Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Sikke noget!

Alt i alt en positiv historie, når man tænker på, hvordan det kunne være gået men mildest talt træls alligevel!

DET er virkelig sejt! Approved!! Smed hun et kevlarnet ind oveni?

Rigtig god bedring, mester!

Mange tak Morten. Da det kunne have gaaet meget vaerre, saa er jeg faktisk ogsaa positiv. Jeg skal nok komme ovenpaa hurtigt igen :smile:

Laegen var top klasse, jeg havde kun smil tilovers for den "ekstra" service. Jeg vil gerne se hende igen :tongue: men haaber ikke jeg kommer til det :laugh:

Det er sku noget af en skræmme historie. Godt at du duksede den og tog til lægen. Nu håber jeg bare at, du har fået aftale nogle opfølgende konsultationer med den unge doktor. For helbredets skyld selvfølgelig... :shades:

God bedring champ!

Mange tak Pauli. Der forventes ingen opfoelgning medmindre der er noget galt. Desuden er jeg lidt bange for at blive bloed i kroppen naar jeg er omgivet af kvinder som varter mig op :tongue:

Argh lyder ubehageligt Sune. Håber du kommer hurtigt ovenpå igen.

Et godt råd herfra er at tage den med ro også selvom det virkelig kribler i fingrene efter at komme ned og løfte. Du gør kun dig selv en bjørnetjeneste ved at gå i gang før du er helt parat til det.

Da jeg var blevet opereret for brok forsøgte jeg også at starte træningen op efter nogle uger, men såret blev ved med at gå op og gav et stort tilbagefald i helingen.

Der gik mange måneder før det var helet helt ordentligt igen. Heldigvis kan man håbe at den dobbelte syning gør at du kan starte noget hurtigere op :smile:

Det er i øvrigt sejt at have indopereret et kevlarnet :devil:

Jeg er helt enig Rasmus. Jeg vil holde mig i ro med coretraeningen i den foreskrevne tid. Kyneb historien med aaben brist i maveregionen under et tungt squat er langt tilstraekkeligt til at holde mig i skindet. Det er ikke noget man leger med. Jeg haaber at smaaskavanker kan forsvinde i mellemtiden og jeg kan vaere mentalt loaded naar jeg gaar igang igen :smile: Det er jo lige efter metal melitia principperne paanaer jeg ikke er ordentlig overtraenet nu hvor jeg paabegynder pausen :laugh:

Hvis man lader anlægget køre natten igennem med Slayer, så heler man dobbelt så hurtigt! :devil:

Nå, seriøst: God bedring. :smile: Har selv en veninde der var få timer fra at miste livet pga. en akut sprængt blindtarm. Hun var så medtaget da det skete, at der måtte andre til at ringe til 112 idet hun ikke selv kunne noget som helst pga. smerterne. :blink: Så det var sgu godt centerlederen forlangte dig ned til observation. Blindtarmen er ikke spøgeværk. :crazy:

Og som Pauli skriver; en læge af den kaliber du nævnte kan sjældent få for mange opfølgende besøg. :w00t:

Mange tak Konig :smile: Jeg tager metal raadet til efterfoelging...det lyder plausibelt :devil: ...og ja, det kunne have vaeret fatalt, det er jeg ganske klar over. Jeg er dem stort taknemmelige i centeret for at svinge pisken over mig, tro mig det er ikke altid nemt med et staedigt individ som jeg :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en ond omgang alt andet lige Sune.

Heldigt at de andre fik dig sparket til undersøgelse.

edit, når det så er sagt, så havde det jo været toppen af mandighed,

jævnfør OT tråden, hvis du selv havde fjernet problemet, så havde du os

været fri for at gå til lægen :innocent:

Edited by Hippo
Link to comment
Share on other sites

Du skal nok til at se dig om efter et nyt forbund, så vidt jeg husker er sådan en dobbeltsyning ikke accepteret i IPF!

