Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Styrken ser da ret god ud overall :smile:

Det bliver spændende at se hvad du kan rive rundt i den nye katana :smile:

Ja enig, pånær raw power i squatten så føler jeg mig så stærk som nogensinde..boooom :bigsmile:

Den nye Katana er bestilt men der går nok en 3 ugers tid endnu før jeg har den, så der er ingen chance for at jeg når at få den løftet til i denne omgang. Måske kan jeg bruge den til stævne engang til sommer eller efteråret.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, DE Upper Body

Træning sammen med steve som lige er komme hjem fra kina, Chris er nu i Mexico istedet. Gav Steve strenge ordrer om at komme og hjælpe i squatten på mandag.

Benchpress - DE

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb + green band

5 x 225 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 315 lb + green band

3 x 315 lb + green band

3 x 315 lb + green band

3 x 315 lb + green band

God press power - ikke engang all out.

Close Grip board press

3 x 315 lb - 3'' board

3 x 365 lb - 3'' board

3 x 385 lb - 3'' board

3 x 385 lb - 3'' board

3 x 385 lb - 3'' board

Tate press

10 x 50 lb

6 x 65 lb

6 x 65 lb

6 x 65 lb

6 x 65 lb

Dips

8

8

8

8

Dumbel rows

10 x 85 lb

10 x 85 lb

6 x 110 lb

6 x 110 lb

6 x 110 lb

Wide grip pull to front

10 x 150 lb

10 x 200 lb

5 x 240 lb

5 x 240 lb

5 x 240 lb

Lidt tungere, lidt færre reps

Hanging leg raises

10

10

10

10

Side bends

10 x 75 lb

10 x 75 lb

10 x 75 lb

1 liter powerrade undervejs + gainershake bagefter.

En god omgang idag med lidt ekstra kiks på de dynamiske bænkløft og faktisk også lidt tungere på nogle af support øvelserne. Jeg presser ikke citronen alt for meget på DE dagen..ikke endnu ihvertfald.

Tung squat på mandag.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Lower body

Jeg var til Lamb of God koncert igår og havde tømmermænd idag selvom jeg var relativt tidligt i seng. Jeg var en smule energiforladt ifht at skulle squatte tungt, men det gik faktisk udemærket. Steve var til stede.

ME Squat

5 x 45 lb

5 x 135 lb

Super Centurion Squatter 40 R/S

5 x 225 lb

5 x 315 lb

3 x 405 lb - straps up

3 x 495 lb - bælte

3 x 545 lb

2 x 585 lb

2 x 635 lb

1 x 675 lb (306 kg)

Den første på 635 lb og de 675 lb skulle være nede til godkendt. Jeg overvejede om jeg skulle tage et tungt løft mere, men stoppede da koncentration og væskebalance skal være iorden for det helt tunge kilo.

Backoff squat raw no belt

5 x 315 lb

3 x 405 lb

3 x 405 lb

3 x 405 lb

Deadlift

3 x 135 lb + green band

3 x 135 lb + green + purple band

3 x 225 lb + green + purple band

2 x 275 lb + green + purple band

2 x 275 lb + green + purple band

2 x 275 lb + green + purple band

2 x 275 lb + green + purple band

2 x 275 lb + green + purple band

Roman chair

10

10

10

10

Leg curls

8 x 80 lb

8 x 110 lb

8 x 130 lb

5 x 140 lb

5 x 140 lb

5 x 140 lb

kører snart med hele stakken her

+ lidt COC training med 1'eren

1 liter mælk undervejs + gainershake bagefter.

OK squatomgang med tømmermænd taget i betragtning. Det var sidste druk før EM. Fremover højst en flaske rødvin i ny og næ :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Upper Body

Steve var der til tiden idag...shock :blink: Jeg har bestilt en gluteham raise, en reverse hyper, en yoke bar, en curl bar og en justerbar box ved elite fitness. Det hele bliver leveret imorgen og jeg kan stille det op i Ironworks gym indtil det en dag skal exporteres hjem. Det har vaeret et helvede at faa det importeret fra US. Post Danmark er komplet upaaklageligt til sammenligning med ethvert andet post/import system jeg nogensinde har set.

