El Guapo's Trænings log


moraka
 Share

Recommended Posts

De ignorede alle mine resultater ...

Lige denne her vil jeg gerne afklare for dig.

Generelt blev det du har fremført som resultater ikke anerkendt som værende resultater der stod mål med din størrelse og træningserfaring.

Der er for mig stor forskel på dette og så decideret at ignorere dine resultater.

Det er du naturligvis uenig i, men det mener jeg i grove træk er hvad der er foregået.

Fortsat god træning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Et billede kunne helt sikkert være en god ide. Vil jo gerne se resultaterne af din træning, der helt sikkert er lidt anderledes end de fleste andres. Derfor er den jo nødvendigvis ikke forkert.

Jeg kigger jævnligt med i loggen. Spændende at følge lidt med i en lidt utraditionel træning.

Ser frem til billede.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil medgive, at mange af de råd folk har givet dig er blevet leveret med bidende sarkasme - og jeg fatter ikke, hvorfor de gad blive ved efter du havde frabedt dig det. Men vrøvl var det nu ikke.

BB Incline Bench Press 24x1x57,5kg

Chinup 24x1xBW

Af oprigtig nysgerrighed: Tager det ikke lang tid med 24 sets af 1 - forudsat at der er en vis pause mellem settene?

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.9/10

Jeg fandt det digitale kamera. Men det kan åbenbart ikke selvudløse. Jeg kan under ingen omstændigheder, få min mors mand til at tage et billede. Tanken om at skulle bede min mor om, at tage et billede af mig, så nogen fremmede ved, hvordan jeg ser ud, er for flovt.

Du kan tage det i et spejl uden blitz :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser ud til at min mor har fyldt det digitale kameras hukommelse op med billeder så jeg kan ikke lagre nogen billeder. Min brors bryllup, min mor venindes bryllup, min mor og hendes mands rejse til italien for at besøge hans datter, og en helt masse andet gør, at jeg ikke kan slette dem uden, at hun bliver tosset.

:laugh:

Vel nok den dårligste undskyldning vi har hørt på MOL siden en ung gut der hævdede at kunne tage 200 reps x 2000 kilo i squat sagde, at han ikke kunne betjene sin mobiltelefon.

Så ligesom hans flotte resultater, så tror jeg heller ikke en skid på, at du på magre 120 kilo kan bænke 60 kg for singles. No way in Hell, moraka!

Enten lyver du om dine resultater, eller også er det jeg har citeret én stor, fed løgn. Du bestemmer selv hvilke af de to du vælger.

Link to comment
Share on other sites

Det ser ud til at min mor har fyldt det digitale kameras hukommelse op med billeder så jeg kan ikke lagre nogen billeder. Min brors bryllup, min mor venindes bryllup, min mor og hendes mands rejse til italien for at besøge hans datter, og en helt masse andet gør, at jeg ikke kan slette dem uden, at hun bliver tosset.

Nymodens digital teknologi gør at sådanne billeder på et digitalt kamera nemt kan kopieres over på et andet medie, en computers harddisk ville være oplagt.

Givet at det er billeder som din mor m.fl. meget nødigt vil miste, så vil jeg kraftigt anbefale at få dem kopieret og taget sikkerhedskopi også.

Happy shooting. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fik endeligt taget nogem billeder. Men kunne desværre ikke få dem uploaded. Slettede dem så. Gider så ikke at gører mere ud af de billeder.

I hear you, brother. Teh interwebz og det med billeder er ret svært. De fleste er også ved at gå væk fra det igen, da hardware- og browserproducenterne har gjort det til en uhyre vanskelig proces. Så jeg føler din smerte.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.12/10

Hvor jeg hader de dage, hvor jeg føler mig svag.

BB Incline Bench Press 24x1x62,5kg

....

Du er IKKE svag! Singler med 62,5 kg på en kropsvægt omkring 120 kg er ret godt.

Lad endelig være med at ændre noget i din træning. 24 singler vil med tiden få din incline max til at stige til 70 kg,

hvilket må siges at være episk for en mand på 120 kg.

Link to comment
Share on other sites

Måske fordi at jeg ikke finder dem som har givet mig råd hverken venlige eller kompetente. For ikke tale om, at jeg ikke giver en putgarden, for hvad de mener. Hvem siger at jeg er forpligtet til at følge deres. Desuden giver jeg ikke f**k for dem. Jeg følger ikke en gang med i deres log. Alt hvad de har gjort intil videre er at fylde min log op med meningsløst pjat.

Hvem ville du respektere et råd fra?

Skulle selveste Steeve Reeves rejse sig fra graven og sige at din "træning" ikke virker før du ville lytte?

Hvad hvis Incognito kom med en analyse af din træning og nogen gode råd? Han er PHD i human fysiologi, ville du anerkende hans viden?

Hvad hvis selveste Morten Zacho slog vejen forbi med et par gode råd?

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg trænede uortodoks, hvorpå at alle tre kom og sagde at det var forkert, på trods af at det virkede. Tror du så at jeg ville lytte?. En ting er at give gode råd. En anden ting er at fortælde mig, at jeg ikke ved noget om træning, at min træning ikke virker og at jeg er svag. Det gider jeg ikke tage seriøst.

Jeg er ligeglad med hvem der giver mig råd. Bare at det ikke er pjat og i en forkert tonelege.

Hvilke resultater? :smile:

Link to comment
Share on other sites

det er noget nær umuligt for nogensomhelst at forstå hvordan du kan veje 120, være muskuløs og samtidig ligge og køre singler m. så lave vægte. Ingen tror på du neuromuskulært kan være så skidt kørende, at du ikke kan udnytte din tilsyneladende store muskelmasse bedre.

det virker meget utroværdigt når der tilmed ingen dokumentation er, og at undskyldningerne for den manglende dokumentation er så ringe, som de er.

Ingen tror jo på at man kan veje 120kg med en pæn portion muskler, med den træning du præsterer i denne log. Hverken tid under spænding, eller belastningen burde kunne skabe særlig meget, hvis nogen hypertrofi på en mand der vejer 120kg med en fornuftig portion muskler.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share