God bedring med det - og det er jo en fremragende undskyldning for at fyre op for diskoen med isolationsøvelser, der kun rammer gunsne.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

De mavekramper som jeg fornemmede om fredagen begyndte at komme tilbage loerdag nat og jeg fik naesten ikke sovet. Jeg havde staerke smerter i begge sider og jeg kunne maerke at jeg fik feber og at det tiltog. Loerdag morgen havde jeg det ekstremt skidt og proevede om jeg kunne daempe smerterne med maelk, havregroed, banan og granolabar. Intet hjalp og jeg kroeb tilbage i sengen og meldte afbud til traening for foerste gang.

Centerejeren ringede til mig og sagde at han ville have at jeg kom ned i centeret saa chris der har medicinsk baggrund kunne tage et check. Chris kunne ikke stille diagnose men fik en aftale paa plads med den medical clinic som han selv bruger i tilfaelde. Paa medic clinic'en fik jeg konstateret 38.8 C i feber og en vakt mistanke omkring betaendelse i blindtarmen, saa de sendte mig paa hospitalet.

Efter nogen ventetid og en undersoegelse af en doktor, var mistanken forstaerket, saa jeg gik igennem en CT scanning. Scanningen viste samme resultat og saa var der ingen vej uden om et indgreb. En time efter laa jeg paa operationsbordet i fuld koma og de tog blindtarmen via en kikkertoperation. Tyve minutter tog det. Klokken var 9 og jeg blev noed til at blive natten over indtil jeg var blevet ordentlig frisk.

AV for h.... for en omgang....Godt du kom på hospitalet i tide. Pas på dig selv for satan!

Link to comment
Share on other sites

God bedring Sune. Godt at du havde nogen som fik dig afsted i tide!!! Hvorfor skal den slags også altid ske når man er i udlandet???!!!

Jape har også fået fjernet blindtarmen, men det er MANGE år siden, så han blev åbnet en del mere end hvad du er blevet! Vel nästen samme str som mit kejsersnit! Han holdt dengang 2 måneders träningsfri og det har jeg også mere eller mindre gjort nu! Så jeg vil tro max en måned, så er du tip top igen!

Pas på dig selv derovre og frys nu ikke helt til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en ond omgang alt andet lige Sune.

Heldigt at de andre fik dig sparket til undersøgelse.

Ja paent nasty, men heldigvis hurtigt overstaaet :smile: Jeg hader sygdom og svaghed. Pics or it didn't happen :wink:

Du skal nok til at se dig om efter et nyt forbund, så vidt jeg husker er sådan en dobbeltsyning ikke accepteret i IPF!

God bedring med det - og det er jo en fremragende undskyldning for at fyre op for diskoen med isolationsøvelser, der kun rammer gunsne.

:bigsmile: Jeg er sikker paa at det vil blive brugt imod mig hvis jeg paa et tidspunkt demonstrere tough core styrke.

Mange tak...og iso-oevelserne vil der ikke blive sparet paa, et eller andet er jeg jo noed til at lave.

AV for h.... for en omgang....Godt du kom på hospitalet i tide. Pas på dig selv for satan!

Hey Cornelia, jeg skal proeve. Tak for omsorgen :4winkkiss:

God bedring Sune. Godt at du havde nogen som fik dig afsted i tide!!! Hvorfor skal den slags også altid ske når man er i udlandet???!!!

Jape har også fået fjernet blindtarmen, men det er MANGE år siden, så han blev åbnet en del mere end hvad du er blevet! Vel nästen samme str som mit kejsersnit! Han holdt dengang 2 måneders träningsfri og det har jeg også mere eller mindre gjort nu! Så jeg vil tro max en måned, så er du tip top igen!

Pas på dig selv derovre og frys nu ikke helt til :smile:

Mange tak Charlotte. Heldigvis er systemet velfungerende her. Hvis det var sket i Indien ville jeg have vaeret vaesentligt mere bekymret. Tak for opmundringen med hensyn til at komme igang igen :xmas:

God bedring champ. :smile:

Tks Garrish :smile:

Som den aktive, tavse læser af loggen, vil jeg også lige komme med et god bedring herfra!

God bedring champ!

