Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

I hvilken klub om man må spörge? Jeg kan se at vi er nogenlunde lige "unge" og da jeg selv lå i blöd i klorvand en stor del af min ungdom må jeg jo lige höre om der ringer nogle klokker.

Silkeborg Svømmeklub - SSK :superman:

Jeg har faktisk stadigvæk rekorderne i 50m fri :bigsmile: de andre er blevet snuppet kan jeg se :dry:

SSK Hjemmeside

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - Chest, Bicep & Quads

Vl'ere i hulen da jeg ankom. Bogs, Lamotta, Krumborg, Tunen, Nissen, DocHolliday var der og Thorhauge kom forbi.

Bench Gillingham - heavy

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 130 kg

3 x 157,5 kg

3 x 157,5 kg

3 x 157,5 kg

3 x 157,5 kg

3 x 157,5 kg

Godt med load på idag på cyklusens næsttungeste pas. God power idag, så ingen problemer :devil: Om 4 uger toppes der med 5 x 3 x 162,5 kg.

Board Pres

3 x 190 kg

3 x 190 kg

3 x 190 kg

3 x 190 kg

3 x 190 kg

God power idag - stadigvæk overskud.

Squat Gillingham Light

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 150 kg

3 x 150 kg

3 x 150 kg

3 x 150 kg

3 x 100 kg - til box

3 x 100 kg - til box

3 x 100 kg - til box

3 x 100 kg - til box

Fint nok. Widestance på box løftene.

Barbel Curls

10 x 20 kg

10 x 50 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

Lidt til gunz

Hammer Curls

8 x 24 kg

6 x 27,5 kg

6 x 27,5 kg

6 x 27,5 kg

6 x 27,5 kg

Endnu mere til Gunz - godt pump :w00t:

Kakaomælk undervejs - økologisk :superman: + gainershake bagefter :4mewantfood:

Et godt træningspas. Styrken er fin i rawbænken og der skulle være god basis for at øse flere kilo på i de kommende uger. Gillinghamtopning falder mere eller mindre oveni ER open, hvor jeg alligevel ikke trapper ned.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

[Vl'ere i hulen da jeg ankom. Bogs, Lamotta, Krumborg, Tunen, Nissen, DocHolliday var der og Thorhauge kom forbi.

Det var da satans som jeg aldrig bliver nævnt i den gang name-dropping... :unhappy: Troede ellers mine ører gjorde mig umulig at overse, men ak tunge skæbne. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Det var da satans som jeg aldrig bliver nævnt i den gang name-dropping... :unhappy: Troede ellers mine ører gjorde mig umulig at overse, men ak tunge skæbne. :cry:

Soooorrryy ...det var sku ikke meningen Martin du er selvfølgelig sleet ikke til at overse, molforsamlingen er bare vokset og vokset :smile: Navnelisten er sku snart længere end den træning som jeg logger :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Soooorrryy ...det var sku ikke meningen Martin du er selvfølgelig sleet ikke til at overse, molforsamlingen er bare vokset og vokset :smile: Navnelisten er sku snart længere end den træning som jeg logger :laugh:

Ha! Ha! True! Der er sgu ved at være noget crowded - også uden VL'ere. Selv i den korte tid jeg har været der, virker det som om der er kommet en hel del flere hoveder til...

Link to comment
Share on other sites

Godt med load på idag på cyklusens næsttungeste pas. God power idag, så ingen problemer :devil: Om 4 uger toppes der med 5 x 162,5 kg.

Mener du ikke 5 x 3 x 162,5? Ellers har der da været vild fremgang i den rå bænk?

Har du i øvrigt vigtigere stævneplaner i nær fremtid siden du ikke vil trappe ned til ER?

Jyder > københavnere :tongue:

True dat! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mener du ikke 5 x 3 x 162,5? Ellers har der da været vild fremgang i den rå bænk?

Har du i øvrigt vigtigere stævneplaner i nær fremtid siden du ikke vil trappe ned til ER?

True dat! :superman:

Jo det er rigtigt blanco - 5 3'ere på 162,5 kg - fik lige skrevet forkert :smile:

Jeg ved nu ikke om fremgangen har været så stor, men det er egentlig længe siden at jeg har kørt de helt tunge vægte til brystet. Fokus har mest været på bands og på køllen. Min PR er stadig 5 x 3 x 160 kg i forsommeren op til EM, så den får jeg måske ram på her om et par uger hvis alt går vel :bigsmile: og der kan vel heller ikke gå så længe før der skal raw maxes igen, det er sku længe siden.

