisse koldt at gå med hunden!!!

Ferien starter i morgen og frem til 4/1, så hvis du stadig har lyst til at komme på besög er vi hjemme hele julen. Mad og drikke kan jeg love for du ikke kommer til at mangle :)

Hej Charlotte godt at hoere fra dig :smile:

Prehn sagde at jeg måtte igang med at logge igen og så er der ingen vej udenom :bigsmile:

Jeg vil skam meget gerne på besoeg, men praktisk set bliver det umuligt frem imod jul og over årsskiftet. En traeningsweekend i januar eller noget kunne vi vel finde ud af, så flyver jeg lige fluxs på nogle af mine bonuspoint, det er jo kun 1½ time vaek :smile: Jeg tager til Canada en uge i januar, de byder på -35 grader allerede :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Charlotte godt at hoere fra dig :smile:

Prehn sagde at jeg måtte igang med at logge igen og så er der ingen vej udenom :bigsmile:

Jeg vil skam meget gerne på besoeg, men praktisk set bliver det umuligt frem imod jul og over årsskiftet. En traeningsweekend i januar eller noget kunne vi vel finde ud af, så flyver jeg lige fluxs på nogle af mine bonuspoint, det er jo kun 1½ time vaek :smile: Jeg tager til Canada en uge i januar, de byder på -35 grader allerede :devil:

Tak til Prehn :4thumbup:

Vi tager til Thailand 2 uger i jan, nok fra d. 12 eller 16, så derefter er der ikke meget jan tilbage.

Så måske feb??? Der skulle vi gerne väre hjemme igen!

Dejlige billeder LOL og du synger jo ligefrem på alle billederne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share