Regneark med styrkeløft-programmer


klausjensen
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

For at gemme filen skal du:

Højreklikke på den.

Vælge "gem som" / "save as"

Gemme den et sted du kan finde den igen :)

Pakke den ud med f.eks. winzip.

Og til sidst åbne den med det rigtige program, nok Excel for de fleste filer.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Jeg downloadede Sheiko fordi jeg havde tænkt mig at prøve. CMS programmet er det noget man laver før de 2 beginners eller efter? Og når man har udført beginners er man så så øvet at man ikke skal udføre dem igen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg downloadede Sheiko fordi jeg havde tænkt mig at prøve. CMS programmet er det noget man laver før de 2 beginners eller efter? Og når man har udført beginners er man så så øvet at man ikke skal udføre dem igen?

Skulle vi ikke prøve at holde denne tråd dedikeret til regneark? Så bibeholder vi en vis overskuelighed.

Hvis man vil spørge til et bestemt program, kan man jo passende oprette en ny tråd. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan sagtens gemme den, men når jeg skal åbne den, vil den åbnes i powerpoint, hvordan kan jeg ændre det?

1. Gå ind i denne computer

2. Klik på funktioner

3. Vælg Mappeindstillinger

4. Vælg fanebladet filtyper

5. Find og marker .zip, sikkert den nederste

6. Klik avanceret

7. Vælg komandoen open

8. Klik rediger

9. Klik gennemse

10. find exe filen til det program der skal åbne filtypen (winzip)

Dette er hvis du bruger XP, bruger du en ældre version af windows er den sidste del en smule anderledes, men tror du kan finde det når du kommer ind under indstillinger for filtypen .zip

Bruger du slet ikke windows kan jeg desvære ikke hjælpe.

hmm blev vidst en hurtig gennemgang, men havde lige skrevet det hele og så blev det væk fordi jeg skulle se et preview så måtte skrive det igen :angry:

men håber da det kan hjælpe dig lidt på vej

Link to comment
Share on other sites

Hehe du har ret Arne men der er en kiosk lige i nærheden af hvor jeg bor hvor de sælger 2-liters cola light til 15kr... de smager ganske udemærket og manden kan vel ikke drikke mere en 10 liter oder was :unsure: selvom jeg har set Klaus før.. han er jo ikke ligefrem et lille nips :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Stegger - Nu skal man huske at det er med fuld-udstyr, så 660 kg totalen gælder for løftere med fuld udstyr, raw løfter kan nok godt klare den med 550 kg +total.

Link to comment
Share on other sites

Hey Klaus du er en skat.. kunne det tænkes du gad at proppe den her bænk-rutine ind i et excel regne-ark Bench-press-Sheiko da jeg er en nar til excel <_< ... så skal du nok få al den kakao til mol-træf du kan drikke :bigsmile: (håber ikke du drikker mere end 5 liter :( )

Hvem kan modstå sådan et tilbud?? :tongue:

Jeg lavede faktisk de første 4 uger i går - det var dem og ikke competition-delen, du var ude efter, ikke?

Det er lagt ind i Sheiko-regnearket, og jeg tilføjer nok competition-delen i aften.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share