...der er hun. Laegen der gav mig dobbelt syning og dobbelt blodtryk :santa2::rudolph:

Mange tak for det Kauf...jeg har det allerede en DEL bedre nu.

Link to comment
Share on other sites

Hey Sune

Det er selvfølgelig altid træls at blive "syg". Men set i spejlet, så var det så ikke det allermest uheldige tidspunkt på året det sket, sådan ret trænings/konkurrencemæssigt. Det sker måske som kroppens lille advarsels lampe på at du har trængt til en bette pause.

Jeg håber/tror på at kommer dig meget hurtigt, da heldigvis er i super fysisk god form.

Håber at se dig i til DM i Aalborg i kanonform...

Hilsen og god bedring

Jan "Vagn"

ps Skal i parken d. 19-6-2009 til AC/DC :4band:

Link to comment
Share on other sites

Hey

Surt med skader, der er aldrig et godt tidspunkt for dem. Hvis jeg var dig ville jeg købe et fes apparart, fes = funktionel el stimulation. Det kan på ingen måde øge din styrke, men det kan holde på din muskulatur, så du ikke atrofiere unødigt.

Du skal bruge det hver dag ca 20-30 min på hver muskelgruppe, det er lidt omstændigt og du bliver helt sikker røv træt af at bruge apparatet. Du skal have instruktion i rette brug af det, dvs hvordan du skal sætte elektroderne korrekt osv. Det kan du få en fys overthere til at forklare dig.

Det bliver brugt meget i USA til atleter der har korsbåndskade, af samme grund for at holde på muskulaturen. Jeg kender til nogle stykker som har brugt det flittigt og de kom sig uden diskussion hurtigere over skaden.

Du vil også kunne bruge apparartet med det samme fordi du ikke belaster din mave region, da det kun virker lokalt på den respektive muskel du nu stimulere. Jeg ville nok nøjes med ben, men det finder du udaf, det kan være ret ubehageligt. Husk når du bruger apparartet skal du selv hjælpe til med at spænde musklen, her i den første periode, er det nok bedst at du lader være med det. Men du mærker lige med det samme om du bruger dine mavemuskler, det gør nemlig nas pt.

Her er et godt apparart: http://www.proterapi.dk/Default.aspx?ID=13...&VariantID=

Der findes sikkert et lignende apparart i Kanada, men snak med en lokal fys og få ham til at hjælpe dig.

God bedring

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hey Sune

Det er selvfølgelig altid træls at blive "syg". Men set i spejlet, så var det så ikke det allermest uheldige tidspunkt på året det sket, sådan ret trænings/konkurrencemæssigt. Det sker måske som kroppens lille advarsels lampe på at du har trængt til en bette pause.

Jeg håber/tror på at kommer dig meget hurtigt, da heldigvis er i super fysisk god form.

Håber at se dig i til DM i Aalborg i kanonform...

Hilsen og god bedring

Jan "Vagn"

ps Skal i parken d. 19-6-2009 til AC/DC :4band:

Hej Vagn,

Tak for det. Jeg skal gøre mit til at være i form i Marts, mon ikke formen er bliver hædderlig.

PPS: Godt jeg ikke skal til AC/DC, jeg vil give penge for ikke at tage afsted, det band sutter balls :nissegrin:

Hey

Surt med skader, der er aldrig et godt tidspunkt for dem. Hvis jeg var dig ville jeg købe et fes apparart, fes = funktionel el stimulation. Det kan på ingen måde øge din styrke, men det kan holde på din muskulatur, så du ikke atrofiere unødigt.

Du skal bruge det hver dag ca 20-30 min på hver muskelgruppe, det er lidt omstændigt og du bliver helt sikker røv træt af at bruge apparatet. Du skal have instruktion i rette brug af det, dvs hvordan du skal sætte elektroderne korrekt osv. Det kan du få en fys overthere til at forklare dig.

Det bliver brugt meget i USA til atleter der har korsbåndskade, af samme grund for at holde på muskulaturen. Jeg kender til nogle stykker som har brugt det flittigt og de kom sig uden diskussion hurtigere over skaden.

