Hvor er de gode tilbud på spinningsko & -bukser?


AndersBuch
 Share

Recommended Posts

Hej

Når vi nu er midt i udsalgstiden, kunne jeg godt bruge en opdatering af spinning udstyret - og det selvfølgelig gerne til en god pris.

Så, er der nogen der har tips til gode steder at finde slige sager på 'bud med udgangspunkt i København K og kørselsafstand herfra?

- Anders

Tjek www.bikebuster.dk

- en race cykelsko vil ofte være ganske udemærket til spinning.

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Jeg hopper sgu nok på samme tilbud. De ser lækre ud de sko der!

...men hvordan forholder det sig med størrelser på forskellige mærker af cykelsko? Kan jeg regne med at skulle bestille samme størrelse, som jeg bruger af de lejede cykelsko jeg plejer at bruge?

Er der en billig cykelbuks der kan anbefales til spinning? Jeg er træt af mine udendørs-Newline som jeg er vokset fra.

Edit:

Lige et tillæg ...skal man købe klamper seperat? (hvis ja, hvilke?) Jeg fatter jo hat af cykeludstyr. :laugh:

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

Ja, du skal købe klamper separat når du køber sko. Til gengæld medfølger de ofte når du køber pedaler. Logikken er, at der findes mange forskellige typer.

Til spinning bruges enten Look (de røde) eller SPD - evt vendbare pedaler med begge muligheder. Tjek evt dit center.

150000.jpgKlamper til Look pedaler

360009.jpgKlamper til SPD pedaler

God fornøjelse

Edited by Stephan Bak
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg kan anbefale Specialized Sport, hvis man vil give en smule mere. De er lavet efter Specializeds Body Geometry koncept og standard-sålen er god til moderat pronation. Man kan desuden få forskellige såler, der hver især støtter mere eller mindre, alt efter pronationsgrad. Jeg har set dem på tilbud i fitnessdk i Busgaden i Århus til 350 kr. (mener jeg).

Bruger Specialized Pro Carbon til landevejscykling og det er virkelig en lækker sko.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share