Conscience - HSF Styrkeløft


Conscience
 Share

Recommended Posts

Sune: Det er naturligvis ikke Fru Erik, som skriver fra denne profil. Han er jo blevet banned, hvorfor denne bruger (og samtlige indlæg) ville blive slettet, hvis det havde været tilfældet :smile: Så selvfølgelig er det ikke det :smile:

Jeg kan med skudsikker selvtillid sige, at Kim-Tri ikke er interesseret i en konkurrence af den ene eller anden slags. Det ved jeg, fordi jeg har spurgt ham. Han har døjet med sin lænd i et stykke tid, skal jeg sige dig :smile:

Tim kan næppe dødløfte meget over 200, da han af gode grunde er vant til at køre med stropper. Tvivler stærkt på, at han har grebstyrke til mere.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Sune: Det er naturligvis ikke Fru Erik, som skriver fra denne profil. Han er jo blevet banned, hvorfor denne bruger (og samtlige indlæg) ville blive slettet, hvis det havde været tilfældet :smile: Så selvfølgelig er det ikke det :smile:

Jeg kan med skudsikker selvtillid sige, at Kim-Tri ikke er interesseret i en konkurrence af den ene eller anden slags. Det ved jeg, fordi jeg har spurgt ham. Han har døjet med sin lænd i et stykke tid, skal jeg sige dig :smile:

Tim kan næppe dødløfte meget over 200, da han af gode grunde er vant til at køre med stropper. Tvivler stærkt på, at han har grebstyrke til mere.

:smile:

Hmmm det lader til at Louis slipper uden skrammer i lakken - jeg tror dog han var skraemt for en lille stund :laugh: Jeg haaber Kim Tri kommer ovenpaa saa louis kan faa kamp til issen.

Det hele startede jo ogsaa paa grund af elendige AC/DC som jeg hader saa uendeligt meget :crazy: Jeg tror faktisk jeg var kommet over 900 paa totalen hvis han ikke spillede det hillbillie trucker musik hele tiden. Det er jo naermest som at faa pumpet oestrogen i kroppen og man taber spaendet paa alle de tunge loeft :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm det lader til at Louis slipper uden skrammer i lakken - jeg tror dog han var skraemt for en lille stund :laugh: Jeg haaber Kim Tri kommer ovenpaa saa louis kan faa kamp til issen.

Det hele startede jo ogsaa paa grund af elendige AC/DC som jeg hader saa uendeligt meget :crazy: Jeg tror faktisk jeg var kommet over 900 paa totalen hvis han ikke spillede det hillbillie trucker musik hele tiden. Det er jo naermest som at faa pumpet oestrogen i kroppen og man taber spaendet paa alle de tunge loeft :dry:

HA HA Sune tror sgu næppe du skal satse på jeg er skræmt, dødløft er min specialitet :devil: og jeg ELSKER konkurrence-elementet, det er sådan man blir bedre, ved at presse sig selv, og BLIVE presset :devil:

Om ik andet så kan dig og mig jo nuppe en contest RAW?? vi kan gøre det når du kommer tilbage? Jeg sætter ACDC på til mit løft, og så kan du få hvad du nu vil til dit eget? Deal?

Link to comment
Share on other sites

HA HA Sune tror sgu næppe du skal satse på jeg er skræmt, dødløft er min specialitet :devil: og jeg ELSKER konkurrence-elementet, det er sådan man blir bedre, ved at presse sig selv, og BLIVE presset :devil:

Om ik andet så kan dig og mig jo nuppe en contest RAW?? vi kan gøre det når du kommer tilbage? Jeg sætter ACDC på til mit løft, og så kan du få hvad du nu vil til dit eget? Deal?

