Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
IK99 - Tricep, Delts & ABS

Nissen var i hulen, insaniac og doch kom lidt senere.

Closegrip Bench - board

10 x 60 kg

10 x 90 kg

3 x 120 kg

3 x 150 kg - board

3 x 175 kg - board

3 x 175 kg - board

3 x 175 kg - board

3 x 175 kg - board

3 x 175 kg - board

Tryk på hesteskoen idag.

Fine køllepres Sune. Dog tror jeg, at du skal til at køre noget mere iso-bagskulder og nogle flyes, så du kan få lige så store ben som Thomas og mig. Bare et lille råd.

Link to comment
Share on other sites

Fine køllepres Sune. Dog tror jeg, at du skal til at køre noget mere iso-bagskulder og nogle flyes, så du kan få lige så store ben som Thomas og mig. Bare et lille råd.

Jeg så godt din isobagskulder øvelse - man kunne nærmest se musklen vokse og blive mere velformet rep for rep :w00t: Benene regner jeg med at komme efter idag. Der skal brændes streger ind i mine quads med high rep legextentions, bare så jeg kan komme nogenlunde til par med dig og Thomas, det skader jo ikke at stræbe efter det umulige.

Og et godt et af slagsen :superman:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg så godt din isobagskulder øvelse - man kunne nærmest se musklen vokse og blive mere velformet rep for rep :w00t: Benene regner jeg med at komme efter idag. Der skal brændes streger ind i mine quads med high rep legextentions, bare så jeg kan komme nogenlunde til par med dig og Thomas, det skader jo ikke at stræbe efter det umulige.

Man bliver så frygtelig skuffet når det gang på gang mislykkes for een...

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Quads, Hams & Chest

En røvfuld Mol'er i hullet og VL'ere som var ved at være færdige da vi skulle til og igang.

Squat - Gillingham Heavy week 4

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 187,5 kg

3 x 187,5 kg

3 x 187,5 kg

3 x 187,5 kg

3 x 187,5 kg

Fint tryk på landingsstellet :devil:

Walkouts + Quarts

3 x 240 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

F...cking nasty :devil: VL stangen bøjede som en bananasplit og var helt levende da jeg dykkede. Der var sku tryk på...

Leg Extentions

10 x 50 kg

10 x 55 kg

10 x 55 kg

10 x 55 kg

Onde tværstriber i quads...så freaky

Benchpres DE

5 x 20 kg + sorte bands

3 x 50 kg + sorte bands

3 x 70 kg + sorte bands

3 x 70 kg + sorte bands

3 x 70 kg + sorte bands

3 x 70 kg + sorte bands

3 x 70 kg + sorte bands

3 x 70 kg + sorte bands

Godt med eksplosions power fra kassen. Kørte med mr tuna som har fået smag for de dejlige bands.

Goodmornings

8 x 20 kg

8 x 50 kg

8 x 70 kg

8 x 70 kg

8 x 70 kg

8 x 70 kg

Total brænd av her imod slutningen

Kakaomæk undervejs + Gainershake bagefter :4mewantfood:

God træning idag. Der er godt med saft i stængerne og styrken er i fremgang synes jeg. Der var stinkende varmt og svedniveauet var helt i top. Min trøje var helt gennemblødt og havde taget farve fra bæltet - virkeligt lækkert :devil:

Til slut en tur på Taco shop med DocH og Bogs :4mewantfood: :4mewantfood:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Walkouts + Quarts

3 x 240 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

F...cking nasty :devil: VL stangen bøjede som en bananasplit og var helt levende da jeg dykkede. Der var sku tryk på...

´

post-5949-1168634521_thumb.jpg

Lidt paparazzi fra dagens træning. Det så for lee' ud med de mange skiver på nakken af dig! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dine indlæg, især det omkring furer i røven, gjorde ellers et vist indtryk :laugh:

Det var nu ikke for sjov...

