Klaus Riis med opdateret profil


S.K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
Vil udtale mig om den sag. Synes selv du skal kontakte ham.

Hvis der ikke var noget om sagen ville du så gerne udtale dig? :laugh:

(ps - antager du har glemt et "ikke".)

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Hvis der ikke var noget om sagen ville du så gerne udtale dig? :laugh:

(ps - antager du har glemt et "ikke".)

Nej for så kunne jeg jo nok ikke udtale mig :smile:

Men lad nu ikke tråden dreje over på dét emne hver gang, det er der allerede en tråd om ( og 10000 andre, hver gang man diskuterer en flot atlet :nonono: )

Edited by S.K
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nej for så kunne jeg jo nok ikke udtale mig :smile:

Men lad nu ikke tråden dreje over på dét emne hver gang, det er der allerede en tråd om ( og 10000 andre, hver gang man diskuterer en flot atlet :nonono: )

Jeg er ikke sikker på du forstår. Jeg synes du skriver lidt forvirrende?

Nu er der jo nogle meget konkrete rygter og forlydener, og idet du kender Klaus Riis (godt) ved du sandsynligvis også om der er hold i disse rygter.

Der er 2 muligheder:

a.) Såfremt du ved der ikke er hold i rygterne, eller slet intet ved om dem, ville du vel bare skrive det.

b.) Men hvis du ved rygterne taler sandt er det jo grund til at ville ignorere spørgsmålet eller bare nægte at svare på det.

Er det situation b vi befinder os i?

- nu ved jeg ikke hvornår du lukkede din log, men var det lige efter Squatfather stillede spørgsmålet om Klaus Riis? :smile:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
S.K. skal da ikke stå til regnskab for jeg to, i denne sag. Hvorfor er i på nakken af ham?

Intetsteds er vi på nakken af ham. Klaus Riis er - af egen fri vilje - associeret således at han ikke må være krudtet. Klaus Riis er ikke bruger her.

S.K. er dog, og kender Klaus Riis godt. Det er en oplagt mulighed for at få be- eller afkræftet rygterne om Klaus Riis :smile: Såfremt rygterne taler falsk vil det jo være fint hvis S.K. kunne hjælpe sin ven på dette led og afkræfte dem. Såfremt de taler sandt er det jo kun rimeligt at sandheden kommer frem, det er konsekvensen af den association Klaus riis har valgt.

Der er jo heller ingen tvang involveret her, indtil videre tyder det ikke på S.K. vil afkræfte disse rygter, spørgsmålet er så hvordan det får Riis til at fremstå.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

DSF :smile: som han selv har valgt medlemsskab af idet han har valgt at træne i et center der er dopingtestet og derved accepteret deres vilkår.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mig bekendt nupper han ikke ædelmetal fra udstyrsfræserne i DSF, så hvor er det skoen trykker så hårdt at i ser jer berettiget til agere spansk inkvisition? Han er jo bare en fitness-boi der tilsyneladende forfølger sine mål for fuld skrue.

Om han så var hobbyløfter i gruppe C til DM eller medaljerytter ændrer det ikke på konsekvenserne af det medlemsskab han har valgt.

Vi agerer jo heller ikke spansk inkvisition, hverken Squattie, jeg eller andre sidder og starter tråde om den eller den løfter og "her han nu krudtet" medmindre vedkommende enten konkurrerer i en testet konkurrence, eller er med i et clean forbund.

Hvis DSF og andre clean forbund i øvrigt skal have nogen integritet kræver det også at regelsættet følges :smile: Trods jeg ikke konkurrerer kan jeg da sagtens have en interesse i:

1. en ren sport

2. at forbund ikke er til grin

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Nu kan man helt uden problemer være motionist i et DSF-tilknyttet træningscenter. Man bliver ikke forbundet med DSF af den grund.

Som motionist skriver man under på at man ikke tager forbudte stoffer da det ikke er muligt at differentiere mellem motionister og DSF-løftere.

Det er selvfølgelig uheldigt hvis der bliver taget en motionist da det belaster den pågældende klub og kan give karantæne til licensløfterne hvis der bliver tager op tre motionister, men jeg kan personligt ikke løfte så meget som et øjenbryn over det.

Om Riis har taget noget eller ej kan jeg ikke se andre end ham og hans center/klub skal bekymre sig indtil sagen er helt klar. Alt andet bliver jo bare spekulationer....