Du vil også kunne bruge apparartet med det samme fordi du ikke belaster din mave region, da det kun virker lokalt på den respektive muskel du nu stimulere. Jeg ville nok nøjes med ben, men det finder du udaf, det kan være ret ubehageligt. Husk når du bruger apparartet skal du selv hjælpe til med at spænde musklen, her i den første periode, er det nok bedst at du lader være med det. Men du mærker lige med det samme om du bruger dine mavemuskler, det gør nemlig nas pt.

Her er et godt apparart: http://www.proterapi.dk/Default.aspx?ID=13...&VariantID=

Der findes sikkert et lignende apparart i Kanada, men snak med en lokal fys og få ham til at hjælpe dig.

God bedring

Mange tak for de oprigtige råd :smile:

Min mor er fysioterapeut og har også flere af de nævnte apparater på klinikken. Hun siger at det det er uaktuelt for mit vedkommende. Indgrebet har været minimalt for mit vedkommende og jeg er på ingen måde sat tilbage til et niveau hvor jeg har brug for den slags. Jeg var nede og træne let idag og jeg mærker ingen komplikationer. Jeg vil dog forsigtig rampe op efter anvisningerne.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Recovery, lower body

Endelig tilbage i Canada igen, efter 10 dages juleferie i Danmark. Der er stadig omkring -25 grader og der er nu kommet en hel del sne. Fantastisk med en rigtig vinter istedet for det danske grå lortevejr.

Idag fik jeg endelig gang i træningen igen. Det har været præcis 3 uger siden at jeg har trænet og jeg påbegynder lige saa langsomt at rampe træningen op. Jeg tog et vægt check og den sagde 237 LB cirka 107 kg, så jeg har tabt cirka 3 kg hvilket faktisk er mindre end forventet. Jeg har på ingen måde overspist i julen da jeg hverken bryder mig om den fede julemad eller at være stoppet, så jeg er godt tilfreds med det mindre vægttab.

To af de "lokale" starter nu på styrkeløft i det andet forbund IPA, hvor der tillades dobbeltlags udstyr og ikke testes for doping. Det er to af de typer som tidligere gik rundt med bælte på imens der blev trænet pec dec og dødløftet i smith stativet :bigsmile: De havde spurgt Steve og Chris til råds omkring udstyr imens jeg var væk, og de havde fornuftigt nok anbefalet noget enkeltlags udstyr til det begynderniveau som de nu er på. Men nej nej...så er der blevet bestilt dobbeltlags briefs, med dobbeltlags squatdragt og 2½ meter knæbind haha. Bænktrøjen derimod var en enkeltlags Rage størrelse 54. En ren badedragt på de små atleter. Det bliver et rent gong show i weight pitten, det glæder jeg mig til :devil: Nu er de ialt 6 eller 7 atleter der stiller op i IPA og vi er 3 i IPF, så der bliver klemt til træning. Vi må spørge center ejeren Pat om han kan smide det sidste skåbænk stativ ud a pitten så vi kan få endnu en dødløft platform.

Efter træning kaldte Centerejeren mig over og kunne overrække mig en stor gave med sløjfer og alt muligt. Alle styrkeløfterne var jo selvfølgelig lige ved siden af og var vildt nysgerrige efter hvad faen der foregik. Pat sagde at det var en dansk pige som havde mailet frem og tilbage med ham og overrakte den med et smøret smil. Det viste sig at være en gave fra Cornelia (Femina) som tak for kostprogram, coaching og et ønske om god bedríng. Hvilken overraskelse - mange tak Cornelia :4winkkiss:

Dagens symbolske tal

Squat

10 x 45 lb

10 x 45 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

Goodmornings

10 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

Leg Curls

10 x 50 lb

10 x 70 lb

10 x 70 lb

10 x 70 lb

10 x 70 lb

Leg Extentions

10 x 8 blokke

10 x 10 blokke

10 x 12 blokke

10 x 12 blokke

10 x 12 blokke

Calf pres i leg press

15 x 6 plates

15 x 8 plates

15 x 8 plates

15 x 8 plates

15 x 8 plates

Hypers

10

10

10

10

Crunches

10

10

10

10

10

En meget let opstarts omgang. Ingen komplikationer overhovedet. Imorgen bliver det upper body work. Fra på mandag går jeg på et WSB split med Chris og Steve, jeg holder dog kilo'ene væsentlig nede specielt den første uge.

