Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Tillykke med det Sune

Det er nogle imponerende resulter du laver.

Glæder mig til at følge dig op i gennem -125 kg klassen

Mange tak Jan :smile:

125 kilos klassen bliver der ikke noget af. Kun i fald at jeg stikker snuden lige over 110 kg for at sætte en rekord.

Vildt som du bliver ved med at presse styrken opad, Mr. no-plateau :superman: Har du taget IK-køllen med eller hva'?

IK99 køllen er blevet hjemme. Bænken er nu også stagneret i 1½ år nu, det må snart være tid til lidt fremgang her :w00t:

Godt gået Sune. Altid fedt at se der sker noget fremad rettet herinde!

Thanks motta :smile:

Fandeme vildt Sune. Godt gået!

Mange tak Pauli :smile:

Vilde løft, jeg ser frem til at se vids. Og følge din fremgang næste år. Det er jo dybt imponerende, som du bliver med at øge, og det lader til at de 900 ligger lige for og mere til.

Hey Blanco. Video'erne uploader i det ganske øjeblik. Jeg håber på de 900 kg til næste år, det er ganske rigtigt. Kan man snige sig op på 920 kg så begynder det at blive sjovt i internationalt henseende.

Godt gået. next stop 900kg :4thumbup:

Yessir :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Restitution

Jeg tog ned i centeret idag for at få den værste stivhed ud af kroppen. Bare hel let træning. Jeg fik snakket en del og der var en del lykkeønskninger :smile: Pat havde smidt et af de elendige skråpresstativer ud af pitten og bygget et ekstra squat plateau...helt perfekt :superman: Nu er der et ER plateau, et dødløft plateau og et ekstra squatplateau i pitten.

Squat

10 x 45 lb

10 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 225 lb

5 x 225 lb

5 x 225 lb

5 x 225 lb

5 x 225 lb

Stiffleg deadlift

8 x 135 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

Reverse hypers

8 x 90 lb

8 x 90 lb

8 x 90 lb

8 x 90 lb

Leg curls

10 x 80 lb

10 x 80 lb

10 x 80 lb

10 x 80 lb

Romanian chair

10

10

10

side bends

10 x 65 lb

10 x 65 lb

10 x 65 lb

1 liter mælk undervejs

Stille og rolig træning. Vi snakkede lidt om hvad vi skulle træne af program snart. Det bliver sheiko baseret med nogle alternative øvelser her og der istedet for kun de 3 store. Jeg vil blive plaget af rejseri frem imod jul, så jeg må prøve at passe det ind. Det er nu tid til at komme af med alle de småskavanker som jeg har kæmpet med og så holde styrken så godt jeg kan alt imens.

Link to comment
Share on other sites

Ved godt du ikke gider net gossip om dine löft, men jeg kan jo ikke la´ vär vel :tongue: Og du er altså selv lidt skyld i det, når du poster dem her :flipa:

Squatten er bare SUPER flot synes jeg og helt perfekt ramt kg mässigt! Der er virkelig sket noget med teknik, balance OG styrken i udstyrssquatten siden du löftede heroppe!!! Der skal nok väre til en del flere kg i dig, meeeen du skal til at kämpe for dem! :4whip:

Bänken ser også godt ud! Synes da det ser ud til du rammer brystet nästen samme sted på sidste löft, som de 2 foregående, men lidt mere ustabil udsträkning! Styrken fejler dog ikke noget! Tröjebänk er jo også bare noget latterligt utilregneligt noget. ( derfor endnu mere fedt når det går godt :biggrin: )

Dödlöften hmmmmm er jeg vist ikke den rette til at kommentere :rolleyes:

Gläder mig til at fölge din videre träning! Du er altid en kämpe motivation og jeg er sikker på jeg får brug for den, når jeg inden länge begynder med udstyret igen :gal: Jeg har kun 10 - 12 uger til jeg skal lave kval til SM og det er jo kun 11 uger siden Joonas blev födt, så jeg föler mig en smule presset :blink:

Knus fra Finland!

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune. Jeg kan jo kun tilslutte mig, hvad der tidligere blev sagt med at de 900 kg snart kommer! Lidt hurtig hovedregning siger jo at du havde haft dem, hvis du havde fået alle dine løft godkendt. :wink:

Så er det bare at køre på med træningen, så du tør hamre den i bund i squatten. Det kan være videoen snyder, men det ser en lille smule forsigtigt ud i squat, hvilket er forståeligt nok! Tillykke med resultaterne.

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune

Først kæmpe tillykke med den flotte total!! :devil::devil::devil: Voldsomme kg i squat og bænk, og i dødløften er du da også ved at komme godt efter det. Og godt, at hverken knæ eller baglår lod til at genere dig. :bigsmile:

Deadlift third attempt: 312,5 kg - No lift 0-3, mistede grebet i venstre side hvor min finger IGEN satte sig fast ved knæet.

Det er ikke til at se, om du allerede gør det, men har du prøvet at løfte med låsegreb på venstre hånd? Det synes jeg hjalp mig meget, da jeg havde problemer med at den ene hånd altid åbnede sig, fordi tommelfingeren skrabede mod låret.

Ang. bænken, så forstår jeg godt nok ikke, at de 255 kg blev underkendt. :blink: Synes ikke, den er specielt ujævn overhovedet. Den svinger lidt tilbage i den ene side, men det må den vel også godt?! Faktisk ville jeg sige, at det er det eneste af dine tre løft, som burde være blevet godkendt (pga. løftet hoved på de to første, men det så alle dommerne jo heldigvis ikke :biggrin:).

