Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Har først set videoerne fra VM nu. Nice løftet! Tillykke med det. :4thumbup: :superman: Så kan du blære dig med der kun findes 10 i verden som kan give dig tæsk, vel at mærke med udstyr, hvis du møder dem en mørk aften! :laugh:

Lol..og mange tak :smile:

Hey Sune..

Du får da også lige et stort tillykke herfra.. rimelig sejt gået.. :smile:

fedt at se youtupe klippene.. man forstår ikke lige hvor mange kg. du slæber rundt på før man ser dem på de stænger.. :crazy:

Nille

Hej Nille. Jeg takker mange gange for de rosende ord og ja det er rigtigt, bumper plates er bedre til at booste ego'et med end støbejern, det syner ikke af meget.

Hej Sune post-11838-1193346646.gif

TILLYKKE med dit flotte resultat til VM. post-11838-1193346687.gif Jeg må sige at det er udenfor min fatteevne, at man kan løfte så mange kg. post-11838-1193346733.gif

Hilsen fra Pia (Bambi) post-11838-1193346878.gif

Hej Pia, mange tak og tak for sidst til DM i BB.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Quads, hams og DE Bench

Squat

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 170 kg

2 x 190 kg

2 x 190 kg

3 x 170 kg

3 x 170 kg

Goodmornings

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg

Leg Extentions

10 x 30 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

Benchpress

5 x 20 kg

5 x 60 kg

3 x 60 kg + kæder

3 x 100 kg + kæder

3 x 100 kg + kæder

3 x 100 kg + kæder

3 x 100 kg + kæder

3 x 100 kg + kæder

Lateral Raises

10 x 6 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

10 x 14 kg

Gainershake bagefter.

Stille og rolig omgang. Fra næste uge står den på program frem imod copenhagen cup. DM bænk og liga er der muligvis også, men det nedtrapper jeg ikke til.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Hej Sune

Tillykke med det flotte resultat til VM. Et stykke tid siden jeg lige har været forbi din log, så vidste ikke du lige har været ude og battle. Hyggeligt lige at sige dav forleden. KAn desværre ikke se klippene på min fars gamle Lada af en computer,, så det må lige vente til jeg kommer til KBH igen.

Link to comment
Share on other sites

Kæææææft Sune du er jo OOOOOONNNNDDDD!!!!!!!!!! :devil: Havde jeg vidst det er jeg ikke sikker på at jeg havde turde lukke din ind i SWIFT'en :laugh::wink:

og TILLYKKE med resultatet - 10. bedst i verden er sgu ikke dårligt! Tænk på dem der aldrig når frem! Vildt! :smilerock:

M :elvis:

Tak...og selvfølgelig havde du det. Jeg er jo ganske fredelig :smile: Et får i ulveklæder :tongue:

Hej Sune

Tillykke med det flotte resultat til VM. Et stykke tid siden jeg lige har været forbi din log, så vidste ikke du lige har været ude og battle. Hyggeligt lige at sige dav forleden. KAn desværre ikke se klippene på min fars gamle Lada af en computer,, så det må lige vente til jeg kommer til KBH igen.

Tak og i lige måde. God stil at du joiner os i IK99, det er jeg sikker på at du bliver glad for.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Bench, Quads & Bicep

Træning i IK99 grotten. Jeg starter stille og roligt op på ny rutine frem imod Copenhagen cup.

Benchpress

10 x 20 kg

10 x 20 kg

5 x 20 kg + black bands

5 x 60 kg + black bands

3 x 100 kg + black bands

3 x 110 kg + black bands

3 x 110 kg + black bands

3 x 110 kg + black bands

3 x 110 kg + black bands

3 x 110 kg + black bands

Boardpress - low

3 x 100 kg - 7 cm

3 x 140 kg - 7 cm

3 x 170 kg - 7 cm

3 x 170 kg - 7 cm

3 x 170 kg - 7 cm

Lavere board, så jeg starter trykket lige omkring sticking point.

Quads - Repetition work

10 x 20 kg

8 x 60 kg

8 x 100 kg

8 x 140 kg

8 x 140 kg

8 x 140 kg

8 x 140 kg

8 x 140 kg

Repetition work, før jeg skifter til dynamisk når jeg kommer tættere på konkurrencedag.