Maaske :smile: Dodloeft er jo min absolut vaerste oevelse med mine korte arme. Jeg vil hellere squatte eller baenke :laugh: Men hvorfor ikke..det vil ihvertfald tvinge mig til at fokusere noget mere paa der hvor jeg skal forbedre mig alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Hej Troels :smile:

Måske du skulle overveje et jobskifte: http://diplomacy.norwich.edu/rea/

Det har jeg overvejet. Min bror er mægler så og så mellemste bror ligger det naturligt til mig. Tak, for linket :-)

Sune: Det er naturligvis ikke Fru Erik, som skriver fra denne profil. Han er jo blevet banned, hvorfor denne bruger (og samtlige indlæg) ville blive slettet, hvis det havde været tilfældet :smile: Så selvfølgelig er det ikke det :smile:

Jeg kan med skudsikker selvtillid sige, at Kim-Tri ikke er interesseret i en konkurrence af den ene eller anden slags. Det ved jeg, fordi jeg har spurgt ham. Han har døjet med sin lænd i et stykke tid, skal jeg sige dig :smile:

Tim kan næppe dødløfte meget over 200, da han af gode grunde er vant til at køre med stropper. Tvivler stærkt på, at han har grebstyrke til mere.

:smile:

Lulz :smile:

Link to comment
Share on other sites

Maaske :smile: Dodloeft er jo min absolut vaerste oevelse med mine korte arme. Jeg vil hellere squatte eller baenke :laugh: Men hvorfor ikke..det vil ihvertfald tvinge mig til at fokusere noget mere paa der hvor jeg skal forbedre mig alligevel.

haha jamen vi kan evt bare vædde en gang mad på Café Lindevang? :wub::devil:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Upper Body

Træning sammen med Steve og Chris. Der skulle gåes hårdt idag, og det blev der...

Benchpress

5 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 295 lb

3 x 365 lb

Katana 46'' S/S

3 x 495 lb - 4'' board

3 x 545 lb - 3'' board

2 x 585 lb - 3'' board

2 x 635 lb - 3'' board

2 x 675 lb - 3'' board (306,5 kg) :devil:

Ny PR i boardpressen idag, og det var ikke all out. Det er også 2½ år siden at jeg har gået saa tungt, saa det er egentlig ikke nogen overraskelse. Steve sagde at siden min lockoutpower åbenlyst ikke er min begrænsning, så burde jeg stoppe her, så det gjorde jeg, så kan jeg gå nuts en anden dag.

Close grip board press

3 x 365 lb

3 x 385 lb

3 x 385 lb

3 x 385 lb

Dips

8

8

8

8

Dumbel extentions - elbows in

10 x 40 lb

10 x 40 lb

10 x 40 lb

Wide grip pull to front

10 x 150 lb

10 x 200 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

8 x 220 lb

T-bar rows

10 x 135 lb

10 x 180 lb

10 x 180 lb

10 x 180 lb

Roman chair

10

10

10

10

1 liter kakaomælk undervejs + gainershake bagefter.

Morgenvægten siger 110,5 kg så jeg er faktisk ikke sååå tung igen. Der er også kun godt to uger til jeg er på platformen igen, så det er vist godt det samme. Næste onsdag er sidste tunge bænkdag. Det bliver træning i den løse trøje igen. Min konkurrence trøje kender jeg udemærket så den går jeg ikke i igen før på dagen. Jeg regner med endelig at kunne starte tungere end de 240 kg som jeg hidtil har gjort. Startvægten bliver nok nærmere 247,5-250 kg nu.

Link to comment
Share on other sites

Kanon bänket Viking! Lover godt for Ylitornio! :devil:

Jeg har vist indset at en uge deroppe med Joonas ikke bliver den store fornöjelse, så jeg må igen nöjes med nettet :cry: Der er bare nogle ting som man ikke kan når man har sådan en lille trold.

Med alt det fine udstyr du er ved at have samlet sammen, er det så ikke på tide at få et ordenligt board :laugh: Bestil et hos Seppo, han laver de bedste i verden!!! 2, 3, 4, og 5" i samme planke og den kan IKKE gå i stykker!

Og LOL for en battle du fik startet pga din lille ACDC komentar :rofl2:fin detalje i videoen :4thumbup:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Ja, bestil da et bræt, du kan ikke leve uden.

Jeg har skam et bræt, jeg har bare glemt det hjemme i IK99 hulen...

...og nej man kan ikke leve uden...ej heller uden 2. cru margeaux vin bagved. Begge giver ekstra styrke.

post-5936-1240499175_thumb.jpg

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

+300, det er sgu da godt nok grove løjer.

