Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Jeg kommenterede blot paa din styrke kommentar fordi den var galt afmacheret. Hvad du har lavet i et udstyrssquat hjaelper ikke til nogen sammenligning til folk som ikke traener i udstyr. Toer du stille noget paa hoejkant for at du kan lave bedre wilkspoint i en raw squat end hvem vi finder frem i IK99? og jeg er ekskluderet :smile:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Jeg kommenterede blot paa din styrke kommentar fordi den var galt afmacheret. Hvad du har lavet i et udstyrssquat hjaelper ikke til nogen sammenligning til folk som ikke traener i udstyr. Toer du stille noget paa hoejkant for beste wilkspoint for en raw squat? og jeg er ekskluderet :smile:

Ja selvfølgelig tør jeg da det, men skal så have RAW squat i en periode! (træner jo stortset ALDRIG raw squat) For ellers kan jeg jo vende den om, og sige tør du at sætte noget på højkant, ved at Nissen går i udstyr? (han må gerne få en periode hvor han træner det) han træner vel ligeså meget RAW, som jeg træner med udstyr, og de 2 ting kan IKKE samlignes.

Så hvilket væddemål skal vi have? kun det ene eller dem begge? :smile: vi kunne jo passende nuppe dem begge :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

LOL, Sune. Hvad er du ved at rode mig ud i :smile:

Jeg skal ikke forsøge at slå nogen som helst i noget som helst :smile:

Og da slet ikke iført udstyr :smile:

Men derfor kan vi nu godt blive enige om, at Metallica, Rammstein og AC/DC er noget forpulet lortemusik :smile:

Desuden kunne der da nok findes en anden, der i hvert fald kunne gøre et hæderligt forsøg raw :smile:

Edited by Nissen
Link to comment
Share on other sites

LOL, Sune. Hvad er du ved at rode mig ud i :smile:

Jeg skal ikke forsøge at slå nogen som helst i noget som helst :smile:

Og da slet ikke iført udstyr :smile:

Men derfor kan vi nu godt blive enige om, at Metallica, Rammstein og AC/DC er noget forpulet lortemusik :smile:

Hvorfor ikke, friend? :smile:

Fra min skærm ligner det en let måde at sikre proviant til årets Roskilde Festival :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvorfor ikke, friend? :smile:

Fra min skærm ligner det en let måde at sikre proviant til årets Roskilde Festival :smile:

Fordi det rager mig langsomt, hvem der er stærkest :smile:

Link to comment
Share on other sites

øv, her gik jeg og glædede mig til dysten.

Jeg vil ellers gerne som formand for "Træktårnets venner" i HSF stå for arrangementet, hvis det har interesse

Desværre Jacob, Træktårnets venner har intet med squat at gøre, jeg tror vi skal ha Squatrådets formand (Dahlin) ind over denne her dyst.

Der er selvfølgelig VALGFRIT, musik under dysten, jeg tror jeg vælger et ACDC nummer, det gir mig ca 10% på toppen :devil::superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Saa kom der sku gang i loggen...

L^P <-- det er jo din yndlingsovelse. Se hvor meget du kan lave raw, saa regner vi ud hvor meget det giver i wilks, saa har de noget at gaa efter dernede og det skal selvfoelgelig dokumenteres. Tror du kan lave imellem 130-140 wilks, det er immervaek en del, men der er alligevel en haandfuld dernede som kan snige sig deropad hvis de overhovedet gider et saadant forsoeg, det kan du hoere at de ikke goer :laugh: Tunen, Johnny Bravo, -Chris-, Fru Erik, Nissen, Lea, Pietro og ham lynkineseren (Armadas friend).

Men jeg kan selvfoelgelig ikke saette en konkurrence op paa andres vejne, selvom det kunne vaere sjovt...lol

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Saa kom der sku gang i loggen...

L^P <-- det er jo din yndlingsovelse. Se hvor meget du kan lave raw, saa regner vi ud hvor meget det giver i wilks, saa har de noget at gaa efter dernede og det skal selvfoelgelig dokumenteres. Tror du kan lave imellem 130-140 wilks, det er immervaek en del, men der er alligevel en haandfuld dernede som kan snige sig deropad hvis de overhovedet gider et saadant forsoeg, det kan du hoere at de ikke goer :laugh: Tunen, Johnny Bravo, -Chris-, Fru Erik, Nissen, Lea, Pietro og ham lynkineseren (Armadas friend).

Men jeg kan selvfoelgelig ikke saette en konkurrence op paa andres vejne, selvom det kunne vaere sjovt...lol

Jamen jeg er selvfølgelig altid klar på en contest, men som du ved er jeg jo småskadet i ryggen hver gang jeg laver BACKsquat, så jeg kan sgu ikke rende ned og fyre en max 1 af imorgen! Jeg må ha lidt tid, så skulle det være i Frontsquat evt??? den øvelse er min ryg ikke generet af :smile:

Men ja selvfølgelig skal vi ha en battle op og køre IK Vs HSF :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg er selvfølgelig altid klar på en contest, men som du ved er jeg jo småskadet i ryggen hver gang jeg laver BACKsquat, så jeg kan sgu ikke rende ned og fyre en max 1 af imorgen! Jeg må ha lidt tid, så skulle det være i Frontsquat evt??? den øvelse er min ryg ikke generet af :smile:

Men ja selvfølgelig skal vi ha en battle op og køre IK Vs HSF :devil:

Pietro udfordrer hermed i front squat :smile:

Name the terms.