Seated goodmornings

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

Barbel curls

8 x 20 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

8 x 40 kg

Concentration curls

8 x 14 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

Powerbardrink undervejs + gainershake bagefter.

Stille og rolig start på nyt program. Jeg bygger stille og roligt op igen og holder nogle enkelte udstyrsdage med lidt højere intensitet.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Back, Lats & Calf

Afbrænding i hulen. Tilstede var lidt VL'ere, team BB og Jimmy P da jeg ankom, lidt senere var jeg mutters alene.

Deadlift konventionel

5 x 60

3 x 110 kg

3 x 150 kg

3 x 190 kg

2 x 220 kg - bælte

Fusion 34''

2 x 230 kg

2 x 250 kg

2 x 260 kg

Hyggeligt.

OH Chins

8

8

8

8

Reverse Grip Pull downs

8 x 50 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

8 x 80 kg

Walking Lunges

1 tur x 20 kg

1 tur x 40 kg

1 tur x 50 kg

1 tur x 50 kg

1 tur x 50 kg

1 tur x 50 kg

Calf pres i hack squat

10 x 100 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

kakaomælk + gainershake.

Fin nok træning idag. Var godt øm efter højrep squat igår, men det gik over når jeg først var igang. Næste træning bliver torsdag og så skal jeg løfte bænken til liga på lørdag for hvidovre.

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg samlet en dødløft video fra VM. Der er ingen undskyldning for at miste grebet på 2. løft, det er bare ikke godt nok :nonono:

Du må træne dine små finger lidt mere :tongue:

Btw. nu har jeg ikke så meget forstand på styrkeløft.. men hvorfor må man have dragt og bælte på.. men ikke straps..? så man f.eks havde et bedre greb??

Link to comment
Share on other sites

Du må træne dine små finger lidt mere :tongue:

Btw. nu har jeg ikke så meget forstand på styrkeløft.. men hvorfor må man have dragt og bælte på.. men ikke straps..? så man f.eks havde et bedre greb??

Hej Nille

Ja det må jeg - overhåndstræning bliver der lidt mere af på de lette vægte.

...og ja det er forståeligt nok at du stiller spørgsmålet omkring straps, men jeg kan kun svare at sådan er det bare. Konsekvensen er også og mange løftere fejler pga grebet og ikke fordi at de ikke kan løfte og locke vægten ud.

Straps er BB! men det her er styrkeløft.

Link to comment
Share on other sites

En grund kunne være, at det meste udstyr (både bænktrøjer, dragter og bælter) jo er startet ud med at blive brugt (i en noget anden udgave) som skadesforebyggende. Straps har ikke rigtig nogen skadesforebyggende funktion, andet end at trækket kan blive skævt osv., hvis stangen begynder at glide i hånden.

Men det er nu sjovt, når folk, der disser udstyrsløft, forguder straps og endda ligefrem poster billeder med folk de dødløfter med både bælte og straps og kalder det RAW :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune

Det er vel efterhånden ved at være 1,5-2 år siden at jeg har skrevet et indlæg i logbogs-forummet på MOL. Derfor er jeg desværre også 100% gået glip af at du er gået helt over til styrkeløft. Men for søren nogle vanvittige løft! Er meget meget imponeret. Det var sgu fedt at se klippene fra VM. Tillykke med placeringen, det er sgu rigtigt imponerende. Nu vil jeg helt sikkert ligge vejen her forbi lidt oftere og følge med i log'en. Har selv leget med tanken om at prøve lidt kræfter med styrkeløft, men der er desværre ikke lige nogen styrkeløfter klub tæt på hvor jeg bor. Så må nok snart til at undersøge hvad der findes i nærheden på amager hvor jeg arbejder. Du har da i al fald givet noget motivation til at prøve. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune

Det er vel efterhånden ved at være 1,5-2 år siden at jeg har skrevet et indlæg i logbogs-forummet på MOL. Derfor er jeg desværre også 100% gået glip af at du er gået helt over til styrkeløft. Men for søren nogle vanvittige løft! Er meget meget imponeret. Det var sgu fedt at se klippene fra VM. Tillykke med placeringen, det er sgu rigtigt imponerende. Nu vil jeg helt sikkert ligge vejen her forbi lidt oftere og følge med i log'en. Har selv leget med tanken om at prøve lidt kræfter med styrkeløft, men der er desværre ikke lige nogen styrkeløfter klub tæt på hvor jeg bor. Så må nok snart til at undersøge hvad der findes i nærheden på amager hvor jeg arbejder. Du har da i al fald givet noget motivation til at prøve. :4thumbup:

Hey QBase,

Jeg takker for opmærksomheden :smile: Jeg mindes at du var i udlandet da vi sidst diskuterede Bodyfitness/Bodybuilding.

