SportsBHer og træningstoppe til kvinder


retrolina
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen!

Engang i slutningen af september sidste år meldte jeg mig ind i et fitnesscenter med henblik på at spinne en hel del og måske en smule styrketræning ved siden af.

Nu har hele center-konceptet imidlertidigt fanget min interesse og jeg er oppe på at konditionstræne ca. 6 gange om ugen, én time ad gangen. Jeg er blevet meget glad for aerobic/step-hold og løbebåndet :4thumbup:

Efter at jeg er begyndt på aerobic-holdende synes jeg godt nok at mine bryster hopper besværligt meget med min nuværende sportsBH! Det har ikke været et problem under spinning, der er overkroppen jo nogenlunde rolig...

Jeg bruger størrelse 70e i BH, jeg er altså ret smal over taljen. Jeg var i dag ude at kigge på sportBHer i Stadium og SportsMaster... Jeg prøvede samtlige, men synes slet ikke at de var stramme nok om brystet. Er der nogen her som kender butikker med et godt og bredt udvalg af sportsBHer? Det skal være i København. Internetshopping er jeg ikke helt tryg ved.

Ellers kiggede jeg også på nogle almindelige træningstoppe... Dem af kunstigt materiale (er det nylon?), men jeg synes godt nok at de er meget korte! Jeg har en lidt lange overkrop, men er det meningen at de skal krybe op ved navlen efter man har løbet/hoppet lidt? Jeg leder efter noget som går et godt stykke ned mod ballerne - jeg har ikke specielt lyst til at flashe flere deller end nødvendigt :cry:

Jeg håber at I kan hjælpe!

MVH,

Eva

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger størrelse 70e i BH, jeg er altså ret smal over taljen. Jeg var i dag ude at kigge på sportBHer i Stadium og SportsMaster... Jeg prøvede samtlige, men synes slet ikke at de var stramme nok om brystet. Er der nogen her som kender butikker med et godt og bredt udvalg af sportsBHer? Det skal være i København. Internetshopping er jeg ikke helt tryg ved.

Ellers kiggede jeg også på nogle almindelige træningstoppe... Dem af kunstigt materiale (er det nylon?), men jeg synes godt nok at de er meget korte! Jeg har en lidt lange overkrop, men er det meningen at de skal krybe op ved navlen efter man har løbet/hoppet lidt? Jeg leder efter noget som går et godt stykke ned mod ballerne - jeg har ikke specielt lyst til at flashe flere deller end nødvendigt :cry:

Hej Eva,

Jeg har købt en Casall bh i Magasin, som jeg er rigtig glad for... Og servicen har været super, de der lidt ældre damer, der har arbejdet der længe, har godt styr på det :wink:

Mht. nylon toppe, så har jeg heller ikke kunnet finde nogen, der ikke kravler op, så jeg bruger selv tank-tops fra H&M uden på sports bh'en, de er nemlig meget behageligt lange :smile: (Støtter dog ikke)

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej allesammen!

Engang i slutningen af september sidste år meldte jeg mig ind i et fitnesscenter med henblik på at spinne en hel del og måske en smule styrketræning ved siden af.

Nu har hele center-konceptet imidlertidigt fanget min interesse og jeg er oppe på at konditionstræne ca. 6 gange om ugen, én time ad gangen. Jeg er blevet meget glad for aerobic/step-hold og løbebåndet :4thumbup:

Efter at jeg er begyndt på aerobic-holdende synes jeg godt nok at mine bryster hopper besværligt meget med min nuværende sportsBH! Det har ikke været et problem under spinning, der er overkroppen jo nogenlunde rolig...

Jeg bruger størrelse 70e i BH, jeg er altså ret smal over taljen. Jeg var i dag ude at kigge på sportBHer i Stadium og SportsMaster... Jeg prøvede samtlige, men synes slet ikke at de var stramme nok om brystet. Er der nogen her som kender butikker med et godt og bredt udvalg af sportsBHer? Det skal være i København. Internetshopping er jeg ikke helt tryg ved.

Ellers kiggede jeg også på nogle almindelige træningstoppe... Dem af kunstigt materiale (er det nylon?), men jeg synes godt nok at de er meget korte! Jeg har en lidt lange overkrop, men er det meningen at de skal krybe op ved navlen efter man har løbet/hoppet lidt? Jeg leder efter noget som går et godt stykke ned mod ballerne - jeg har ikke specielt lyst til at flashe flere deller end nødvendigt :cry:

Jeg håber at I kan hjælpe!

MVH,

Eva

Godaften Eva

Først og fremmest kender jeg godt det med at blive bidt af det, super fornemmelse!

Personligt er jeg str. 80B og træner altid i NikeWomen toppe, fordi der er indbygget BH. Jeg kan nemlig godt lide den frie fornemmelse, og så må mit tøj gerne være smart/småt. Men jeg kan godt se det bliver en helt anden snak med str. 70E. Jeg ved hvad du mener med de sportsBHer som kryber op, og jeg er overbevist om, at det skyldes elastikken er fastsyet i selve BHen. Min erfaring siger mig, at du højst sandsynligt kunne få glæde af en Sloggi Double Comfort SportsBH. Her er elastikken netop ikke fastsyet, men en selvstændig del af BHen. Men, men, men Sloggi bruger kun alm. str. som f.eks 38, 40, 42 osv. så her tages der ikke højde for din lille tajle med større barm.

