jarvig13


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Jamen der er ikke megen forhistorie.

Jeg havde jo fuldkommen accepteret hendes krav om, at så måtte det stoppe. Jeg svarede blot, at det accepterede jeg, men at jeg synes det var et trist valg af hende, når man tænkte på, hvor glad jeg for hende og hvor glad hun altid virkede for mig.

Svaret var såmen blot, at hun ikke holdt af mig, og at jeg var klam og psykopat over at tro at hun følte noget for mig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Enig. Men er det ik tit sådan, at mange synes det er hyggeligt med bekræftelse. En der kan li en, synes man er dejlig , smuk, fantastisk. Noget som man ikke hører så tit der hjemme som engang. Men uden at man vil bytte det der hjemme ud med noget andet.

Måske man gerne vil holde fast i denne "flirt" men uden at det skal udvikle sig. Hun har forsøgt at holde fast i det, men alligevel måtte erkende at Jarvig`s følelser var noget stærkere end hendes, og at det ikke kunne fortsætte sådan.

Alternativt føler hun sig enormt manipuleret med, og det er gået op for hende.

HVis vi tænker tilbage , sagde Jan selv noget kraftigt efter at have sagt til hende at de måtte stoppe deres forhold som det havde været. Godt nok langt fra så bombastisk, men også i følge nogle lidt ekstremt. Det er lidt det samme hun gør nu jo

Helt enig!

Er dog helt overbevist om at Jan slet ikke har ønsket, eller i det hele taget været i stand til at manipulere med hende. Og i så fald er det synd hvis det er det hun tror og at det er grunden til at han pludselig er en klam psykopat..

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

En der kan li en, synes man er dejlig , smuk, fantastisk.

Det ved du da, at jeg synes, du er - hvorfor tror du ellers, du får lov til at vinde i bowling, pool og air hockey. :tongue:

Det er lidt det samme hun gør nu jo

Nej, for ved situationen før var reglerne ikke "aftalt". Efter hun meldte ud, at hun har en kæreste og at hun bliver hos ham og jarvigs respons, var reglerne ligesom lagt fast. Hun vidste, at jarvig kendte grænsen og samtidig vidste hun, hvad han følte. Derfor kan det ikke komme bag på hende, at hendes fortsatte flirten påvirker ham i endnu højere grad.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Nej, for ved situationen før var reglerne ikke "aftalt". Efter hun meldte ud, at hun har en kæreste og at hun bliver hos ham og jarvigs respons, var reglerne ligesom lagt fast. Hun vidste, at jarvig kendte grænsen og samtidig vidste hun, hvad han følte. Derfor kan det ikke komme bag på hende, at hendes fortsatte flirten påvirker ham i endnu højere grad.

Faktuelt er jeg enig. Men derfor mener jeg stadig godt det kan være hendes måde at håndtere hendes dårlige valg på (dårlig samvittighed feks)

Link to comment
Share on other sites

Svaret var såmen blot, at hun ikke holdt af mig, og at jeg var klam og psykopat over at tro at hun følte noget for mig.

Please sig at der ikke er tale om firmaets 18 årige piccoline.....???

(Hvilket jo selvfølgelig ville være det eneste der kunne retfærdiggøre sådan en opførsel)

Link to comment
Share on other sites

Nej, for ved situationen før var reglerne ikke "aftalt". Efter hun meldte ud, at hun har en kæreste og at hun bliver hos ham og jarvigs respons, var reglerne ligesom lagt fast. Hun vidste, at jarvig kendte grænsen og samtidig vidste hun, hvad han følte. Derfor kan det ikke komme bag på hende, at hendes fortsatte flirten påvirker ham i endnu højere grad.

'Pyt

Nemlig. Det er det der er humlen. Det er der, hvor jeg efter i dag har fået en ny kropsfacon. Nu er jeg permanet designet som et 1,76 m højt spørgsmålstegn af uendelig forundring.

Link to comment
Share on other sites

Faktuelt er jeg enig.

Jeg bliver nødt til at drille dig med den der. :tongue:

Men derfor mener jeg stadig godt det kan være hendes måde at håndtere hendes dårlige valg på (dårlig samvittighed feks)

Det virker bare ikke specielt modent set i lyset af, at hun har håndteret det relativt modent indtil nu (hun vælger sit forhold, hun har sat grænser).

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Fuck hende, hun er det ikke værd.

Men det vil hun jo ikke.

Jeg synes, du skal skride fra det arbejde - nu du er i gang med at luge ud.

Start på en frisk.

Situationen som den er endt op, underbygger ihvertfald hele mantraet med, at man skal holde sig fra dem på sin arbejdsplads.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Fuck hende, hun er det ikke værd.

Jeg synes, du skal skride fra det arbejde - nu du er i gang med at luge ud.

Start på en frisk.

Præcis som jeg rådede til sidst hendes indflydelse fuckede med dit hoved!!