Benchpress

5 x 45 lb

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 295 lb

3 x 365 lb

1 x 405 lb (184 kg)

Katana 50 S/S

2 x 455 lb

2 x 475 lb

2 x 495 lb (225 kg)

1 x 510 lb (232 kg)

Gode takter i bænken i den løse trøje. Steve mente at der var til lidt mere på toppen. Nåja..jeg havde sat kameraet så det blot skulle tændes af steve og så skulle han spotte. Det lykkedes Steve at lave 3 klip hvor han slukker igen efter et sekundt og man kun kan se hans hånd...smukt dokumenteret bænktræning..eiii :cry3:

Raw Board press

3 x 405 lb - 3''board

3 x 435 lb - 3'' board

3 x 435 lb - 3'' board

3 x 435 lb - 3'' board

Flyes

10 x 40 lb

10 x 45 lb

10 x 45 lb

10 x 45 lb

JM Press

8 x 90 lb

8 x 90 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

Wide Grip Pull Downs

10 x 120 lb

8 x 200 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

T-bar Rows

10 x 135 lb

8 x 180 lb

8 x 180 lb

8 x 180 lb

Hanging leg raises

10

10

10

10

Side bends

10 x 75 lb

10 x 90 lb

10 x 90 lb

10 x 90 lb

+ 1 par sæt med COC 1'eren

1 banana blast milk drink undervejs + 1 gatorade strawberry/kiwi :devil:

Gode takter i bænken idag. På lørdag er jeg i Edmonton og kører dynamisk bænk med 125 kg's løfteren Alex Mardell som vandt VM i bænkdisciplinen. Jeg vil passe på at volumen ikke bliver for høj, så jeg ikke brænder ud. Sidste supertunge bænk bliver i næste uge og ugen efter bliver så ME i den løse trøje igen og så er det faktisk deload igen. Det er ufatteligt så lidt tid der er, jeg håber dog at jeg rammer formen lige på og hårdt :superman:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestilt en gluteham raise, en reverse hyper, en yoke bar, en curl bar og en justerbar box ved elite fitness. Det hele bliver leveret imorgen og jeg kan stille det op i Ironworks gym indtil det en dag skal exporteres hjem. Det har vaeret et helvede at faa det importeret fra US. Post Danmark er komplet upaaklageligt til sammenligning med ethvert andet post/import system jeg nogensinde har set.

Avesome indkøb, fedt du investerer i udstyr. Skal det sælges til IK når du kommer til DK?

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Avesome indkøb, fedt du investerer i udstyr. Skal det sælges til IK når du kommer til DK?

Jeg har ikke hoert fra IK99 imens jeg har vaeret herovre, saa nej, det skal ikke saelges :smile:

Jeg skal alligevel have mit homegym paa et tidspunkt, saa det er delvis spekulation nu hvor jeg kan koebe udstyret billigt og faa det fragtet gratis hjem. Jeg har dog ikke taenkt mig at placere det i lejligheden, men der hvor jeg traener mest, ihvertfald indtil videre. Formentlig bliver det IK99, men det kunne ogsaa blive HSF alt afhaengigt af hvordan min schedule bliver naar jeg kommer hjem. Kontrakten er ikke fast endnu. Saa det er placeringen af udstyr heller ikke.

Link to comment
Share on other sites

:tongue: Meldte mig ind igen i december, venter bare på at hallerne blive flyveklar - går ikke ud fra det er sket siden Nis og Sim stadig kommer i The Gym, eller hva?

Der kommer beskeder i fb-gruppen IK 99 Vægtløftning ang. renoveringen, generalforsamling 22/4 osv. I må meget gerne komme og hjælpe på søndag kl. 11 med at flytte alt udstyret tilbage :smile: Jo flere jo bedre!

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, Support

Tidligt nede i hulen da mit udstyr ville blive leveret. Vi fik det sat på plads og jeg fik curlet med min nye curlbar. Lige nu er disko ikke nogen prioritet, men når EM er overstået kan jeg tage et længere break og regner med at bygge et par enorme sommerGUNZ :w00t:

Idag blev der trænet

Læg

skulder

rotator

GUNZ

Jeg har vedhæftet et par billeder af det nye udstyr.

Første - Reverse Hyper fra Westside Barbell Club

post-5936-1239929686_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Edmonton University of Alberta - WSB, DE Upper body

Jeg havde taget turen til Edmonton for at se byen og for at faa kobt noget toej jeg kan passe. Mulighederne er langt bedre end i Saskatoon. Jeg havde lavet en aftale med Alex Mardel omkring at traene paa universitetet, saa jeg fik en nice lille traenings session i deres styrkeloeft hule.

