jarvig13


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Oh my fucking god......she likes me. Oh fuck fuck fuck hun gjorde det klart at hun kunne lide mig, altså på den rigtige måde (omend indirekte). Aldrig har hun så specifikt givet mig så meget credit for at lægge an på hende = hun var kun positiv og imødekommende, og nada som før, hvor hun hele tiden skuppede mig væk, når jeg kom for tæt på.

Følg med i opfølgingen som kun kan blive en lang traver om, hvorfor det alligevel gik galt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oh my fucking god......she likes me. Oh fuck fuck fuck hun gjorde det klart at hun kunne lide mig, altså på den rigtige måde (omend indirekte). Aldrig har hun så specifikt givet mig så meget credit for at lægge an på hende = hun var kun positiv og imødekommende, og nada som før, hvor hun hele tiden skuppede mig væk, når jeg kom for tæt på.

Følg med i opfølgingen som kun kan blive en lang traver om, hvorfor det alligevel gik galt.

Bare lad være med at tænke alt for meget. Du skal følge intuitionen, ikke den analyserende hjerne der er disponeret for at tænke negativt/beskytte dig mod sårede følelser. Gå ind i det med bind for øjnene. Så går det enten rigtig godt, eller også går det galt.

Der krydses fingre herfra. :smile:

PS: Husk at træn! Du kan jo se. Bare det du er startet med at træne, så flokkes tøsepigebørnene pludselig om dig! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

He he, herligt :smile:. Du er jo varm på hende. Kan du huske alle de debatter, vi har haft i OT, hvor du altid påstod, at man bare skulle trække på skuldrene, når en pige gilk fra en, for det var jo bare spas, gak og løjer. Velkommen til den verden, hvor der er mere i det - den er fucked, ulidelig og god.

Link to comment
Share on other sites

Oh my fucking god......she likes me. Oh fuck fuck fuck hun gjorde det klart at hun kunne lide mig, altså på den rigtige måde (omend indirekte). Aldrig har hun så specifikt givet mig så meget credit for at lægge an på hende = hun var kun positiv og imødekommende, og nada som før, hvor hun hele tiden skuppede mig væk, når jeg kom for tæt på.

Følg med i opfølgingen som kun kan blive en lang traver om, hvorfor det alligevel gik galt.

For fanden Jarvig- på trods af alt det game halløj er du jo af kød og blod som alle os andre når det kommer til stykket :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jojo. Men den interessante detalje er, at jeg ikke har været forelsket i et pigebarn i 6 år (da jeg generelt ikke er imponeret over, hvad kvinder kommer at byde ind med på det personlighedsmæssige plan).

Men hende her er jeg sq forelsket i. For første gang i 6 år. Det er derfor jeg er så forvirret. Har ellers aldrig problemer med at tackle piger. Men hun har simpelthen kørt mig rundt i manegen og i dag var første gang hvor hun blev blød og imødekommende EFTER jeg havde initiativet. Ellers har hun kun været sød og blød når jeg holdt afstand, mens hun hele tiden afviste mig, når jeg tog initiativet.

Så jeg er lidt rystet.

Link to comment
Share on other sites

Jojo. Men den interessante detalje er, at jeg ikke har været forelsket i et pigebarn i 6 år (da jeg generelt ikke er imponeret over, hvad kvinder kommer at byde ind med på det personlighedsmæssige plan).

Men hende her er jeg sq forelsket i. For første gang i 6 år. Det er derfor jeg er så forvirret. Har ellers aldrig problemer med at tackle piger. Men hun har simpelthen kørt mig rundt i manegen og i dag var første gang hvor hun blev blød og imødekommende EFTER jeg havde initiativet. Ellers har hun kun været sød og blød når jeg holdt afstand, mens hun hele tiden afviste mig, når jeg tog initiativet.

Så jeg er lidt rystet.

Og det var lidt det, vi påstod :). At du ikke havde alle elementer med, da du aldrig havde været forelsket. Men det er da lækkert - det er sgu en fed følelse. Så må vi jo se, hvordan det går. Inviter hende da ud.

Link to comment
Share on other sites

Og det var lidt det, vi påstod :). At du ikke havde alle elementer med, da du aldrig havde været forelsket. Men det er da lækkert - det er sgu en fed følelse. Så må vi jo se, hvordan det går. Inviter hende da ud.

Hov, hov. Jeg har da været forelsket før. Bare ikke de sidste 6 år.

Link to comment
Share on other sites

Tak. :smile:

Ligenu er jeg i dødemandsland. Med en sikker tro på at pigen jeg er forelsket i rent faktisk holder af mig rigtigt., og på den anden side vidende om, at hun har en kræreste som hun så sent som for 3 uger siden forklarede mig, at hun elskede. Og hun er ikke på arbejde i morgen. Så indtil mandag sker der intet.