Find dog noget nyt som en del af din nylige erkendelse af at ville et paradigmeskift i dit liv!!!

EDIT: Før det dog ud i livet istedet for at drømme og lege konen med æggene- du ville få så meget respekt for det! Som mange har sagt, i varierende tone, så er det kun konstruktivt at svælge i egen elendighed til en vis grad!

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Det er ikke nogen dum ide.

Næ, men så gør det, min ven :smile:. Det er sgu ikke værd at sidde og rådne op på et job, du ikke gider, og da særligt ikke, når der så også er sindsforstyrret pige, der fucker med dit sind. Har du lidt på kontoen? I så fald tag ud og rejs, eller tag et eller andet studie på det åbne universitet (du kan læse vildt mange fede ting på KU og Aarhus). Du har jo tit snakket om, at du elsker at studere. Skriv din bog færdig. Osv :)

Link to comment
Share on other sites

Well, udover det sidste, som kom som noget af et chok for systemet, så er jeg nu overraskende afklaret med situationen.

For mig er smerte i sig selv ikke noget særligt......det konsumeres i glubske bidder uden de store problemer, når man bare lige får et par uger at fordøje det i.

Det var langt, langt værre før denne uge. For da drømte man om noget godt. Men drømme er det som for alvor gør ondt.......langt mere ondt end når drømmen aflives. Det er ikke aflivningen af drømme og håb som er slemt.........det ubehaget iden aflivningen, hvor man går rundt i uvished, der gør for alvor ondt. Hjertet vil så godt give sig hen og drømme så vildt meget. Men hele tiden lure virkelighedens grimme ansigt og advare en om, at for gram drøm man har, da er der 1 kg skuffelser som vil komme.

Nu er der ikke uvished mere. Nu er der ingen drømme eller håb. Og det er ironisk nok meget mere behageligt.

Link to comment
Share on other sites

Well, udover det sidste, som kom som noget af et chok for systemet, så er jeg nu overraskende afklaret med situationen.

Nu er der ikke uvished mere. Nu er der ingen drømme eller håb. Og det er ironisk nok meget mere behageligt.

"Som mange har sagt, i varierende tone, så er det kun konstruktivt at svælge i egen elendighed til en vis grad!"

EDIT: En pige du var vild vil ikke have dig- Det sucker for hårdt!

Men du er en ung intelligent mand, og at sige at alle håb og drømme er væk stemmer ikke overens med virkeligheden!

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Well, udover det sidste, som kom som noget af et chok for systemet, så er jeg nu overraskende afklaret med situationen.

For mig er smerte i sig selv ikke noget særligt......det konsumeres i glubske bidder uden de store problemer, når man bare lige får et par uger at fordøje det i.

Det var langt, langt værre før denne uge. For da drømte man om noget godt. Men drømme er det som for alvor gør ondt.......langt mere ondt end når drømmen aflives. Det er ikke aflivningen af drømme og håb som er slemt.........det ubehaget iden aflivningen, hvor man går rundt i uvished, der gør for alvor ondt. Hjertet vil så godt give sig hen og drømme så vildt meget. Men hele tiden lure virkelighedens grimme ansigt og advare en om, at for gram drøm man har, da er der 1 kg skuffelser som vil komme.

Nu er der ikke uvished mere. Nu er der ingen drømme eller håb. Og det er ironisk nok meget mere behageligt.

Det er jo ikke uden grund, at Comfortably numb af Pink Floyd giver så uendeligt meget mening. Waters og Gilmour havde bestemt fat i den lange ende, da nummeret blev skabt.

Link to comment
Share on other sites

Det er vigtigt, at du nu holder dig langt væk fra hende, så du undgår at det ender med, at hun begynder at fantasere om chikane.

'Pyt

Rigtig godt, og vigtigt indlæg.

Jeg ville også holde en meget klar distance fremover. Derudover har jeg ikke så meget klogt at sige om situationen. Håber du har modet til at vælge det rigtige for dig, samt overblikket til ikke at vælge nogle lette panikløsninger.

Derudover vil jeg henlede din opmærksomhed på Blackmoores indlæg tidligere i din logbog. Træn. Træn, for Satan! Det giver sgu luft oppe på øverste etage lige at skulle koncentrere sig om noget helt andet end hverdagens sysler. Sådan en time med tunge vægte er ikke kun godt for musklerne. :smile:

Edited by KongKent
Link to comment
Share on other sites

Sådan en time med tunge vægte er ikke kun godt for musklerne. :smile:

Mwuaha - er det noget du har hørt fra dine venner? hehe

Spøg til side - jeg er helt enig.

Og Jan - sorry to say I told you so.. en pige der laver det nummer hun har lavet, mens hun havde en kæreste.. er IKKE DET VÆRD!!!