Traningsfasciliteterne var topnice. De havde 6 ER Racks, en reverse hyper og en gluteham raise fra elite. Desuden havde de to kaempe powercages fra elitefitness med alle taenkelige bandpegs. Masservis af eleiko staenger og vaegte. Uden for hulen var der en delt traningssal med resten af uni som var enorm. Her var der alt i dumbelt traektaarne osv osv.

Alex selv traenede bare med mig. Han skulle snart paa ferie og havde ikke lavet meget efter canadian nationals. Vi udvekslede lidt erfaringer. Manden er jo bomstaerk. Han har loeftet 250 kg raw i baenken :blink: og 320 kg i squatten blot med knaebind, men jamrede sig lige som mig over smaa fede haender og daarligt greb.

DE Benchpress

5 x 20 kg

5 x 20 kg + green band

5 x 60 kg + green band

5 x 100 kg + green band

3 x 120 kg + green band

3 x 130 kg + green band

3 x 130 kg + green band

3 x 130 kg + green band

3 x 130 kg + green band

3 x 130 kg + green band

3 x 120 kg + green band, pinky

3 x 120 kg + green band, pinky

Tate presses

10 x 40 lb

6 x 60 lb

6 x 70 lb

6 x 70 lb

6 x 70 lb

6 x 70 lb

JM Presses

8 x 70 lb

8 x 100 lb

8 x 120 lb

8 x 120 lb

8 x 120 lb

Dumbel rows

10 x 80 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

Crunches

20

20

20

Pull to front

10 x 180 lb

10 x 180 lb

10 x 180 lb

1 gatorade undervejs

Udemaerket middelhaard traening i godt selskab. Paa onsdag faar den fuld gas paa den hoeje klods i stramt udstyr, saa maa vi se hvad det kan blive til. Tung squat idag med knaebind og baelte.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Lower Body

Tilbage i hulen. Chris var tilbage nu med tan :cool: Han måtte dog træne tidligt og vi nåede kun at snakke lidt. Jeg squattede med steve som holdt sig på de lettere kilo.

Squat

5 x 45 lb

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 315 lb

3 x 405 lb - belt

2 x 455 lb - belt + wraps

2 x 495 lb - belt + wraps

2 x 525 lb - belt + wraps

2 x 545 lb - belt + wraps

1 x 565 lb - belt + wraps

1 x 585 lb - belt + wraps (266 kg)

Ikke det store overskud idag. Jeg tror måske jeg er en smule overreached, så det er vist godt at jeg holdte mig væk fra de tunge udstyrsløft. Jeg havde håbet at komme over de 600 lb, men jeg synes ikke styrken var til det. Det er den FUCKING AC/DC cd som han spiller hele tiden og uafbrudt der gør mig slap....det er ganske vist :newtongue:

Backoff Raw

5 x 315 lb

5 x 315 lb

5 x 315 lb

Stiffleg deadlift

8 x 135 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

8 x 225 lb

Leg curls

8 x 100 lb

8 x 120 lb

8 x 120 lb

8 x 120 lb

Hanging leg raises

10

10

10

10

Side bends

10 x 75 lb

10 x 75 lb

10 x 75 lb

1 liter mælk + 1 chokolate to go drink undervejs. Udløbet for proteinpulver til min shake, så jeg måtte over at købe noget bagefter. Den nye gaspari proteinpulver smager super :w00t:

Tung bænk på onsdag..forhåbentlig føler jeg mig mere klar i bænken end jeg gjorde idag i benene.

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Lower Body

Det er den FUCKING AC/DC cd som han spiller hele tiden og uafbrudt der gør mig slap....det er ganske vist :newtongue:

HA HA vi elsker ACDC i Hvidovre, det er vist kun Lille mini prehn og BIG prehn der gerne vil høre alt mulig andet crap!!! som gør MIG SLAP!!!! :crazy:

ACDC er vejen frem mod den onde SQUAT :devil: husk det :cool:

Link to comment
Share on other sites

Så er der vist ingen tvivl om, at du skal tilbage til IK, Sune :smile:

AC/DC kan man ganske enkelt ikke træne til.

