El Guapo's Trænings log


moraka
 Share

Recommended Posts

Så med andre ord, det er ikke i muskler, at jeg har forøget min vægt. Dette siger du selvom du aldrig har mødt mig. Uden at fornærme dig, det kan jeg ikke tage seriøst. Jeg føler mig ikke på nogen møde forpligtet i at vise dig et billede og har heller ingen intentioner om at ville det. Du kan mene hvad du vil, det ændre ikke på mit liv.

Det er helt sikkert OGSÅ muskler. Men hvis dine 120kg var opnået med en fornuftig mængde muskler, så skulle du med din højde være i eminent god form. Hvis du var det, ville jeg forestille mig at A) Du ville være signifikant stærkere end du er nu B) Du ville træne langt mere intelligent end du gør nu C) Du ville være væsentligt mindre tilbageholdende med at fremvise billed dokumentation.

Endnu en gang du har aldrig mødt.

Korrekt, og du er tydeligvis ikke villig til at modbevise det. Alle ting peger bare imod at andet skulle være tilfældet.

Tja for det meste er det bodybuilding. Men så er der perioder hvor jeg vil løfte tungere. Andre gange er det fedttab.

For tredje gang du har ikke aldrig mødt mig. Du har aldrig trænet med mig og du har ikkem målt mine resultater.

Nej men jeg kan følge din log igennem en periode på over 2 år. Jeg kan se at du ikke er blevet bemærkelses værdigt stærkere. Jeg kan se at du er blevet væsentligt tungere. På trods af at dit udgangspunkt var en del for højt. Som jeg opfatter det, er det noget nær dødvande. Modbevis mig gerne. Så vil du jo gøre alle mine gode intentioner og forslag til skamme.

Havde jeg ikke givet et eksempel på en som ikke kendte forskellen på wristcurl og reverse wristcurl.

Helt ærligt, så tvivler jeg stærkt på at vedkommende ikke kender forskellen. Tror du ikke nærmere at vedkommende ikke har set at du havde nævnt begge øvelser i samme trænings pas?

Bu skrev manden altså, at han mente, at jeg skulle lære at træne hård, og han havde heller aldrig mødt mig.

Jeg tror du har ret. Det tog mig selv ret lang tid at lære at give gas. I en lang periode i starten syntes jeg selv at jeg gav den god gas. Det ved jeg i dag at jeg ikke gjorte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har besluttet at droppe alt fremtidigt debat, med folk som BLACKICE, ptpoul og lign. Folk som mener at deres spekulationer om mig er mere korrekte, end min egen oplevese af min træning, og som ikke kender forskellen på 5 min tabata og 10 min lav intesitet. Kan hverken respekter det eller tage det seriøst. Så denne her dramaserie, som har forgået i længere tid, imellem mig og en gruppe folk, er hermed slut. Jeg svare ikke mere nogen af deres oplæg.

Det lyder meningsfyldt at tilsidesætte de gode råd du får af folk der har talt til dig med respekt på trods af din arrogante afvisning af samtlige råd. På trods af deres betragteligt længere trænings erfaring, og langt bedre resultater.

Der kan man da tale om utaknemmelighed. Held og lykke med de næste to års "træning"

Link to comment
Share on other sites

He he, det er vist dig der ikke ved hvad en tababta er.

Intervallerne skal have en vis intensitet. Mere præcist skal du arbejde med en intensitet der vil svare til 170% af dit VO2 max.

Det kan man ikke ved at sjippe, slet ikke når du selv skriver på et andet tidspunkt at du ikke gad at sjippe over 10min i træk fordi det ikke gav noget.

Tabata = All out! Ikke "nu half asser jeg den lidt og kalder det for en workout".

Lige meget om dit mål er bodybuilding eller styrke så har du failed miserabelt.

Det eneste du kan som andre ikke umiddelbart kan er sledgehammer leverering, jeg ved ikke hvor svært det er, for jeg har aldrig prøvet det.

Link to comment
Share on other sites

He he, det er vist dig der ikke ved hvad en tababta er.

Intervallerne skal have en vis intensitet. Mere præcist skal du arbejde med en intensitet der vil svare til 170% af dit VO2 max.

Det kan man ikke ved at sjippe, slet ikke når du selv skriver på et andet tidspunkt at du ikke gad at sjippe over 10min i træk fordi det ikke gav noget.

Tabata = All out! Ikke "nu half asser jeg den lidt og kalder det for en workout".