Jeg vil være et rystende nervevrag på mandag. Fuck, jeg ved 99 % sikkert at nu er hun vild med mig. Men hvad med kæresten? Og så erder cirka 100 måder jeg uden at vide det kan fucke det op på.

Skal jeg til den ugentlige mandag morgensang fastholde hendes blik for at sige at den er god nok? Pis, jeg ved det ikke.

The game er bare ikke konstrueret til nye bekendtskaber udover en 1-10 timer. Jeg er bare så væk. Jeg fucking bare ved at nu er hun tændt på mig........hvis jeg ikke dummer mig og det ikke går sygdom i det med hendes kæreste.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Burde du ikke, af ren respekt over for hendes kæreste, og det forhold hun er i, ikke bakke ud.

Hvis hun ikke er tilfreds med sit forhold bør hun vise at hun afslutter det, før hun påbegynder et nyt. Hvis ikke hun vil slutte det forhold hun er i, før hun har et nyt klar, er det IMO et rigtig dårligt tegn.

Hvis ikke hun gør det, ved du godt selv, at selv om hun dropper ham pga dig, er det kun et spørgsmål om tid før hun er videre igen.

Blot min mening.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Burde du ikke, af ren respekt over for hendes kæreste, og det forhold hun er i, ikke bakke ud.

Hvis hun ikke er tilfreds med sit forhold bør hun vise at hun afslutter det, før hun påbegynder et nyt. Hvis ikke hun vil slutte det forhold hun er i, før hun har et nyt klar, er det IMO et rigtig dårligt tegn.

Hvis ikke hun gør det, ved du godt selv, at selv om hun dropper ham pga dig, er det kun et spørgsmål om tid før hun er videre igen.

Blot min mening.

Nej. Sådan spiller klaveret ikke.

Det er ikke mig som bestemmer dette. Det er hende. Jeg kan ikke tage ansvar for andres naturlige personlige ansvar.

Er der et forhold, så er der et forhold og så vil hun naturligvis ikke "lukke mig ind". Lukkes jeg ind, så er forholdet alligevel dødt.

Det var noget heeeeeeelt andet, hvis der var børn med i spillet. Men ingen børn betyder, at der kun er voksne mennesker i spil og disse hver i sær selv må bære deres ansvar.

Som sagt er det meget muligt, at hun rent faktisk ikke opgiver sit forhold. Men så må hun altså få dette kommunikeret igennem. Så længe hun ikke gør det, så har jeg moralskt ingen problemer med at forfølge mit "mål".

Link to comment
Share on other sites

Nej. Sådan spiller klaveret ikke.

Det er ikke mig som bestemmer dette. Det er hende. Jeg kan ikke tage ansvar for andres naturlige personlige ansvar.

Er der et forhold, så er der et forhold og så vil hun naturligvis ikke "lukke mig ind". Lukkes jeg ind, så er forholdet alligevel dødt.

Det var noget heeeeeeelt andet, hvis der var børn med i spillet. Men ingen børn betyder, at der kun er voksne mennesker i spil og disse hver i sær selv må bære deres ansvar.

Som sagt er det meget muligt, at hun rent faktisk ikke opgiver sit forhold. Men så må hun altså få dette kommunikeret igennem. Så længe hun ikke gør det, så har jeg moralskt ingen problemer med at forfølge mit "mål".

Ok. Det er naturligvis dit valg. Men husk det en dag når du finder ud af at din dame flirter på en kollega på arbejdet, som godt kender til din eksistens :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ok. Det er naturligvis dit valg. Men husk det en dag når du finder ud af at din dame flirter på en kollega på arbejdet, som godt kender til din eksistens :wink:

Haha, min kæreste må for min skyld flirte med hvem hun vil.

Ligeledes har jeg heller ikke det store problem med sidespring. Så længe de ikke sker indenfor de første 2 år og de derefter er meget sjældne (f.eks. som udgangspunkt - men det kan forhandles konkret - max en gang om året), så har jeg ingen problemer med, at ens partner en sjælden gangs skyld får lidt fremmed sex.

Hvis sidespring derimod sker tidligt i forholdet og/eller de sker for tit, så er der noget fundamentalt galt i relationerne i forholdet og det bør straks opløses.

Med det in mente, så er pointen såmen blot hvor ens hjerte er placeret. Er det placeret hos sin partner, så er forholdet som det skal være.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Tak. :smile:

Ligenu er jeg i dødemandsland. Med en sikker tro på at pigen jeg er forelsket i rent faktisk holder af mig rigtigt., og på den anden side vidende om, at hun har en kræreste som hun så sent som for 3 uger siden forklarede mig, at hun elskede. Og hun er ikke på arbejde i morgen. Så indtil mandag sker der intet.