Kig i min gamle log og du vil finde... Old pic DM nede midt på siden.

Omkring 1 oktober finder du også en beskrivelse af den nærdødoplevelse jeg havde :cry:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

HSF - Heavy Chest, Light Quads & Bicep

Jeg havde lavet en aftale med Prehn i den onde kælder, så jeg kunne få prøvet den nye F6'er og øvet lidt i trøje igen.

Bench

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 130 kg

2 x 150 kg

På med F6'er - 46'er

3 x 190 kg - 12 cm klods

2 x 220 kg - 8 cm klods

1 x 230 kg - 4 cm klods

1 x 230 kg - til bryst :smile:

Fin nok. F6'eren knagede lidt og der var en enkelt syning som satte sig, men den sprang trodsalt ikke. Jeg tøvede lidt på det sidste løft da trøjen brokkede sig, men det gik udemærket, selvom jeg gav en smule efter for udstyret. Jeg synes ikke at der er såå meget forskel på F6'eren og en fury, men det kan være at jeg ændre mening når jeg har prøvet den et par gange.

Bench - Gillingham Heavy week 5

5 x 145 kg

5 x 145 kg

5 x 145 kg

5 x 145 kg

5 x 145 kg

Nemt nok

Squat DE

10 x 20 kg

10 x 70 kg

5 x 110 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 140 kg

3 x 110 kg - Wide stance box

3 x 110 kg - Wide stance box

3 x 110 kg - Wide stance box

3 x 110 kg - Wide stance box

Barbel Curls

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Hammer Curls

8 x 22 kg

6 x 30 kg

6 x 30 kg

6 x 30 kg

6 x 30 kg

Gainershake :4mewantfood:

Fin træning idag og udemærkede takter i F6'eren som blev prøvet for første gang. Jeg drøftede lige med Prehn om det taktiske til ER og det bliver nok Fury 48'eren jeg åbner i hvorefter jeg skifter til Katanaen. F6'eren bliver nok en anden gang.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke at der er såå meget forskel på F6'eren og en fury, men det kan være at jeg ændre mening når jeg har prøvet den et par gange.

Jeg har det på samme måde. :bigsmile: Jeg har löftet i en F6 det sidste halvandet år og har nu haft en Fury customs på 2 gange. Jeg synes ikke jeg kan märke nogen forskel, men har godt nok ikke haft noget til bryst i den endnu. Til 2" klods synes jeg den var fin nok, men der er stadig meget arbejde inden den er stävne klar tror jeg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det på samme måde. :bigsmile: Jeg har löftet i en F6 det sidste halvandet år og har nu haft en Fury customs på 2 gange. Jeg synes ikke jeg kan märke nogen forskel, men har godt nok ikke haft noget til bryst i den endnu. Til 2" klods synes jeg den var fin nok, men der er stadig meget arbejde inden den er stävne klar tror jeg :tongue:

Morn' Pippi :bigsmile:

Der ER åbenbart en forskel, selvom det er svært at mærke. Da kom hen og stod foran spejlet i aftes kunne jeg se at mærkerne fra trøjen havde flyttet sig fra tricep og hjørnet af brystet til om bag på skulderen, så trykket har ændret sig. Fin trøje, men dog ikke kælighed fra første løft :tongue:

Jeg har selv en fury customs som jeg gemmer til en særlig lejlighed, jeg tror den eksplodere hvis jeg løfter i den når jeg vejer over 100 kg :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Morn' Pippi :bigsmile:

Der ER åbenbart en forskel, selvom det er svært at mærke. Da kom hen og stod foran spejlet i aftes kunne jeg se at mærkerne fra trøjen havde flyttet sig fra tricep og hjørnet af brystet til om bag på skulderen, så trykket har ændret sig. Fin trøje, men dog ikke kælighed fra første løft :tongue:

