Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

kraftedme some scary shit du høvler ned i skuffen Sune.... :crazy: Det pattøj har sq da været en tur i helvede for at blive så leee'dt :laugh: Fandme flot og stort tillykke med rekorden... :smile:

u just keep doing that.... 250kg næste gang ellers er du en tynd ål :w00t::tongue:

Maaaaas :4flex:

Mange tak. Kæmpepatter og tricep arme er vejen frem :w00t:

Nu skal jeg jo netop være en tynd ål snart, da jeg igen skal under 100 kg, men det kan da være at jeg får et tryk på det kvarte ton til træning på et tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tilslutter mig koret. Det er fan'me lee' med en danmarksrekord første gang du stiller op i -110 klassen! :worship:

Kunne da være skægt at se løftet, hvis det blev foreviget. :devil:

Stort tillykke herfra. Havde du presset til Volbeat i stedet for Boten Anna, var stangen fløjet op gennem loftsbrædderne. Det ved alle. :superman::tongue:

Link to comment
Share on other sites

JonG <- thanks :bigsmile:

Konge <- Ja, det var nok derfor at de ikke satte Volbeat på :devil::w00t:

Jan <- Det har du måske ret i, jeg har dog ikke noget problem i at blive i -100. I bænkpres løfter de alligevel mere eller mindre det samme i de to klasser, men bestemt ikke i 3.kamp. Nu må vi se hvad Niels siger.

Link to comment
Share on other sites

IK99- Quads, Hams & Chest

Båågs var i hulen sammen med VL'erne. Senere kom Krumborg, Nissen og Thorhauge.

Squat - Gillingham Week 6

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

3 x 150 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

Easy. Kørte sku' godt idag, ikke den mindste træghed. En god weekends pause har gjort godt for stængerne.

Walkouts + Quarts

3 x 245 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

3 x 285 kg

God fornemmelse af kontrol igen. 300 kg's comming up :superman:

Goodmornings

10 x 20 kg

8 x 50 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

5 x 80 kg

God rom med fuldt stræk i skinkestrengene.

Hacksquat

10 x 100 kg

10 x 100 kg

10 x 100 kg

Lidt support

Leg Extentions

10 x 60 kg

10 x 60 kg

10 x 60 kg

Lidt sweeppump til undergunz

Bench

10 x 20 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 60 kg

Bare lidt blodgennemløb, heavy chest imorgen og weekendens løft må have talt for et eller andet.

Gainershake bagefter :4mewantfood:

Fin bentræning, med god fornemmelse af overskud. Nu skal gillinghammen trykkes af, og så skulle det muligvis blive til et par rawmax forsøg før jeg tager til canada på ski næste fredag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en gang tillykke med Danmarksrekorden. Freakin' powerhouse! :devil::superman:

Du må sgu lige melde ud med de maxforsøg - dem bliver jeg sgu nødt til at se. Bliver det i morgen?

Jo, mange tak :smile:

Haha, nej det bliver sku' ikke imorgen. Jeg skal lige være færdig med mit gillíngham, det bliver i slutningen af næste uge om onsdagen og torsdagen vel.

Dine quarts, er det for at gi 'systemet' et chok? Kunne man ikke bruge det i bænken også?

Ja, det er vægttilvænning.

Jeg skal vende mig til at have de mange kilo på nakken, hvis jeg skal dykke helt med dem i udstyr og jeg skal gå ud med dem til startpositionen uanset hvad.

Overloads/udrackninger i bænken har jeg tidligere kørt. Det er en fast del af en haitfield cyklus, men kan fint bruges sammen med anden bænktræning. Jeg synes at det er udemærket, men har dog holdt topstyrketilvænningen til mine boardpres, pres med bands her på det sidste, samt de gange jeg er i trøjen for at øve.

Link to comment
Share on other sites

Jo, mange tak :smile:

Haha, nej det bliver sku' ikke imorgen. Jeg skal lige være færdig med mit gillíngham, det bliver i slutningen af næste uge om onsdagen og torsdagen vel.

For helvede... Jeg havde læst det som at du tog til Canada på fredag, nu både talidiot og ordblind... :blush: Anyways, jeg prøver at være der, så kan jeg sgu også filme løftene, hvis det skulle have interesse... Vi ses vel onsdag?