Jeg vil være et rystende nervevrag på mandag. Fuck, jeg ved 99 % sikkert at nu er hun vild med mig. Men hvad med kæresten? Og så erder cirka 100 måder jeg uden at vide det kan fucke det op på.

Skal jeg til den ugentlige mandag morgensang fastholde hendes blik for at sige at den er god nok? Pis, jeg ved det ikke.

The game er bare ikke konstrueret til nye bekendtskaber udover en 1-10 timer. Jeg er bare så væk. Jeg fucking bare ved at nu er hun tændt på mig........hvis jeg ikke dummer mig og det ikke går sygdom i det med hendes kæreste.

Passiv, Jarvig passiv!!!

Det er super svært i den her situation- men pres hende ikke, det vil give bagslag!! Forhold dig så passivt som muligt- selvom det er skide svært!!

Link to comment
Share on other sites

Haha, min kæreste må for min skyld flirte med hvem hun vil.

Ligeledes har jeg heller ikke det store problem med sidespring. Så længe de ikke sker indenfor de første 2 år og de derefter er meget sjældne (f.eks. som udgangspunkt - men det kan forhandles konkret - max en gang om året), så har jeg ingen problemer med, at ens partner en sjælden gangs skyld får lidt fremmed sex.

Hvis sidespring derimod sker tidligt i forholdet og/eller de sker for tit, så er der noget fundamentalt galt i relationerne i forholdet og det bør straks opløses.

Med det in mente, så er pointen såmen blot hvor ens hjerte er placeret. Er det placeret hos sin partner, så er forholdet som det skal være.

Mit bud er at når du en dag oplever et seriøst forhold til en du er forelsket i, så ændrer din holdning sig radikalt. Men det kan jeg naturligvis ikke overbevise dig om nu

Link to comment
Share on other sites

Enig. Men fy føj det er svært.

Ja for pokker jeg kan relatere til din situation, men det er så afsindigt vigtig at udvise overblik og acceptere at bolden ligger hos hende lige nu!

Hun ved hvordan du har det og yderligere ""come ons" vil helt sikkert ikke hjælpe dig med at nå dit mål på nuværende tidspunkt!

Hang in there :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fin omgang træning. Ikke den vilde fremgang, men der var masser af energi.

Squat:

8*70

8*70

Nærmer mig bestemt min 8rm i squat. Tror jeg napper 72,5 kg næste gang, da jeg faktisk tror 75 kg er lidt for meget.

Bænkpres:

8*50

7*50

Havde spotter. Men var rimelig sikker på at jeg ville force den sidste, så jeg undlod. Eneste øvelse jeg ikke har sat vægten op, hvor jeg ikke har haft fremgang. Mit pattetøj er bare svagt og har altid været det.

Dødløft:

8*80

7*80

Puha, den var sej.

Mave:

9*+2,5 kg

9*+2,5 kg

Ser lige næste gang hvor tungt det bliver med +5 kg.

Pulldowns:

7*50

6*50

Var overbevist om at jeg nok skulle nakke 50 kg......men jeg overvurderede det lidt. Holder den på 50 kg dog.

Military:

8*30

6*30

Kun én reps fremgang......men det føltes som meget større fremgang. Kanon. Måske når jeg 7 reps næste gang.

Curls:

7*12

6*12

Som sagt ingen 11 kg db. Så må leve med at de er noget tunge og 10 kg alt for lette.

Link to comment
Share on other sites

Pis, jeg er forelsket. Det giver bare ingen mening. Jeg er helt færdig. Neocortex er sat ud af funktion og jeg kan kun agerer med virkeligheden med primale virkemidler.

Det er ikke sundt. Forelskelse er bare ikke sundt. Det er rent gakgak.

Kan man ikke vågne op om en 4-5 år og så bare have glemt alt om hende og ens følelser? Dette er ikke rart på nogen måde.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt se du lider. Denne mangel på kontrol er du sikkert slet slet ikke vant til. :wink:

Men uanset hvad er det underholdende og spændende læsning, og det imponerer mig at du så åbent deler den slags. :smile:

Hmm, jeg skal nok klare det. Men nogen gange tager det lige pippet fra en.

Jarvig, så tager du dig sammen!!!

Husk, forelskelsen er bare dine sanser der bedrager dig.. se igennem det.. se igennem det. ..

Hehehe, omend ironisk, så mener du det også, og jeg må give dig ret. Det er intet andet end en kemisk determineret semi-psykotisk tilstand i hjernen som man netop skal igennem.

Man er ikke rask og velfungerende i pæren når man er på sådanne kemikalier. Se igennem det, lige netop.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share