Lige meget om dit mål er bodybuilding eller styrke så har du failed miserabelt.

Det eneste du kan som andre ikke umiddelbart kan er sledgehammer leverering, jeg ved ikke hvor svært det er, for jeg har aldrig prøvet det.

Sledgehammer levering er at stå med en forhammer i udstrakt arm. Holde armen udstrakt og lade hovedet af hammeren føres langsomt ned mod næsen og tilbage til udstrakt igen. Det er ikke svært og kan efter lidt træning udføres med begge arme med en forhammer i hver hånd.

- Og håndleddet kan IKKE brække af denne øvelse!

Link to comment
Share on other sites

det store forkromede spørgsmål er så, hvad i alverden skal man bruge sledgehammer levering til?

Ren showoff! Alle, der er bange for en kraftig blodtud, tør ikke at udføre øvelsen :devil:

- dog vil jeg anbefale, at man holder den ene hånd i en beskyttende position foran ansigtet de første par gange, man prøver - just in case :wink:

Når ret skal være ret, er det selvfølgelig en glimrende håndledsøvelse, og det er ikke at fornægte, når man skal vanke igennem.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Ren showoff! Alle, der er bange for en kraftig blodtud, tør ikke at udføre øvelsen :devil:

- dog vil jeg anbefale, at man holder den ene hånd i en beskyttende position foran ansigtet de første par gange, man prøver - just in case :wink:

Når ret skal være ret, er det selvfølgelig en glimrende håndledsøvelse, og det er ikke at fornægte, når man skal vanke igennem.

Jeg er generelt enig i hvad du siger, men du begår alligevel én kæmpe stor fejl...

(wanke staves med w)

Link to comment
Share on other sites

Hej Moraka.

Jeg ved dette kan virke som trolleri med tidligere meningsudvekslinger in mente, men jeg har fulgt passivt med på MOL noget tid og bare ikke fundet anledning til rigtig at deltage - før nu.

Giver det ikke anledning til refleksioner over din træningstilgang, hvis jeg fortæller dig, at jeg, en dreng på 18 år og sølle 74 kg og 3-4 måneders reel træningserfaring er nået at blive stærkere end dig i trækkeøvelser (rows) og næsten lige så stærk som dig i presseøvelser? Vel at mærke med en kropsvægt på små 50 (!!!!) kg mindre?!

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

HVORNÅR DET HER OP, HVORNÅR!!!!!. Nej jeg er hammer ligeglad, om du så var 13 år gammel 40cm høj. Hvis jeg virkeligt ønskede det, kunne jeg sagtens blive stærkere, løfte tungere osv. Som Steve Reeves sagde, da folk kritiserede ham, for ikke at løfte tungt nok ``I can be as strong as i whant´´. Hør her nu har jeg taget omkring 15-20kg på i hvad jeg gætter på er 3,5 år bodybuilding. Mine overarme er blevet 8cm større i diameter. Jeg har nu i 1 og 2 måneder formåedet taget 8 kilo på i muskler. Hvis du kan slå det, vil jeg lytte til dig.

MVH moraka/el guapo

Har du taget 8 kg muskler på på 2 måneder?

Link to comment
Share on other sites

Det var en stave fejl. Det var 1 år og 2 måneder.

Ok.

Har du holdt styr på målinger og fedtprocent?

Er de 8 kg inklusiv i de 15-20 kg du har taget på mens du har dyrket bodybuilding i 3,5 år eller skal de ligges til så din samlede vægtforøgning nærmere er 30 kg?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke har holdt styr på fedt-%, hvordan ved du så, at det er muskler?

Hvis du virkelig havde gainet så meget muskelmasse, burde de vægte, du pt træner med, jo slet ikke have nogen effekt?

Er der nogen forhold, man ikke kender til mht. skader eller formål?

Link to comment
Share on other sites

Hej Moraka

Må jeg ha' lov til at at sige LOL?

LOL betyder Lauging Out Loud og det er jo sådan det er engang imellem.

Jeg har dyrket vægtttræning i ca. 15år og har endnu ikke mødt et individ som formåede at opbygge en flot fysik hvis vedkommende var MEGET slap. Slaphed ses igennem tøj og personlighed. Man kan ikke skjule det selvom mange prøver.

Dine gener er garanteret ikke dårligere end mange andre. DU gider bare ikke at lytte. Det er fanme synd :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share