Ja, der er sket en del siden sidst. Min ambition om at træne mindre gik i vasken og jeg træner nu faktisk mere dedikeret end nogensinde :blush: Diæten er også blevet sløjfet til fordel for en ambition om at kunne fylde en -110 kgs klasse ud på et tidspunkt. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

IK 99 - ME Squat, hams and DE Bench

Stort MOL fremmøde og lamb of god på anlægget :devil:

ME Squat

10 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 140 kg

3 x 170 kg - bælte

2 x 200 kg - bælte

2 x 200 kg - bælte

2 x 200 kg - bælte

2 x 200 kg - bælte

2 x 200 kg - bælte

Dæneneeme NEM!

Goodmornings

5 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

5 x 100 kg

Leg extentions

10 x 30 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

DE Bench

5 x 60 kg

5 x 60 kg + 40 kg kæder

3 x 110 kg + 40 kg kæder

3 x 110 kg + 40 kg kæder

3 x 110 kg + 40 kg kæder

3 x 110 kg + 40 kg kæder

3 x 110 kg + 40 kg kæder

Eksplosive.

Powerbar drink + gainershake bagefter

Fin træning i godt selskab og høj musik. Næste træning bliver imorgen, bare ultralight da jeg skal løfte til liga på lørdag og nok hellere må spare mig bare en enkelt dag.

Link to comment
Share on other sites

Hey QBase,

Jeg takker for opmærksomheden :smile: Jeg mindes at du var i udlandet da vi sidst diskuterede Bodyfitness/Bodybuilding.

Ja, der er sket en del siden sidst. Min ambition om at træne mindre gik i vasken og jeg træner nu faktisk mere dedikeret end nogensinde :blush: Diæten er også blevet sløjfet til fordel for en ambition om at kunne fylde en -110 kgs klasse ud på et tidspunkt. :4mewantfood:

Det er skam ganske godt husket. Boede og arbejdede 3/4 år i Bruxelles for lidt over halvandet år siden.

Ja læste lidt omkring din erkendelse af træningen og din nye målsætning. Jeg er sgu meget imponeret! Men det har da sikkert også været godt at tage op til overvejelse om du virkelig vile bruge så meget tid på træningen. Og når du så kommer frem til at du ikke kan undvære det, må det jo være det rigtige. Det ser da umiddelbart ud som om at det har været den rigtige beslutning. Det er da noget imponerende at kunne se dig til VM! Blev allerede imponeret da du op imod(eller var det efter?) DM i BB lige valgte at prøve kræfter med bænkpres konkurrence og slog den danske rekord!

Men du har da bestemt en helt sindsyg allround styrke. Det må sgu være fedt at løfte 300kg :devil: Jeg kan da huske da jeg rundede 200 i DL det var da for fedt.

Jeg vil helt sikkert følge med i din træning fremover! Og så vil jeg da nok også se om ikke jeg selv kan få stiftet bekendtskab med noget styrkeløft i fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Light back, shoulder & calf

En let træningdag i anledning af ligastævne imorgen. Jeg sneg skulderøvelserne ind i dagens program, og så erstattes smalbænk af morgendagens trøjeløft. Træning i tights & tanktop :superman:

Deadlift snatchgrip

5 x 60 kg

3 x 80 kg

3 x 80 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

3 x 100 kg

Hypers

8

8

8

UH Chins

5

5

5

5

Barbel Rows

8 x 20 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

8 x 60 kg

Laterals

8 x 6 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

BO laterals

10 x 6 kg

10 x 6 kg

10 x 6 kg

Rotator

10 x 6 kg

10 x 6 kg

10 x 6 kg

Calfpres i hack squat

10 x 100 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

10 x 150 kg + 20 x bodyweight

Powerbardrink undervejs + gainershake bagefter.

Let let allround omgang.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share