Mange tak...ja, det er ogsaa laenge siden jeg har vaeret saa hoejt, saa jeg var godt tilfreds med at jeg faktisk er gaaet frem her ogsaa. Jeg troede at jeg havde staaet stille i 2,5 aar, hvor jeg sidst lavede 300 kg nede i HSF.

Du er snart lige så stærk som Jari.

Det er jeg desvaerre nok ikke :wink: Med lidt god vilje er jeg vel 66% saa staerk som ham og loeftet kommer til at se 200% tungere ud :tongue:

Beskidt løftet Sune :crazy:

Fedt gear du har købt iøvrigt :4thumbup:

Thanks hippo, ja udstyret er sweet :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kanon bänket Viking! Lover godt for Ylitornio! :devil:

Jeg har vist indset at en uge deroppe med Joonas ikke bliver den store fornöjelse, så jeg må igen nöjes med nettet :cry: Der er bare nogle ting som man ikke kan når man har sådan en lille trold.

Hej Charlotte,

Ja, jeg synes ogsaa selv at det er gode takter. Jeg haaber blot at det klapper paa dagen.

Det var da aergeligt at du ikke kan komme forbi :unhappy: Men det er vel ogsaa en laengere rejse op nordpaa til all rensdyrene hvor der skal loeftes. Men mon ikke vi ses en anden gang, det er jeg helt sikker paa :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - Deadlift, DE Lower Body

Tid til en lille opdatering fra i fredags og i loerdags.

Deadlift

5 x 135 lb

5 x 225 lb

3 x 315 lb

3 x 405 lb

Sumo king 48''

2 x 495 lb - halv

2 x 545 lb - halv

2 x 585 lb

2 x 605 lb (275 kg)

Sidste tunge doedloeftsomgang. Jeg holdte mig vaek fra de helt tunge loeft. Det koerte ok uden at vaere noget overbevisende.

Box Squat - DE Yoke bar

5 x 80 lb

3 x 170 lb

3 x 260 lb

3 x 310 lb

3 x 310 lb

3 x 310 lb

3 x 310 lb

3 x 310 lb

Nogle mellemloeft med min nye yoke bar til box. Alle under parallel.

Gluteham Raises

8

8

8

8

8

Gluteham raises paa min nye elitefitness GH. Der er stor forskel og jeg var godt oem i baglaaret dagen efter.

Hypers

10

10

10

Hanging leg raises

10

10

10

10

Side Bends

10 x 70

10 x 70

10 x 70

1 liter kakaomaelk + gatorrade undervejs.

Acceptabel omgang. Jeg var i tvivl om jeg skulle have gaaet haardere i squatdelen, men det blev ved ovenstaaende.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - DE Upper Body

Loerdagens traening..

Benchpress

5 x 45 lb

5 x 45 lb + green band

5 x 135 lb + green band

3 x 225 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 275 lb + green band

3 x 275 lb + green band

Holdte kilo'ene nede.

Boardpress

3 x 405 lb - 3'' board

3 x 405 lb - 2'' board

3 x 405 lb - 2'' board

3 x 405 lb - 2'' board

JM presses

8 x 90 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

8 x 110 lb

Dips

8

8

8

8

Dumbell Rows

10 x 80 lb

10 x 80 lb

10 x 100 lb

10 x 100 lb

Wide grip pull to front

10 x 150 lb

8 x 200 lb

8 x 200 lb

8 x 220 lb

Roman chair

10

10

10

+ grip work med COC 1'eren

1 liter kakaomaelk undervejs + gainershake bagefter.

Traening uden de store hoejdepunkter. Steve lavede en god comeback serie i udstyrbaenk, han kommer aabenbart i god form af at ikke traene :blink: Sidste tunge squat senere idag, som tiden dog gaar.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Lower Body

Traening med Chris. Steve udeblev uden vi havde hoert fra ham. Senere fandt jeg en email fra ham hvor han sagde at han havde det daarligt og var overbevist om at han havde faaet svineinfluenca. Jeg tror han kunne blive en god fantasy forfatter :nonono:

Squat ME

5 x 45 lb

5 x 135 lb

Super Centurion 40'' R/S

5 x 225 lb

5 x 315 lb

3 x 405 lb

3 x 495 lb

2 x 545 lb

2 x 585 lb - parallel/godkendt

2 x 635 lb - parallel/godkendt

1 x 675 lb (306.5 kg) - elendigt loeft, saa om igen...