Jeg formoder du er vant til at betale lidt mere for dine BHer end "os andre", men ellers synes jeg du skal tage ind og kigge hos LACE Lingeri, Købmagergade 59 (www.lace.dk) her kan du ihvertfald få en som passer dig helt perfekt til træning og sport.

Held & lykke.

/Nougat

Link to comment
Share on other sites

Godaften Eva

Først og fremmest kender jeg godt det med at blive bidt af det, super fornemmelse!

Personligt er jeg str. 80B og træner altid i NikeWomen toppe, fordi der er indbygget BH. Jeg kan nemlig godt lide den frie fornemmelse, og så må mit tøj gerne være smart/småt. Men jeg kan godt se det bliver en helt anden snak med str. 70E. Jeg ved hvad du mener med de sportsBHer som kryber op, og jeg er overbevist om, at det skyldes elastikken er fastsyet i selve BHen. Min erfaring siger mig, at du højst sandsynligt kunne få glæde af en Sloggi Double Comfort SportsBH. Her er elastikken netop ikke fastsyet, men en selvstændig del af BHen. Men, men, men Sloggi bruger kun alm. str. som f.eks 38, 40, 42 osv. så her tages der ikke højde for din lille tajle med større barm.

Jeg formoder du er vant til at betale lidt mere for dine BHer end "os andre", men ellers synes jeg du skal tage ind og kigge hos LACE Lingeri, Købmagergade 59 (www.lace.dk) her kan du ihvertfald få en som passer dig helt perfekt til træning og sport.

Held & lykke.

/Nougat

Er lidt i tvivl, om Sloggi vil give nødvendig støtte i aerobic timerne...?

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger også casall top... det holder fint på det hele..... den koster omkring 350 kr i sportsbutikker...

Jeg hopper på vognen med en casall top. Jeg anvender variationen med elastik og bryderryg, som skal over hovedet. Den sidder meget stramt til, men til gengæld holder den også rigtig godt på brysterne. Den er super til løb, hvor brysterne jo bliver en del udsat for "tyngdekraften"

Kibo

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

jeg bruger fila.. gar du prøvet en sports bh med bøjle.. da jeg hørte det første gang da synes jeg ikke det lød som en god ide.. men de sider bedre....

Jeg har samme problem som dig.. jeg bruger 80 d/e og det er næsten umuligt at finde en bh. der holder det hele ind til kroppen... irriterende....

miss female

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke specielt stor barm, men jeg er meget glad for O'Glams sportsbh'er - det er faktisk de eneste jeg bruger. Marathonsport forhandler dem blandt andet.

Mht træningstoppe - hvorfor bruger du ikke bare en god t-shirt, der har en facon, så den ikke kravler op? Mange mærker laver fede t-shirts til kvinder.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for alle jere forslag. Jeg tager ind til byen senere i dag og tjekker butikkerne ud :smile:

Den sportsbh jeg har brugt indtil videre er helt 'almindelig', altså uden udskæring til brysterne, hvis I forstår. Jeg synes at brysterne sidder bedre 'fast' hvis der er indlagte puder... Det er svært at forklare!

Bogs og Mizzrasmussen, jeg bruger bomuldstoppe fra H&M til spinningtimer... Det, at jeg gerne vil have en decideret sportstop, er nok et forfængelighedsfænomen :tongue: Der er kæmpe spejle i aerobic-salene, og jeg er efterhånden ved at være lidt stolt af min krop... Så jeg vil gerne se 'professionel' ud når jeg kigger på mig selv under træningen :tongue: Heh. Lidt fjollet, men sådan er det.

Eva

Link to comment
Share on other sites

Jeg hopper på vognen med en casall top. Jeg anvender variationen med elastik og bryderryg, som skal over hovedet. Den sidder meget stramt til, men til gengæld holder den også rigtig godt på brysterne. Den er super til løb, hvor brysterne jo bliver en del udsat for "tyngdekraften"

Kibo

Yes, lige den model er også min yndlings... men jeg tror måske ikke den fungerer så godt til store bryster..

Jeg er en 70A og jeg bliver flad som et strygebrædt i den model, men så er dre ihf ingenting der hopper :laugh: At det så man være lidt svært at se forskel på for og bagside må man jo tage med :wink:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

HJÆLP !!

Jeg har tidligere købt Fila SportsBH med bøjle i str. 80 C - men min sædvanlige butik er holdt op med at forhandle dem.

Ved DU hvor jeg kan den hende - eller evt. en FALKE Bøjle BH som miss female nævner?

På forhånd tusind tak!!!!

Den triste!!!

hejsa

jeg har lige i dag fået en ny bh. fra falke i 80E med bøjle... den sider bare super godt og holder det hele pænt..

Miss female

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share