Edited by Till
Link to comment
Share on other sites

For helvede... Jeg havde læst det som at du tog til Canada på fredag, nu både talidiot og ordblind... :blush: Anyways, jeg prøver at være der, så kan jeg sgu også filme løftene, hvis det skulle have interesse... Vi ses vel onsdag?

Heelt iorden meistro :smile: Jeg skal nok lige holde orienteret det bedste jeg kan og en films er jo altid super. Jeps, jeg træner både imorgen og onsdag :smile:

Link to comment
Share on other sites

IK99 - Chest, bicep & quads

Halvtomt i hulen idag. Maiken med powerskinkerne var der og så et par børn der var faret vild. Bogs kom lidt senere.

Jeg følte mig halvsløj og har ondt i svælget :cry: Jeg skal vist oppe c vitaminerne og få rigeligt med søvn, så slipper jeg forhåbentlig.

Bench - Gillingham week 7

10 x 20 kg

10 x 60 kg

5 x 100 kg

5 x 135 kg

5 x 135 kg

5 x 135 kg

5 x 135 kg

5 x 135 kg

Easy, men kan føle at jeg har været brugt i weekenden.

Box Squat

10 x 20 kg

10 x 60 kg

3 x 100 kg - wide stance til box

3 x 100 kg - wide stance til box

3 x 100 kg - wide stance til box

3 x 100 kg - wide stance til box

3 x 100 kg - wide stance til box

3 x 100 kg - wide stance til box

3 x 100 kg - wide stance til box

3 x 100 kg - wide stance til box

3 x 100 kg - wide stance til box

Stille og roligt da der var kilo på igår.

Boardpres

3 x 180 kg

3 x 180 kg

3 x 180 kg

Bogs var ankommet og holdte køllen.

Barbel Curls

10 x 20 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

8 x 50 kg

Afsindige doms i bicep :crazy: aner ikke hvor det kommer fra for jeg har ikke trænet det :laugh: Da jeg alligevel ikke havde det specielt godt, droppede jeg den ekstra øvelse. Hvor plat at have doms uden at træne :blink:

Kakaomælk undervejs + gainershake bagefter :4mewantfood:

Energiforladt træning idag, men jeg holdt da ved gillingham progressionen, som er seriens næstletteste. Næste træning imorgen, hvis jeg er frisk da. Det håber jeg sku'

Link to comment
Share on other sites

Tror du ikke doms'en stammer fra at stabilisere stangen under dine quarts igår? Sidst jeg havde gedigen doms i var det efter noget cirkusdødløfteri - det var noget forundret over, kan jeg huske. Tak for svaret vedr. vægttilvæning i øvrigt :smile:

Så lidt da :smile:

Jo, det filosoferede jeg også over og gik så hen og hev i stangen på en walkoutagtig måde. Jeg kom frem til at årsagen må findes bland følgende muligheder.

1) Stabilisering i walkout, selvom det virker utænkeligt.

2) Jeg går i søvne og træner gunz uden at være klar over det

3) Mine gunz har nået kritisk masse og vokser bare af sig selv nu.

Jeg tror nok mest på 2) eller 3) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Well.. It really was a good day for U :4thumbup:

I was so angry to myself because screwed up there totally that squated

today a new double-record with 170kg :smile: ..so something good

after long driving.. And was very nice to meet u too..

A double on 170 kg is a nasty lift for a little girl :wub:

Kick charlotte in the butt, so that she remembers my video. I would really appreciate to see it again.

I have written you a PM :smile:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Halvtomt i hulen idag. Maiken med powerskinkerne var der og så et par børn der var faret vild. Bogs kom lidt senere.

Den ene af dem var faktisk VL-Marks lillebror :smile:

Afsindige doms i bicep :crazy: aner ikke hvor det kommer fra for jeg har ikke trænet det :laugh: Da jeg alligevel ikke havde det specielt godt, droppede jeg den ekstra øvelse. Hvor plat at have doms uden at træne :blink:

Jeg siger dig, det er fordi dine arme er så stuhre... :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share