Link to comment
Share on other sites

Godt at se, du er igang igen, champ. Det var noget af en omgang. :cry:

Jeg sad lige og så Corner Gas i går, og tænkte på hvordan du ville opføre dig inde på tankstationen - og så klukkede jeg lidt for mig selv over det.

Når der er -8 i Reykjavik, så kan jeg godt se, at det er ikke noget jeg skal hyle over. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se, du er igang igen, champ. Det var noget af en omgang. :cry:

Jeg sad lige og så Corner Gas i går, og tænkte på hvordan du ville opføre dig inde på tankstationen - og så klukkede jeg lidt for mig selv over det.

Når der er -8 i Reykjavik, så kan jeg godt se, at det er ikke noget jeg skal hyle over. :tongue:

Mange tak :bigsmile: Det var en hurtig omgang vil jeg sige, men det har jo afholdt mig fra at træne hvilket selvfølgelig er forfærdeligt :thumb_down:

Minus 8 er ikke noget at tude over. Vi har haft -34 idag og under -40 C med vindfaktoren :cold: kulderekorden er her -58 C UDEN vinden :rudolph:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Recovery, upper body

Vi har revision og jeg måtte på arbejde idag, hvilket er surt. Jeg kunne dog smutte tids nok til at komme ned og træne igen. Chris og Steve var der begge.

Wide Grip Pull downs

10 x 100 lb

10 x 150 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

T-bar rows

10 x 90 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

Benchpress

10 x 45 lb

10 x 45 lb

5 x 45 lb + chains

5 x 135 lb + chains

5 x 185 lb + chains

5 x 185 lb + chains

5 x 185 lb + chains

5 x 185 lb + chains

5 x 185 lb + chains

5 x 185 lb + chains

Steve kørte med kæderne, så jeg det gjorde jeg også. Lige så let.

Board press

3 x 315 lb

3 x 315 lb

3 x 315 lb

3 x 315 lb

Alle til 4'' board med pinky grip.

Dips

8

8

8

8

Laterals

10 x 10 lb

10 x 10 lb

10 x 20 lb

10 x 20 lb

10 x 20 lb

Concentration curls

10 x 20 lb

8 x 30 lb

8 x 30 lb

Barbel curls

8 x 45 lb

8 x 95 lb

8 x 115 lb

8 x 115 lb

8 x 115 lb

Side bends

10

10

10

10

Med en mellem kettlebelt

Gatorade undervejs + gainershake bagefter. Jeg har startet kreatin igen. De tager cirka to uger før jeg er fuld hydreret, men vil også være godt up to speed på det tidspunkt. Træningen idag var igen ganske let uden noget at snakke om. Det føltes dog godt at få sig rørt igen.

Link to comment
Share on other sites

Side bends

10

10

10

10

Med en mellem kettlebelt

Gatorade undervejs + gainershake bagefter. Jeg har startet kreatin igen. De tager cirka to uger før jeg er fuld hydreret, men vil også være godt up to speed på det tidspunkt. Træningen idag var igen ganske let uden noget at snakke om. Det føltes dog godt at få sig rørt igen.

Oh no!!!

Don't turn to teh dark side

91717.jpg

Btw du SKAL update på hvordan det går med Pec deck kongernes forsøg i quadruple ply of doom training.

Link to comment
Share on other sites

Oh no!!!

Don't turn to teh dark side

91717.jpg

Btw du SKAL update på hvordan det går med Pec deck kongernes forsøg i quadruple ply of doom training.

