Ammonium carbonat


Guest
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at have en flaske med ammonium carbonat liggende ude i spillerboxen under mine kampe, så jeg lige kan få et ekstra sus i kroppen inden jeg går på banen og udbringer død og ødelæggelse. Nogle gange kan jeg simpelthen ikke psyke mig selv op og det ender med at jeg kommer "træt" ind i første quarter, hvilket jeg gerne ville have lavet om på.

Joe Defranco skriver følgende på hans website.

As far as ammonia is concerned, this is an old trick to “wake you up” and stimulate yourself before a big lift or athletic event. (Ammonia capsules are very common at powerlifting meets and even on the sidelines of NFL games). Although I don’t condone sniffing ammonia regularly, it can be a big help for older athletes to “take a hit” before a big lift.

*Disclaimer to all kids: Do NOT go sneaking through your mom’s cleaning supplies and start sniffing the ammonia! It is NOT “good” for you! It is just something that older, advanced athletes use VERY SPARINGLY to stimulate their central nervous system & increase their aggressiveness before a big lift.

Selvom Joe Defranco anbefaler at man ikke sniffer ammonium carbonat, som ung atlet kunne jeg alligevel godt tænke mig at vide om det rent faktisk er skadeligt samt hvordan det skader. Så hvis I sidder inde med viden, artikler, dokumentation eller lign. er jeg meget interesseret.

/David

Link to comment
Share on other sites

det er ned af bakke David!! Du har sgu ikke brug for at sniffe inden en kamp - det handler kamp = krig din modstander er din fjende og han skal dø eller lemlæstes :devil: Rammstein er din ven

You are the best. Tusind tak for den rigtig gode idé :wub:

Når sæsonen starter igen tager jeg min ipod med til kampe og når jeg så står i spillerboxen og venter på at komme ind og flå hovedet af modstanderne, er det Rammstein/disturbed/slipknot/whatever der bliver sat på.

Anyhow, så er jeg stadig interesseret ang. ammonium carbonatet.

Hvis I sidder med andre gode råd til hvordan man kan forberede sig bedst til en kamp, er jeg meget interesseret. Sidste år prøvede jeg i en periode at drikke kaffe inden kampen, for at undgå træthed i første quarter. Desværre virkede det ikke efter hensigten.

Link to comment
Share on other sites

You are the best. Tusind tak for den rigtig gode idé :wub:

Når sæsonen starter igen tager jeg min ipod med til kampe og når jeg så står i spillerboxen og venter på at komme ind og flå hovedet af modstanderne, er det Rammstein/disturbed/slipknot/whatever der bliver sat på.

Sidste år prøvede jeg i en periode at drikke kaffe inden kampen, for at undgå træthed

:laugh:

Hvis du skal drikke kaffe for at holde dig vågen, er football sgu mere kedeligt end golf.

:tongue: skal nok stoppe nu, har desværre intet begavet at bidrage med :innocent:

Edited by Miguel
Link to comment
Share on other sites

Tak, mere skulle jeg ikke vide. :smile:

Jeg bruger det meget om morgenen når jeg er lidt træt og ikke kan komme op.

Ellers er det godt til at få kæresten ud af sengen, når hun tror hun skal sove istedet for at lave min morgenmad :nonono:

Kattene får også en tur hvis de kradser i tapetet. Så skal du se dem flyve :superman:

Ellers er det fint til dagligdags gøremål, hvis man skal friskes op og ikke gider drikke noget koffeinholdigt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger det meget om morgenen når jeg er lidt træt og ikke kan komme op.

Ellers er det godt til at få kæresten ud af sengen, når hun tror hun skal sove istedet for at lave min morgenmad :nonono:

Kattene får også en tur hvis de kradser i tapetet. Så skal du se dem flyve :superman:

Ellers er det fint til dagligdags gøremål, hvis man skal friskes op og ikke gider drikke noget koffeinholdigt :smile:

Fedt. Så skaffer jeg noget en af de nærmeste dage.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share