Protin fra arla (ja, det ER stavet korrekt)


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

- ved ikke hvor længe det har været her men jeg fandt det i køleren i Førex her forleden. Her ikke set det til salg før.

Det smagte faktisk ganske pragtfuldt og med 5,7 (såfremt jeg husker korrekt) g. protein pr. 100g er det jo et fint drikketilskud, da den kommer i ½ liters "karton".

Link to comment
Share on other sites

Arlas nye Protin energitæt drik til småtspisende er en let løsning, når der skal serveres et hurtigt, energirigt og velsmagende mellemmåltid.

Tror ikke det er lavet som et kosttilskud minded på folk der træner seriøst, men nærmere på undervægtige gamle mennesker, der kan have svært ved at indtage nok kcal...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil dog mene, at det da er et bedre/sundere alternativ end en fransk hotdog f.eks., hvis man nu ikke kan komme i nærheden af at få rigtig mad...

Tja det ved jeg ikke rigtigt, hurtige kulhydrater og mættet fedt i store mængder er ikke lige hvad jeg forbinder med sundt. Men som sagt så er det sikkert et fint produkt til gamle undervægtige mennesker.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke et produkt der er lavet til "fitnessfolket", men derimod til syge og ældre som har svært ved at indtage nok kalorier. Men derfor kan det jo sagtens være et udemærket produkt til at uppe kalorieindtaget hos dem som træner og har svært ved at indtage nok kalorier. Det er jo ikke noget man skal hælde ned i litervis. Men i moderate mængder kan det sagtens indgå i en fornuftig kostplan. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share