Større stævneplaner i den nære fremtid - nææ det har jeg faktisk ikke - jeg er ihverfald ikke blevet forhåndsudtaget til hverken det ene eller det andet? Jeg toppede til DM/Copenhagen Cup og 1½ måned incl en jul med lidt lavere aktivitet er for lidt til at trappe ned og toppe igen - så tager jeg den hellere på dagsformen i -110 kgs klassen og det har jeg fået ok for af Niels :smile:

Jeg regner med at gå hårdt ind på podiet til DM i trekamp og så håber jeg lidt på at blive udtaget til VM og EM i bænk, da begge stævner er i DK og at vi som nation nok stiller med et ret stor trup - nu må vi se. Ellers må jeg se hvad der dukker op. Jeg løfter nok lidt for ligaholdet og til Nordland cup. Måske bliver det også til et løft til nordfyncup - det tager jeg stilling til lidt senere.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - Back & Calf

Mega pump i patterne fra igår :devil:

Lamotta, Nissen og Bogs var i hulen. Senere kom klåge Åge som kunne berette hvor gavnligt det var at lave armbøjninger på knoerne, hvorefter han pumpede løs nede i kridtstøvet :laugh:

Deadlift

10 x 60 kg

5 x 110 kg

3 x 150 kg

3 x 190 kg - halv dragt

1 x 220 kg - hel dragt, ikke så godt

1 x 220 kg - hel dragt, bedre

Sumo

3 x 110 kg - halv dragt

3 x 150 kg - halv dragt

1 x 190 kg - halv dragt

1 x 220 kg - hel dragt, ok

1 x 220 kg - hel dragt, ok motta filmede

1 x 220 kg - hel dragt, det bedste løft :smile:

Det tog så lige 45 minutter fordi jeg skulle bokse rundt med udstyret :blink: Jeg synes at sumoen kører fint faktisk, og der er ingen problemer med skulderen. Jeg venter dog lidt med at gå tungt endnu.

Shrugs

10 x 150 kg

8 x 180 kg

8 x 180 kg

8 x 180 kg

8 x 180 kg

Tungere end sidst.

Chins

10

8 + 14 kg

8 + 14 kg

8 + 14 kg

8 + 14 kg

Dagens optur :4thumbup: Kørte sku godt

Spring

5

5

5

5

5

Calf Pres i hack squat

10 x 100 kg

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

Fint pump i trommestikkerne.

Acceptabel træning idag uden de vilde vægte. Sumo'en er i fortsat fremgang og weighed chins bliver fast inventar i det fremtidige program - me like.

Imorgen er der fridag - yir

Link to comment
Share on other sites

Sumo

3 x 110 kg - halv dragt

3 x 150 kg - halv dragt

1 x 190 kg - halv dragt

1 x 220 kg - hel dragt, ok

1 x 220 kg - hel dragt, ok motta filmede

1 x 220 kg - hel dragt, det bedste løft :smile:

Det tog så lige 45 minutter fordi jeg skulle bokse rundt med udstyret :blink: Jeg synes at sumoen kører fint faktisk, og der er ingen problemer med skulderen. Jeg venter dog lidt med at gå tungt endnu.

Conscience 9.Januar Conscience 3.Januar

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Hesten :4thumbup: Den sumo ser virkelig godt ud!!!!

Jeg har övet mig i snart 3 år nu og jeg er stadig laaaaangt fra den stil som du allerede har (mon det nogeninde kommer :innocent: )

Så bare fortsät det gode arbejde, så er jeg sikker på de 300 er inden for räkkevidde :superman:

Tak sweetie....300 ville jo også være et dejligt rundt tal :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Tricep, Delts & ABS

Nissen var i hulen, insaniac og doch kom lidt senere.

Closegrip Bench - board

10 x 60 kg

10 x 90 kg

3 x 120 kg

3 x 150 kg - board

3 x 175 kg - board

3 x 175 kg - board

3 x 175 kg - board

3 x 175 kg - board

3 x 175 kg - board

Tryk på hesteskoen idag.

Pinky grip bench

3 x 150 kg

3 x 150 kg

3 x 150 kg

nice

Dips

10

10

10

10

brændt af i tricep så stoppede her

Military

10 x 20 kg

8 x 50 kg

5 x 70 kg

5 x 70 kg

5 x 70 kg

5 x 70 kg

5 x 70 kg

Laterals

10 x 14 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

Upright rows

8 x 50 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

Crunches

25

25

25

Gainershake :4mewantfood:

Tryk på tricerne idag :devil: Fik geilet doch op til at tage et max i dødløften og han fik lettet 210 kg fra gulvet. Insaniac blev untoughed af 170 kg, men troede vist heller ikke på det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share