El Guapo's Trænings log


moraka
 Share

Recommended Posts

Problemet var bare, at sådan var situationen ikke. I dødløft havde jeg ganske givende før løftet 120kg i singels. Da jeg gjore 1x3, kunne jeg ikke gå op på 120kg, uden at skulle have lange pauser imellem hvert rep. Så det var ikke et spørgsmål om at jeg løftede for let. Nu kan man også sige, at det var en spørgsmål om at genvinde, en styrke jeg havde før. Men det tilfælde hvis et set er nok. HVORFOR F**K SKULLE JEG SÅ GØRE FLERE SET.

I squat kunne jeg heller ikke smidet mere vægt p,å uden at det gik ud over rom. Faktisk kan jeg ikke huske, at have squated 97,5kg ned til paralel nogensinde før. Så selve ideen om, at jeg kunne have løftet mere er absurd.

Ok. Jeg prøvede sådan set bare at hjælpe dig. Jeg kunne have sat mig ned og skrevet din træning er håbløs, og dine resultater derfor også bliver det, men det gjorte jeg ikke. Jeg valgte at forsøge at vise dig at der måske var bedre måder at træne på, som vil generere langt bedre resultater.

Men du har åbenbart de vise sten selv. Så lad os se bort fra at jeg vejer 30kg mindre end dig, og dødløfter det dobbelte. Det er nok tid og tilfælde der har gjort det. Fortsat god log

Link to comment
Share on other sites

Nu forventer jeg ikke at Moraka har organiseret og programlagt sin træning.

Men ikke desto mindre fungere ét workset fint. I nogen faser af min træningsplan har jeg også kun benyttet mig af ét workset. I denne måned gør jeg det samme.

1 workset kan virker fremragende. Det handler om tid og sted.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.4/9

Hvorfor stirre folk, specielt nybegyndere, når jeg laver negative only træning og når jeg laver musclesnacht. Er de så udvidene at det undre dem. Og hvorfor skal alle de fyrer rende rundt i tanktops når de træner. Ydmyghed er åbenbart en sjælendthed.

De kunne uden tvivl lære lidt af dig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Moraka.

Efter all kritiken af din log og træning håber jeg ikke du opfatter det som et angreb. Det er ikke ment sådan, men bare en undrende spørgsmål.

Hvordan kan det være du løfter mere i goodmorning end i squat.. Og plejer du ikke at kunne løfte mere i BB bench press...?

Edited by RuneB
Link to comment
Share on other sites

Angåene BB bench press, så er jeg selv forvirret. Det er rigtigt nok, at jeg har kunnet løfte tungere i den øvelse, for et stykke tid siden. Men jeg kunne simpelt hen ikke løfte tungere. Måske fordi at jeg ikke har brugt den i et stykke tid.

5 x 5 med 50 kg er da også rimelig godt, når du ikke vejer mere end du gør.

Link to comment
Share on other sites

Hvor jeg i øvrigt godt forstår din pointe, Athlete, så tror jeg Kent's anke (med forhistorie in mente) går på opfattelse af egne evner, og ikke evnerne selv

Det ved jeg. Men forstår ikke behovet for at han hele tiden skal prikke til Moraka. Ikke kun her, men også på bodybuilding.dk.

Fuck da hvad Moraka mener om sine egne evner, og hvad alle andre mener om deres. Hvorfor har man et behov for at fortælle andre at deres resultater ikke er gode nok?

Who are you to judge??

Lad Moraka være i fred hvis det alligevel bare er gylde man har i sinde at lukke ud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share