Edited by Buc
Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke DSF's center, men derimod hans fars - jeg gentager lige - det er hans fars!

Tænkt eksempel: Riis' jr får visum til USA, bosætter sig derovre og bliver den nye Arnie. Riis jr kommer efterfølgende hjem til familien - nu som en stor berømthed - for at holde jul med den kære familie. Her er det så at du og en vis anden person prosterere højlydt og barrikadere farmand Riis's gym, så Riis jr ikke kan træne der, medens han holder ferie i DK. For selv om det er farmands gym og alle Riis' jr's kolleger i VIP-land er på krudt, så er det trods alt det vigtigeste at DSF's integritet ikke bliver tilsmudset.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu er det jo ikke DSF's center, men derimod hans fars - jeg gentager lige - det er hans fars!

Jeg har aldrig bestridt hvem der har ejendomsret til farens center, men hvis der foreligger en aftale med DSF skal den aftale honoreres.

Tænkt eksempel: Riis' jr får visum til USA, bosætter sig derovre og bliver den nye Arnie. Riis jr kommer efterfølgende hjem til familien - nu som en stor berømthed - for at holde jul med den kære familie. Her er det så at du og en vis anden person prosterere højlydt og barrikadere farmand Riis's gym, så Riis jr ikke kan træne der, medens han holder ferie i DK. For selv om det er farmands gym og alle Riis' jr's kolleger i VIP-land er på krudt, så er det trods alt det vigtigeste at DSF's integritet ikke bliver tilsmudset.

??

Nu vil hverken jeg eller andre nok befinde os til fysisk at barrikadere noget som helst, men hvis faren ikke vil have krudtere i sit center (ihf. udtadtil) og hans egen søn krudter så er det nok ikke en god idé at indgå en aftale med DSF. Og såfremt man krudter den er det nok ikke så smart at træne i et sted hvor der testes.

Buc> spørgsmålet er, om sagen ikke er helt klar (uden vi bare ved det endnu?) Rygterne er jo forholdsvist konkrete

Ikke overraskende har vi ikke hørt mere fra S.K. i denne tråd :smile:

Link to comment
Share on other sites

DH> Men det er jo stadig et rygte og at SK er tavs behøver jo reelt ikke betyde andet end at han ikke vil udtale sig :smile:

Derudover er jeg med på det kan virke mistænksomt men der er for mange hvis'er....

Edited by Buc
Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig bestridt hvem der har ejendomsret til farens center, men hvis der foreligger en aftale med DSF skal den aftale honoreres.

Ejendomsret.... Har jeg skrevet om Ungeren i denne tråd? Pointen er at det er en søn der træner i hans fars gym.

??

Nu vil hverken jeg eller andre nok befinde os til fysisk at barrikadere noget som helst, men hvis faren ikke vil have krudtere i sit center (ihf. udtadtil) og hans egen søn krudter så er det nok ikke en god idé at indgå en aftale med DSF. Og såfremt man krudter den er det nok ikke så smart at træne i et sted hvor der testes.

Nej, det er ikke særlig smart. Men jeg håber du kan bære over mig, hvis jeg tager fejl, for jeg har ikke lige tjekket Centerguiden. Men vi befinder os altså på Mors - jeg tror ærlig talt ikke lige at udvalget af træningssteder er super omfattende.

Link to comment
Share on other sites

JHAX> Spillets regler er følgende. Træner du i et center som er medlem af DIF så skal man aflevere en prøve hvis en sådan forlanges. Sådan er reglerne nu en gang. Hvis han så stadig ønsker at komme i pågældende klub og dennes leder ikke gør noget, så får det konsekvenser for klubben. Det har ikke noget med egendomsret at gøre, hvis knægten er krudtet og han stadig ønsker at komme i klubben, kan Asbjørn jo bare melde sig ud af DSF og DIF. Så må han kommer der alt det han vil.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ejendomsret.... Har jeg skrevet om Ungeren i denne tråd? Pointen er at det er en søn der træner i hans fars gym.
DU skrev følgende:
Nu er det jo ikke DSF's center, men derimod hans fars - jeg gentager lige - det er hans fars!

Det er jo trivielt. Ingen bestrider det er FAREN der EJER centeret, spørgsmålet er om der er en AFTALE mellem FARENS CENTER og en anden part. Og det er der sjovt nok, hvilket tråden blandt andet handler om.