HAHA...bare roligt, jeg har ikke tænkt mig at træne andet med de kettlebelts. Der ligger dog et fornufigt udvalg nede i stærkmandsområdet som er nemme lige til at samle op og køre let. Når jeg er i fulde omdrejninger igen, så er de ikke tunge nok :cool:

Bare roligt, jeg skal nok berette hvordan det går med de nye styrkeløftere. Jeg regner med at filme noget af det faktisk, jeg kunne nemt lave en kavalkade af cirkusløft fra Ironworks, det er intet problem. Det er jo næsten min pligt at dokumentere det :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Mere seriøst er kettlebbels fornuftige arbejdsværktøj. jeg har f.eks. 3 herhjemme jeg bruger af og til til lidt ekstra gøgl.

Glæder mig helt vildt til videoer med ål der vælter rundt i alt for mange lag udstyr. Jeg ser faceplants for mig og stakler der skriger efter at få revet knæbind af :laugh:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Guest Femina
Ironworks Gym - Recovery, lower body

Endelig tilbage i Canada igen, efter 10 dages juleferie i Danmark. Der er stadig omkring -25 grader og der er nu kommet en hel del sne. Fantastisk med en rigtig vinter i stedet for det danske grå lortevejr.

Efter træning kaldte Centerejeren mig over og kunne overrække mig en stor gave med sløjfer og alt muligt.

Selv tak for hjælpen, Sune! :bigsmile:

Fedt at se du er igang med recovery træning allerede. Det skal nok blive godt til marts!

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Lower body

Træning sammen med Steve og Chris. Der var kun -20 idag saa det var jo helt mild ifht igaar.

Squat

10 x 45 lb

10 x 45 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

10 x 225 lb

10 x 225 lb

10 x 225 lb

10 x 225 lb

10 x 225 lb

10 x 225 lb

En ekstra plade ifht sidst. Jeg holder stadig høj volumen når jeg nu ikke må gå for hurtigt frem.

Box Squat - Safety bar

5 x 150 lb

5 x 211 lb

5 x 211 lb

5 x 211 lb

Under parallel.

Stiff leg deadlift

10 x 135 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

Symbolsk

Leg curls

10 x 65 lb

10 x 95 lb

10 x 95 lb

10 x 95 lb

Hanging leg raises

10

10

10

10

10

Chris og steve morede sig med at hænge hinanden op i gravity boots imens...lol.

Seated calf press

10 x 90 lb

10 x 90 lb

10 x 90 lb

10 x 90 lb

superset med

Calf press in leg press

15 x 100 lb

15 x 100 lb

15 x 100 lb

15 x 100 lb

teh pump

1 liter mælk undervejs + en gainershake bagefter.

Vægten sagde 243 lb med sko på.

En let let omgang igen. Ingen komplikationer overhovedet :smile: På onsdag gælder det en medium omgang upper body work hvor jeg smider lidt flere kilo på i bænken end sidste gang.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Upper body work

Træning med Chris og Steve, ingen cirkusløfter i hulen :unhappy:

Benchpress

10 x 45 lb

10 x 45 lb

10 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 275 lb

5 x 315 lb

5 x 315 lb

5 x 315 lb

5 x 315 lb

Jeg ville have kørt med 275 lb, men de andre mente at det så så let ud at jeg ligesågodt kunne smide lidt mere på. Der var ikke noget at mærke, så helt ok.

Boardpress pinky grip

3 x 315 lb - 2'' board

3 x 355 lb - 2'' board

3 x 365 lb - 2'' board

Tricep Extentions Elbows in

10 x 30 lb

10 x 35 lb

10 x 35 lb

10 x 35 lb

GM Presses

8 x 90 lb

8 x 90 lb

8 x 90 lb

8 x 90 lb

Close Grip pull downs

10 x 110 lb

10 x 160 lb

8 x 200 lb

8 x 180 lb

8 x 180 lb

Shrugs

8 x 225 lb

8 x 315 lb

8 x 315 lb

8 x 315 lb

Crunches

20

20

20

1 liter mælk undervejs + gainershake bagefter. Træningsvægt 243 lb med sko.