Tænk på det sådan her: hun har i virkeligheden sparet dig for mange ubehagelige stunder. Hvis I var endt sammen, var hun med 90% sikkerhed begyndt at lave det samme stunt igen, lige så snart tryghedens og hverdagens rammer lagde sig omkring forholdet. Med dig som taberen, med dig som den usikre, med dig som den svigtede og snydte.

Nu er du FRI.. du kan gøre lige hvad du vil. Du bør takke hende, for hun var ikke det værd. Jeg ved man kan forelske sig over hals og hovede, men dette er ikke ensbetydende med at personen man forelsker sig i, er den rigtige.. og ærligt talt lyder det ikke sådan her.

Du skal fokusere på at du var forelsket i en anden person - noget du tidligere har sagt du betragtede som nærmest umuligt. Denne erfaring skal du tage med dig, velvidende at du nu VED at det kan ske.. og naturligvis vil det ske igen.

Det bedste råd jeg kan give dig, er at forsøge at lave dit liv som DU VIL.. lad være med at fokusere på hende eller andre tøsebørn. De skal nok komme rendende når tid og sted er ret.. .

Det er en svær tid lige nu for dig, men prøv alligevel at fokusere på de positive ting: 1) du kunne forelske dig, og 2) hun sparede dig for en masse bøvl senere, den m*r.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig holder jeg mig fra hende.

Jeg er overraskende lidt trist i dag. Familien må tage sig sammen og give mig indrømmelser senere, når de er klar til det. Pigen er pænt meget ude af systemet, da jeg ligesom allerede havde taget sorgerne på forskud og gearet mig til resultatet.

Link to comment
Share on other sites

Og Jan - sorry to say I told you so.. en pige der laver det nummer hun har lavet, mens hun havde en kæreste.. er IKKE DET VÆRD!!!

Tænk på det sådan her: hun har i virkeligheden sparet dig for mange ubehagelige stunder. Hvis I var endt sammen, var hun med 90% sikkerhed begyndt at lave det samme stunt igen, lige så snart tryghedens og hverdagens rammer lagde sig omkring forholdet. Med dig som taberen, med dig som den usikre, med dig som den svigtede og snydte.

Kunne ikke være mere enig.

Link to comment
Share on other sites

Og Jan - sorry to say I told you so.. en pige der laver det nummer hun har lavet, mens hun havde en kæreste.. er IKKE DET VÆRD!!!

Nu har jeg læst med rundt omkring, både her og i den særlige tråd om pigen, og jeg synes, det er for nemt bare at give hende (og "hendes slags") skylden.

Når man ikke har set det, er det selvfølgelig umuligt at vide, hvad der rent faktisk er foregået, men intet der er blevet fortalt om "affæren" har kunnet bevise, at hun rent faktisk flirtede på en måde, der inviterede til mere. Det har, så vidt jeg har forstået, været gætterier om betydningen af øjenkontakt, der blev holdt, særlige smil, varme og fortrolighed etc. etc., og det er altsammen noget, der også er en del af tætte venskabelige relationer. Flirt er en del af det menneskelige møde, også selvom man ikke er interesseret i andet og mere. Nogle gange flirter man måske endda ekstra med folk, hvor man er sikker på, at det ikke bliver opfattet som reel seksuel interesse, mens man holder igen med de sjove smil overfor folk, man er bange for kunne misforstå det.

Hvis jarvig, som han engang har sagt, altid mest har opfattet kvinder som lidt intetsigende, uinteressante og mindreværdige, kunne det være, kvinder tidligere ikke har haft lyst til flirte venskabeligt, modvilje kan jo normalt godt mærkes. Hvis man således ikke er vant til spillet omkring flirten i venskaber, kunne det også være, at en forelsket hjerne opfattede større tegn på gensidige følelser, end der faktisk var til stede.

Jeg vil også lige gøre opmærksom på en anden ting: Hvis en mand siger til en kvinde, at han godt ved, hun føler noget for ham, så kan det godt risikere at blive opfattet ret voldsomt, hvis det ikke er tilfældet. Det kan nemlig hos mange kvinder vække minder om "kom nu, du vil jo godt"-situationer, hvor mænd har troet, man ville noget, man absolut ikke ville. Det retfærdiggør ikke, at man kalder fyren klam og psykopat, men der skal ikke meget til, når man bevæger sig på det område. Hvis det f.eks. har været den 10 år ældre, fortrolige ven, man havde på arbejdspladsen, og han så pludseligt vil alt muligt seriøst, så kan det hos nogen nærmest føles som et potentielt overgreb. Uretfærdigt, ja, men desværre rigtigt nok.

Nu blev det ret langt det her, og tag det ikke for personligt, hvis jeg har ramt ved siden af i forhold til den specifikke situation. Men tag i hvert fald de generelle ting lidt til efterretning. Og tag evt. også lidt ansvar for dit liv i stedet for at give andre skylden for alting.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share