Nej, det er ikke særlig smart. Men jeg håber du kan bære over mig, hvis jeg tager fejl, for jeg har ikke lige tjekket Centerguiden. Men vi befinder os altså på Mors - jeg tror ærlig talt ikke lige at udvalget af træningssteder er super omfattende.

Det er så livets hårde realiteter, men det betyder ikke at manden skal fritages fra dopingprøver eller fra at resultatet af disse offentligtggøres hvis manden har accepteret disse vilkår. Vil du underminere kontrakters virkning i almindelighed?

Link to comment
Share on other sites

S.K. skal da ikke stå til regnskab for jeg to, i denne sag. Hvorfor er i på nakken af ham?

Nej, han skal da på ingen måde stå til ansvar over for undertegnede. Men i en anden tråd om hans ven Klaus Riis bliver der luftet et rygte omkring en positiv dopingtest. Derefter spørger jeg i SK´s log om hvorvidt det er noget han har hørt om. Han svarer ikke i loggen, så da han opretter endnu en tråd omkring sin ven vælger jeg blot at spørge ham igen. Personligt ville jeg være bedøvende ligeglad om Klaus Riis var tanket op eller ej, hvis ikke det var for det faktum at han træner i en klub under DSF.

Link to comment
Share on other sites

Otto Brandenburg -> Ja, alt det ved jeg skam godt. Men derfra og så til en civil arrest :blink: Vedr. det sidste, så kunne man næsten undre lidt over at der overhovedet foreligger et medlemskab af de foreninger og forbund i første omgang. Jeg har opfattelsen at Asbjørn selv har smagt en del juice i hans tid....

Doch-> Hvad er det lige du ønsker at opnå ved at krænge hvæssede paragraffer ned over denne sag. Du kan skrive side op og side ned om kontraktsmæssige forhold, men det eneste jeg læser er at du er en 'hater' med bagdel, der er blevet øm af at sidde højt til hest. Det kan godt være K Riis ikke lever op til dit bonus pater-begreb, men so fuckin' what. Hans form er sprød uagtet om dopingregler er overholdt. Og de ikke er, så er det sag ml. ham og DSF/ADD. Og hvis jeg var S.K., så ville jeg være irriteret over den tone der bliver anvendt.

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Hvis folk er så nysgerrige.... er der så slet ikke nogen i den her tråd der har overvejet at henvende sig tild en omtalte person???

Med de link der er givet her er der da rig mulighed for både at lave indlæg i gæstebog samt sende en mail og endda måske få et svar :wink:

Hvis han virkeligt er testet positiv og det alligevel kommer ud på den ene eller anden måde, mon såikke også at han er klog nok till at vedgå sig det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis han virkeligt er testet positiv og det alligevel kommer ud på den ene eller anden måde, mon såikke også at han er klog nok till at vedgå sig det :smile:

Ahh, mon dog... Det plejer folk jo ikke at gøre. Det bliver vel nærmere noget med, at det var nogle amerikanske vitaminpiller, der åbenbart må have indholdt prohormoner :innocent:

Uden i øvrigt at tage stilling til den aktuelle sag. Jeg har ingen anelse om, hvorvidt han er krudtet, men hvis det kaster smuds på SL-sporten, fordi der ikke skelnes mellem licenserede løftere og motionister, er det da lidt træls.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Og sjovt nok er det de samme personer hver eneste gang, DocH og Squatfather.

De samme personer der gør hvad? Såfremt Klaus Riis er blevet testet positiv i klubben på MOL er det da i lige så høj grad noget der vil være til gene for dig som for mig. Som styrkeløfter er det altid et irritationsmoment, når folk med tilknytning til sporten testes positive. DSF gør et stort stykke arbejde i kampen imod doping. Men gang på gang bliver medlemer af klubber under DSF som aldrig har haft licens testet positive. Men såfremt sagen kommer i pressen vil der blot stå at der er en styrkeløfter der er testet positiv. Og når statistikerne kommer fra ADD vil det fremgå, at endnu en styrkeløfter er testet positiv.

For min skyld må folk sgu hælde så mange hormoner indenbords som de nu engang har lyst til, så længe de holder sig væk fra idrætsforeninger vis ry de kan ødelægge i så fald de testes.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share