El Guapo's Trænings log


moraka
 Share

Recommended Posts

Lørdag d.9/1

Jeg fik målt mit bryst igår og idag 129cm. Det er 1cm vækst siden sidst. Nu er jeg kun 3cm fra mit nuværende mål. Det samme med overarmene, hvor jeg har den ultimative drøm om, at eje et par 20inch gunz. Hvor stort mit bryst ultimativt, bør være i symetriens navn, ved jeg ikke med sikkerhed. Uanset hvad så hvis jeg med kamehameha metoden får 1cm vækst pr 8. dag (dvs dagen efter den 4. workout). Så burde jeg i teorien, få 51cm gunz og 132cm bryst om 24 dage. Nu hvor jeg er småfed, ville det ikke undre mig, at de vil skrømpe, den dag hvor skal begynde at tabe mig. Mine lægmuskler er stadigvæk 43cm hvad de har været i de sidste 3 år, sådan ca. Det er noget som jeg må have gjort noget ved. Det samme med min nakke. Men det er svært at træne nakke når man har langt hår og intet udstyr.

Divebomber Pushup 8x3

Chest Expander

Double Lateral Raise 4x6 2 Bodeaux 1 lysegrøn

Seated Curl 7x4 2 gul 1 mørkerød

Kickback 7x4 2 mørkerød

KB Swing 1x11x48kg

Partial Pistol 3x3

Abroller 3x3

Standing One leg Calfraise 24x1x48kg KB

CoC nr 2 8x8 (partial)

Jeg har rimelig små gunz. De er nok kun cirka 42cm. Jeg kunne godt tænke mig 50cm arme. Det vil være virkelig tough.

Jeg tænkte på at hvis nu jeg kørte kamehameha en periode på 64 dage, eller måske endda 70 dage (for at være sikker) tror du så at jeg kan få 50cm biceps også?

Det bør siges at jeg ikke har en chest expander til rådighed, men kan man godt køre Kamehameha uden? Der hvor jeg træner har vi nemlig primært frievægte.

Jeg kan dog muligvis skaffe sådan en her

Chest-Expander-LT4023-.jpg

via en ven i USA. Det er jo den billige model med fjedre, men jeg ved ikke om det giver lige så godt. Trækket i en fjeder er jo ikke det samme som i elastikker. Det er jo også derfor styrkeløfterne bruger bands, og ikke fjedre.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Det er der kun en måde at finde ud af på ik

Det er jo rimeligt irrelavant, hvad værktøjet er. Så længe man får den nødvendige modstand og progration.

Ok. Så programmet dikterer ikke bestemte øvelser eller redskaber. My bad

Er der nogen regl for hvordan progressionen styres? Det synes jeg ikke jeg har set dig nævne

Edit: Kan se du har skrevet noget mere siden jeg quotede. Men det ændrer dog ikke mit spørgsmål.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Idet mindste er jeg glad for, at jeg kan lukke en coc 1.

Kan du lukke den helt nu? Tillykke. :smile:

Troede stadig kun det var partials, men at du blot glemmer at skrive det af og til. :wink:

Så sent som 3. januar kører du partials med 1'eren og skrev lige før nytår at du manglede omkring en cm. Det er alligevel en del.

Så 7. januar kører du pludselig partials med 2'eren. :unsure:

Det virker pudsigt og jeg havde da forestillet mig en lille jubelscene i loggen, når det var lukkedes dig at lukke 1'eren.

Er dine partials i øvrigt helt luk fra et dybt set eller er det en "halv" lukning?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share