Link to comment
Share on other sites

Ved godt du ikke gider net gossip om dine löft, men jeg kan jo ikke la´ vär vel :tongue: Og du er altså selv lidt skyld i det, når du poster dem her :flipa:

Squatten er bare SUPER flot synes jeg og helt perfekt ramt kg mässigt! Der er virkelig sket noget med teknik, balance OG styrken i udstyrssquatten siden du löftede heroppe!!! Der skal nok väre til en del flere kg i dig, meeeen du skal til at kämpe for dem! :4whip:

Bänken ser også godt ud! Synes da det ser ud til du rammer brystet nästen samme sted på sidste löft, som de 2 foregående, men lidt mere ustabil udsträkning! Styrken fejler dog ikke noget! Tröjebänk er jo også bare noget latterligt utilregneligt noget. ( derfor endnu mere fedt når det går godt :biggrin: )

Dödlöften hmmmmm er jeg vist ikke den rette til at kommentere :rolleyes:

Gläder mig til at fölge din videre träning! Du er altid en kämpe motivation og jeg er sikker på jeg får brug for den, når jeg inden länge begynder med udstyret igen :gal: Jeg har kun 10 - 12 uger til jeg skal lave kval til SM og det er jo kun 11 uger siden Joonas blev födt, så jeg föler mig en smule presset :blink:

Knus fra Finland!

Hej Charlotte,

Tak for det. Det er nu ikke fordi at kg'ene i squatten er kommet gratis og jeg først nu skal til at kæmpe for dem. Jeg har trænet en hel sæson mere eller mindre uden afbrydelser og det har selvfølgelig omkostninger både socialt og med små skavanker som hober sig op :crazy: Næste år vil vise om jeg kan klemme endnu mere ud af de tre store, jeg har en god ide om hvor der skal sættes ind for at jeg kan optimere mine løft :smile:

Hej Sune. Jeg kan jo kun tilslutte mig, hvad der tidligere blev sagt med at de 900 kg snart kommer! Lidt hurtig hovedregning siger jo at du havde haft dem, hvis du havde fået alle dine løft godkendt. :wink:

Så er det bare at køre på med træningen, så du tør hamre den i bund i squatten. Det kan være videoen snyder, men det ser en lille smule forsigtigt ud i squat, hvilket er forståeligt nok! Tillykke med resultaterne.

Mange tak Thomas.

Med hensyn til squatten, så fik jeg en ordenlig lærestreg under træningen lige op til konkurrencen. Kombineret med gulvtæppet som gjorde udgangen besværlig, så var jeg nervøs før der skulle squattes. Jeg var meget omhyggelig med at holde trykket i mellemgulvet og komme tilbage og sidde, så det er rigtigt at jeg stadigvæk føler på vægten. Min corestyrke er min begrænsning, så jeg kan ikke bare droppe vægten uden at det får konsekvens. Det er også her jeg skal fokusere for at klemme endnu flere kilo ud øvelsen, benstyrken fejler ikke noget.

Flotte løft Sune, synes godt man kan se din teknik er blevet bedre.

Meget imponerende :smile:

Mange tak Hippo :bigsmile:

Hej Sune

Først kæmpe tillykke med den flotte total!! :devil::devil::devil: Voldsomme kg i squat og bænk, og i dødløften er du da også ved at komme godt efter det. Og godt, at hverken knæ eller baglår lod til at genere dig. :bigsmile:

Det er ikke til at se, om du allerede gør det, men har du prøvet at løfte med låsegreb på venstre hånd? Det synes jeg hjalp mig meget, da jeg havde problemer med at den ene hånd altid åbnede sig, fordi tommelfingeren skrabede mod låret.

Ang. bænken, så forstår jeg godt nok ikke, at de 255 kg blev underkendt. :blink: Synes ikke, den er specielt ujævn overhovedet. Den svinger lidt tilbage i den ene side, men det må den vel også godt?! Faktisk ville jeg sige, at det er det eneste af dine tre løft, som burde være blevet godkendt (pga. løftet hoved på de to første, men det så alle dommerne jo heldigvis ikke :biggrin:).

Mange tak Katrine :smile:

Med hensyn til bænken, så snittede jeg supporteren i venstre side hvilket dommeren til venstre åbenbart ikke kunne lide :sneaky2: Desuden så synes jeg at hoveddommeren er lidt hård med hensyn til at løfte hovedet. Det er en underlig regel i første omgang og at fortolke den så "hårdt" er lige i overkanten :blush:

I dødløften er det min pegefinger/skråt-op-finger der sætter sig fast lige ved knæet, så jeg er ikke sikker på at et låsegreb vil hjælpe?. Finnerne siger at det er benstillingen jeg skal arbejde med. Jeg vil prøve at trække nogle vægte konventionelt også for at se hvordan styrken ser ud her, jeg plejer at være lige stærk, det kunne være at jeg skulle den vej istedet :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sune,

Tillykke med det flotte resultat, og næste gang kan det være, at der falder en medajle af :tongue::bigsmile:

Hej Malene,

Mange tak :smile: En medalje kunne jeg da godt tænke mig :w00t: Der er ikke sååå langt igen i bænkpressen, hvor 3. pladsen går på 262,5 kg. På totalen skal jeg op og løfte i nærheden af 950 kg før jeg blande mig i kampen om en 3.plads, så der er et stykke igen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share