For store muskler


therealdreamer81
 Share

Recommended Posts

total inaktivitet, massive mængder alkohol og glukokortikoider (binyrebarkhormon). Prøv eventuelt at blive gipset fra hoften og ned i et par måneder. Hvis lægen ikke er med på den, kan i bare brække hendes lårben, det skulle være grund nok.....

....pffft.. hvornår fatter de det? Vogue-looket er ikke fedt.

Link to comment
Share on other sites

Hun kunne måske melde sig som forsøgsperson til en masse biopsiprøver i de nævnte områder. 30-40 forskellige. Så er hun sikret at hun ikke kan bevæge sig OG får fjernet noget væv.

Og ja -DonJoy'en er effektiv. Min kammerat brækkede sin ankel og havde den dims på under hele Roskilde. Han havde i hvert fald et tyndt ben bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Nu behøver det ikke være u-feminint at have lidt muskuløse ben. Så mon ikke damen bare skal lære at være glad for, at hun har gode muskler??

My thought exactly

Nu har jeg også altid været den type der bygger benmuskler vildt hurtigt, men hvis man synes man har store lår, har det som regel også at gøre med at man har en del fedt der. Så lange gåtur, løb og diæt vil sagtens hjælpe på det. Ellers synes jeg hun skal bygge sin overkrop op, så vil hun se mere symmetrisk og bene vil fremstå mindre.

Link to comment
Share on other sites

Don Joy skinne? Ja måske, men så skal hun jo have på begge ben.. Ved ikke lige hvor smart det er....

De fleste svar har været temmeligt ironiske... Af den grund at det er omtrent ligeså dumt at ville skille sig af med muskelmasse af kosmetiske årsager, som det er begynde at ryge for at holde vægten. Hvis man har et normalt aktivitetsniveau er det decideret dumt at forsøge at reducere sin muskelmasse. For at sige det ligeud så jagter din kæreste altså et ufysiologisk kropsideal, noget der kun kan opnås ved sygelige indgreb. Din kæreste forsøger altså med ret stopr sandsynlighed at ligne en der er syg....... Står det dig så klart hvorfor vi synes det er en rigtigt dårlig idé?

Hvis det ikke gør, vil jeg foreslå bortskæring af de laterale hoveder af gastrocnemius og quadriceps. Det burde være et relaitvt simpelt indgreb, som kun påvirker gangfunktion, samt knæ- og ankelstabilitet lidt (måske 25%)...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Hvis hun smed noget fedt ville hun sikkert opdage at hendes ben ikke var så fantastisk store.

Hvad er hendes fedt% ?

De fleste piger der vil smide muskel et givent sted, skal bare få styr på deres diæt og evt. bygge muskelmasse andre steder for at skabe symmetri.

De skal lære at man ikke kan spise crap og være inaktiv og samtidigt ligne en model fra bladene.

Link to comment
Share on other sites

Afhængigt af hendes nuværende aktivitetsniveau, vil en opregulering af udholdenhedstræning - eksempelvis løb, formentligt kunne bidrage til at reducere i hvert fald fedtmasse. Hvis samtidig energiindtaget holdes forholdsvist lavt, vil denne aktivitetsform måske også reducere muskulaturens størrelse ( i hvert fald ikke forøge den).

Men "problemet" er højst sandsynligt enten for stor fedtmasse og/eller genetisk betinget (store knogler/underekstremitetsmuskulatur). Det sidste kan der ej gøres meget ved, det første derimod kan behandles med ovenstående opskrift.

Link to comment
Share on other sites

Det kan man sige :bigsmile:

Jeg synes dog det lyder mærkeligt med SÅ store muskler at det skulle være et problem fra naturens side af... Med mindre man har et meget hårdt arbejde... De har det jo med at forsvinde igen de muskler :smile:

Det kan dog godt være et problem fra naturens side. Mine gener bevirker at mig og mine slægtninge har markant større lår end majoriteten i Danmark. Jeg er for eksempelvis 19 år, og har lår som en som har trænet i 4-5 år mere end mig. Ligeledes er det med overkroppen, som er rimelig stor, dog er armene kun 41 cm, så de ser små ud i sammenligning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share