1 x 675 lb - ok

Centeret var naesten tomt saa jeg maatte loefte med chris som eneste spotter. Jeg ville gerne have gaaet lidt tungere, men naar jeg er paa 300+ saa er det risikabelt og det blev jeg gjort opmaerksom paa ved det foerste loeft paa 675 lb som var et daarligt loeft. Jeg synes godt squatformen kunne vaere lidt bedre, men den er vist cirka det samme som sidste gang.

Backoff squat raw

5 x 315 lb

3 x 405 lb

3 x 405 lb

3 x 405 lb

DE Deadlift

3 x 135 lb - green band

3 x 225 lb - green band

3 x 275 lb - green band

3 x 275 lb - green band

3 x 275 lb - green band

3 x 275 lb - green band

Leg curls

10 x 80 lb

10 x 100 lb

5 x 120 lb

5 x 120 lb

5 x 120 lb

Lidt lettere og faerre saet.

Roman Chair

10

10

10

10

2 x milk drink + gatorade undervejs + gainershake bagefter.

Lidt skuffende omgang squat idag. Jeg foeler mig stadig ikke haard nok i kroppen naar jeg gaar tungt. Forhaabentlig bliver det lidt bedre naar jeg bliver trappet ned. Jeg koerer en omgang med knaebind paa fredag og en tung baenkomgang i den loese troeje paa onsdag, ellers er den tunge traening overstaaet i denne omgang.

Traeningsvaegt med sko og toej paa 249 lb = ok for en morgenvaegt omkring 242 lb.

Link to comment
Share on other sites

Ironworks Gym - WSB, ME Upper Body

Sidste tunge bænktræning med gutterne før EM. Jeg løftede i den løse trøje for ikke at belaste nervesystemet alt for meget. Min konkurrencetrøje kender jeg udemærket, så den behøves jeg ikke rode med. Vi har visit af en indisk IT SAP ansat. Hun ville gerne i gym så jeg tog hende med derned. Hun har aldrig rigtigt hørt heavy metal før, så hun fik sig en på opleveren :devil:

Benchpress

10 x 45 lb

5 x 135 lb

5 x 225 lb

5 x 275 lb

5 x 315 lb

3 x 365 lb

Katana 50 S/S

2 x 455 lb

2 x 475 lb

2 x 495 lb

1 x 515 lb (234 kg)

Alle sikre og stabile løft i den løse trøje, føltes godt idag. Styrke er god.

CG Benchpress

3 x 365 lb - 3'' board

3 x 365 lb - 3'' board

3 x 365 lb - 3'' board

lidt lette press til tricep.

Dips

8

8

8

Tate presses

8 x 60 lb

8 x 60 lb

8 x 60 lb

T-bar rows

8 x 135 lb

8 x 180 lb

8 x 180 lb

8 x 180 lb

Wide grip pull to front

10 x 150 lb

10 x 200 lb

10 x 200 lb

10 x 200 lb

Hanging leg raises

10

10

10

Side bends

10 x 65 lb

10 x 65 lb

10 x 65 lb

1 liter mælk undervejs + gainershake bagefter.

En god stabil serie i bænkpressen. I supporten tog jeg en lille smule volumen og vægt af. Nedtrapningen er så småt begyndt, kun 9 dage igen.

Link to comment
Share on other sites

Én spotter på +300kg squats, kan man så ikke lige så godt undvære? :laugh:

Jo naesten :wink: Mental betyder det dog en del for mig at der staar en bagved og raaber af mig, ogsaa til at sikre at vaegten er centreret og kommer ordentligt paa plads foer jeg saetter den paa plads igen.

Her er loeftet med selvlagte bind og FUCKING AC/DC paa anlaegget :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share