Bedre træning med lidt flere kiks på. Jeg er ved at være klar til at køre rigtig program og der er planlagt en WSB progression fra i næste uge. Det eneste sted jeg fortsat vil være lidt varsom er i squatten hvor jeg ikke vil kaste mig ud i noget vanvittigt tungt fra start af.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Beachwork

Kort træning alene for the glory muscles.

Calf press in leg press

12 x 6 plates

12 x 10 plates

12 x 10 plates

12 x 10 plates

12 x 10 plates

Standing calf raises

12 x 400 lb

12 x 400 lb

12 x 400 lb

12 x 400 lb

Lateral raises

10 x 10 lb

10 x 10 lb

10 x 20 lb

10 x 20 lb

10 x 25 lb

10 x 25 lb

10 x 25 lb

strickt and very light

Rotator cuff

10 x 10 lb

10 x 10 lb

10 x 10 lb

10 x 10 lb

Babel curls

10 x 45 lb

10 x 45 lb

8 x 95 lb

8 x 95 lb

6 x 115 lb

6 x 115 lb

6 x 115 lb

Concentration curls

8 x 25 lb

8 x 25 lb

8 x 25 lb

8 x 25 lb

1 powerrade undervejs

15 minutter i sol :sun:

En hurtig og let omgang diskopump idag. Imorgen gælder det dødløft og lower body work.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Lower body

Træning med Chris og Steve. Efter træningsvægten sagde 240 lb igår naked :moon:

Jeg tænte at jeg ville springe i min Super Centurion 40'' bare for at se om jeg kunne komme i den og strække den lidt, bare ved at have den på. Jeg havde blokket benene i den forinden og efter lidt arbejde var jeg i den. Supertight, den skal nok blive god. Det er svært at se forskellen fra en almindelig Centurion superplus udover at den er forstærket lidt i stropperne.

Deadlift

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 315 lb

5 x 405 lb - off bumberplates

5 x 405 lb - off bumberplates

5 x 405 lb - off bumberplates

5 x 405 lb - off bumberplates

5 x 405 lb - off bumberplates

Squat

8 x 135 lb

8 x 225 lb

8 x 315 lb

8 x 315 lb

8 x 315 lb

8 x 315 lb

Leg curls

8 x 85 lb

8 x 105 lb

8 x 115 lb

8 x 115 lb

8 x 115 lb

Hypers

10 x bodyweight

10 x bodyweight

10 x bodyweight + 25 lb

10 x bodyweight + 25 lb

Hanging leg raises

10

10

10

10

1 x gravety boots :laugh:

En let omgang træning igen igen. Der er dog kommet flere kiks på og det højere reb antal betyder at jeg faktisk kan mærke det. Progressionen fortsætter mandag. DE bench imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - ME Upper body

Træning sammen med Steve. Chris' kone havde fået madforgiftning, så han kom senere og kørte bænkdelen, og måtte så tage afsted igen.

DE - Benchpress

8 x 45 lb

8 x 135 lb

8 x 135 lb

5 x 135 lb + chains

5 x 225 lb + chains

5 x 225 lb + chains

5 x 225 lb + chains

5 x 225 lb + chains, pinky grip

5 x 225 lb + chains, pinky grip

5 x 225 lb + chains, pinky grip

5 x 225 lb + chains, pinky grip

Steve kørte en smule i trøje op til 215 kg på et 2'' board, han kører så DE bench om onsdagen hvor jeg går tungt.

Tate press

10 x 40 lb

10 x 40 lb

6 x 60 lb

6 x 60 lb

6 x 60 lb

6 x 60 lb

Dips

10

10

10

Wide grip pull to front

10 x 120 lb

10 x 180 lb

10 x 200 lb

10 x 200 lb

10 x 200 lb

T-bar rows

10 x 135 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

10 x 135 lb

Side bends

10 x 65 lb

10 x 65 lb

10 x 65 lb

10 x 65 lb

Roman chair

10

10

10

Powerrade undervejs + gainershake bagefter.

Udemærket træning uden så meget at skrive om. Jeg så en af cirkusløfternes gear. Han vil squatte i en T-rex single ply, med double lags briefs boss briefs fra inzer under. Det skal nok blive interessant.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share