Bahhhh i vil åbenbart ikke være stærke!!

ACDC RUUULEZZ!!!

ACDC, Metallica, Rammstein!! så kører toget, ik alt mulig andet CRAP!

Link to comment
Share on other sites

Lille mini prehn

siger manden der vejer over 10kg mindre :-D

Der er nu også flere der ikke ligefrem synes ac/dc er fedt, men i skal da have lov til at høre det indimellem hvis det fornøjer jer.

et lille uddrag fra en MSN samtale tidligere idag:

Sune siger:

det er vigtigt at der aldrig bliver spillet ac/dc naar jeg er tilstede

Sune siger:

det er det mest untoughe og irriterende musik der findes

Sune siger:

bohemian rapsody med queen kommer paa en taet andenplads

Sheriffen KLAMMO siger:

HAHAHA

Sheriffen KLAMMO siger:

er heller ikke særlig meget til det

Sheriffen KLAMMO siger:

patronen har det fandme tit på

Sheriffen KLAMMO siger:

slænget med Dahlin,Marc og Patronen kan godt li det

Sheriffen KLAMMO siger:

det er tilstrækkeligt soft til dem

Sune siger:

jeg mener serioest at saa traener jeg sku paa andre tidspunkter

Sheriffen KLAMMO siger:

jeg starter altid min træning med at importere min "alt godt fra havet" mappe

Sheriffen KLAMMO siger:

den kan anbefales

Sune siger:

centerejeren har spillet det lortemusik uafbrudt i laaang tid

Sheriffen KLAMMO siger:

det er som om det er sådan en masse hypnose

Link to comment
Share on other sites

siger manden der vejer over 10kg mindre :-D

Der er nu også flere der ikke ligefrem synes ac/dc er fedt, men i skal da have lov til at høre det indimellem hvis det fornøjer jer.

Derfor er dine arme jo stadig tynde som tændstikker knægt :devil:

Jeg er ligeglad med om du/i synes at ACDC er soft, det er sjovt nok det musik der for folk til stævner til at rocke med, når alt det der STØJ som du hører kommer frem så sidder folk altså og kigger underligt, men ok hver sin smag, behold du bare dit RED WASABI pis for dig selv, magen til lort har jeg dog aldrig hørt :laugh:

Men det er godt vi kan skiftes til at vælge musik, for HSF er splittet op! dog hører jeg faktisk ikke så meget rock til træning, nu hører jeg Techno/Tiesto når jeg møder først ind! er lidt træt af ALT rock/heavy pis!!

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Bahhhh i vil åbenbart ikke være stærke!!

ACDC RUUULEZZ!!!

ACDC, Metallica, Rammstein!! så kører toget, ik alt mulig andet CRAP!

L^P, du beskriver din musiksmag udemaerket, du har praecis de praeferencer som de fleste metal fans hader fordi det er kommerciel soedsuppe..haha...

...og nej, de fleste i IK99 traener jo ikke for styrke men for BB :smilerock: Naar det er sagt, saa burde du ikke tage argumentationen den vej, der er en del dernede der loefter mere end dig, Nissen er bare een af dem...

Link to comment
Share on other sites

L^P, du beskriver din musiksmag udemaerket, du har praecis de praeferencer som de fleste metal fans hader fordi det er kommerciel soedsuppe..haha...

...og nej, de fleste i IK99 traener jo ikke for styrke men for BB :smilerock: Naar det er sagt, saa burde du ikke tage argumentationen den vej, der er en del dernede der loefter mere end dig, Nissen er bare een af dem...

Ja Sikkert, men desværre har du/i så travlt med at musikken/heavymetallen skal være så hård som overhovedet muligt for så tror i vel det er sejere eller man ER sejere?? (for det lyder da virkelig forfærdeligt) det er jo blot STØJ og LARM, stik min en tromme og en guitar så skal jeg lave larm og kalde det for heavymetal :nonono:

Om Nissen er stærkere end mig i squat skal jeg ikke kunne sige, kender ikke hans løft ELLER hans kropsvægt, det er jo temmelig vigtigt! styrke/kontra din vægt. Mit bedste er 285 det 2 bedste i DK nogensinde. Er han så også stærkere end Dahlin, Michael, eller Marc? de er jo også en DEL gladere for ACDC end det "hårde" crap i hører (når vi nu alligevel kører den derud) :superman:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share