Link to comment
Share on other sites

Pietro udfordrer hermed i front squat :smile:

Name the terms.

Jamen vi skal jo blot ha en dag, hvor vi mødes? det kan klares hos os? men jeg kan også sagtens komme ud til jer i IK? Men det kommer jo an på om i har musik OG ACDC :devil::wink: jeg ved ihvertfald vi har masser af det lortemusik i godt kan li at høre i IK99 tilsyneladende, så det er intet problem, og vores anlæg kan spille højt :4thumbup:

PS-->Sune hvad siger du til en battle i dødløft, da jeg jo faktisk skal dødløfte på amager den 2 Maj, hvis der er nogen fra IK99 der Tør/vil, så maxer jeg ud RAW der, Det er jo med dommere og det hele, så IK99 meld jer på banen, bedst på wilks i dødløft RAW (m bælte) :superman:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Det bliver i jeres gemakker. Har i normale eleiko stænger? Slutningen af denne måned, ville nok være passende.

Note: Du kan suverænt være DJ :smile:

Vi har leoko og de er helt fine :smile: det blir EFTER 2 maj så, jeg har en Liga turnering der, hvor jeg skal dødløfte :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige snakket med Prehn

Vi snakker om at lave en Liga dyst IK99 Vs HSF

i 3-kamp

Det hele skal selvfølgelig foregå RAW (bælte tilladt) i finder jeres 3 bedste løftere i squat bænk og dødløft, og vi finder vores, så afholder vi en konkurrence hos os evt, senere hen hos jer?

Hvis i er interesseret så gi lyd fra jer, så vil jeg lade rygtet gå videre til dem jeg har i tankerne til holdet :devil:

Link to comment
Share on other sites

her kan man da vist tale om en diskussion, der er løbet ud af en tangent :-D

men det kunne da sikkert være sjovt nok med en klub battle.

Hehe nå det synes du :laugh: hva fanden vi har jo kun det sjov vi selv laver

Men ja det kunne være fedt med en gang BB´er vs Styrkeløftere :devil:

Det passer ret godt ind i mit program med en max 1 rep i dødløft da jeg jo som sagt skal løfte den 2 Maj, hvis nogen tar udfordringen op så tager jeg den selvfølgelig RAW dvs uden udstyr, hvis ikke går jeg i dragt som jeg hele tiden har planlagt! :smile:

Nåå nu vil jeg ikke ødelægge Sune´s logbog yderligere så undskyld for spam :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige snakket med Prehn

Vi snakker om at lave en Liga dyst IK99 Vs HSF

i 3-kamp

Det hele skal selvfølgelig foregå RAW (bælte tilladt) i finder jeres 3 bedste løftere i squat bænk og dødløft, og vi finder vores, så afholder vi en konkurrence hos os evt, senere hen hos jer?

Hvis i er interesseret så gi lyd fra jer, så vil jeg lade rygtet gå videre til dem jeg har i tankerne til holdet :devil:

Nu er der jo meget få i IK der er decideret bænkpresserer og dødløfterer, så mon ikke resultatet er afgjort på forhånd. Dog er der ingen tvivl om at squatten vil suverænt blive vundet af IK.

Link to comment
Share on other sites

Nu er der jo meget få i IK der er decideret bænkpresserer og dødløfterer, så mon ikke resultatet er afgjort på forhånd. Dog er der ingen tvivl om at squatten vil suverænt blive vundet af IK.

Og suverænt ligefrem?? hehe

Jaa men må ærligt erkende jeg ikke er i squatform, det er ingen dårlig undskyldning, det er blot sådan det har været det sidste 1½ år grundet rygskade som stadig genere mig, og som jeg stadig får behandling for!

Jeg er nu temmelig sikker på jeg kunne hive en frem nede fra HSF som kan slå jeres bedste mand, men jeg kan jo ikke love han vil/gider, men vil da helt sikkert spørge ham, han vejer ca 90 kg og er DK´s bedste squatter nogensinde i 90 kg klassen, jeg tror godt han kunne overtales :devil:

Også derfor jeg foreslår vi laver en Liga, hvor vi kæmper mod hinanden, husk nu det er jo kun for sjov :blush: dog er æren på spil :w00t: Kunne jo være meget sjovt hvis vi mødte hinanden en aften til en battle i alle 3 øvelser, jeg VED at i kan bænkpresse i BB´er :devil::laugh: og så må vi jo blot se hvem der trækker fra i enten Squat, bænkpres, eller dødløft. :smile:

Link to comment
Share on other sites

L^P, du snakker og du snakker. Vi har allerede aftalt det første væddemål. Vi skal blot nå til enighed om en eksakt dato, samt hvad vi sætter på højkant :smile:

Haha rolig knægt!! som sagt blir det en 14 dage efter 2 maj, medmindre du tør dødløfte mod mig på den dato?

PS har sendt en PM med dato for at undgå mere pladder i sunes log :smile:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Haha rolig knægt!! som sagt blir det en 14 dage efter 2 maj, medmindre du tør dødløfte mod mig på den dato?

PS har sendt en PM med dato for at undgå mere pladder i sunes log :smile:

Ville du kunne i næste uge?

Du har en dårlig vane med at udvide væddemål samt flette andre ind i dem :smile:

Vi aftalte front squat, så dét holder vi os til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share