Jeg har selv en fury customs som jeg gemmer til en særlig lejlighed, jeg tror den eksplodere hvis jeg løfter i den når jeg vejer over 100 kg :w00t:

LOOOOOL :laugh: Ja, det er ikke umuligt :bigsmile: Jeg synes nu også min er stram nok :crazy: Den 1. gang jeg havde den på var armene blå INDEN Jape var färdig med at hive den på og jeg kunne ikke lukke venstre hånd :unhappy: I fredags gik det noget bedre, da blev de först blå efter 5 min :tongue: og jeg kunne holde ud at löfte 5 löft. Jeg kunne ligeftrm märke at den blev blödere for hvert löft :4thumbup:

Märker på armene har jeg endnu ALDRIG haft!!!! Den napper lidt i babserne :innocent: , så de får som regel en lille blå stribe, men aldrig på armene. Jeg har god SL hud :4thumbup:

God arbejdslyst :smile: Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, hihi :tease:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Back, Calf

Der var gået en sikring i grotten så der var halvdunkel og tilpas ond belysning. Motta var den eneste i grotten da jeg ankom og vi havde det hele for os selv i knap en times tid. Bogs stødte til senere.

Deadlift

10 x 70 kg

5 x 110 kg

5 x 150 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

3 x 200 kg

Dragt på

Sumo

3 x 110 kg - halv

2 x 150 kg - hel

2 x 200 kg

2 x 200 kg

2 x 200 kg

Teknikløft med dragt. Nogle få af løftene var ok, ellers var det en halvfesen og energiforladt fornøjelse, men det blev da gjort. Næste træninger bliver uden udstyr.

Shrugs

8 x 150 kg

8 x 190 kg

8 x 190 kg

8 x 190 kg

8 x 190 kg

Chins

10

8 x bodyweight + 17 kg

8 x bodyweight + 17 kg

8 x bodyweight + 17 kg

8 x bodyweight + 17 kg

Lige hvad den kunne trække på det repantal.

Vertical Jumps

5

5

5

5

5

Calf pres i hack squat

10 x 120 kg

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

10 x 170 kg + 20 x bodyweight

Godt med pump i trommestikkerne.

Energiforladt omgang idag. Det bedste var shrugs og chins - samt at vi ugenert kunne spille højt musik, det blev til:

Jerkstore (lungbrush) - anti-jukebox, Machinehead - hellalive, Ill-Nino, samt lidt fesen nickelback til at køre læg på. Motta jamrede sig over en vabel der var gået, men blev reddet af kæresten som ringede efter ham så han var nød til at gå.

Morgenvægt 104 kg :superman:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

IK99 - Tricep & Shoulder

Masser af Mol'er i hulen. Bogs, Lamotta, Krumborg, Thorhauge, DocHolliday, Nissen og Insaniac. BBRulez og Co kiggede forbi og stillede et par spørgsmål til en opgave som de havde gang i og filmede et par løft i samme forbindelse.

CG Bench - board

10 x 50 kg

6 x 90 kg

5 x 120 kg

3 x 150 kg - board

3 x 180 kg - board

3 x 180 kg - board

3 x 180 kg - board

3 x 180 kg - board

3 x 180 kg - board

Nasty omgang close grip :devil: Krumme holdt køllen, og Motta/Nissen rackede. Thanks guys :smile: Vægten er ved at være presset og rammer jeg ikke en ordentlig bane, bliver jeg straffet omgående :crazy:

Pinky Grip Bench

5 x 130 kg

5 x 130 kg

5 x 130 kg

Lidt lettere

Dips

10

10

10

Godt brændt af fra de smalle pres

Military

10 x 20 kg

8 x 50 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

Alle cleanet fra gulvet, kørte ok.

Upright Rows

8 x 50 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

Laterals

10 x 14 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

Kakaomælk undervejs og gainershake bagefter :4mewantfood:

Tredje træningsdag i streg og røvtung træning. Nu trænger jeg til en fridag imorgen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share