El Guapo's Trænings log


moraka
 Share

Recommended Posts

Onsdag d.29/8

Jeg kunne åbenbart ikke holde mig, fra at træne alligevel. Desværre havde jeg ikke mulighed for at træne hondstand idag øv!. Jeg har på det sidste, kunne holde mig i den stand, i nogen få sekunder, så der er fremskridt. Når det kommer til stykket, så træner jeg ikke oldschool physical cultur. Nej jeg er en del af dem, som er har genoptaget de gamle idealer om træning. Så det er mere newschool physical cultur. Jeg træner jo ikke helt, som de gjore i gamle dage. Vi har lært en masse, siden den gamle skole faldt og den nye opstod fra det moderne bodybuildingens dominans og degenerering. Jeg savner dog at træne kampkunst havde dog ikke mulighed idag.

ledmobilitet

Power to the people

BB:7,5 kg DB:2,5 kg

Barbell one limb deadlift 2x5 36 kg

Dumbbell military press 2x5 23 kg

Dumbell one arm row 2x5 33kg

Isometrisk stræk

Greb

Dumbbel reverse curl 2x5 10kg

Barbell siutcase stile wrist flexon 2x5 20 kg

Board pinch grip 2x10sek 7 kg

CoCnr. 2 2x3(lav R.O.M)

papertear 12stk (samlede 12stk a4 papir og rem dem over)

Fingerextension 5stk elastikker 2x5 (Jeg lade 5 elastikkr på mine finger og udviede dem)

Finger pushups stance 3x5 sek

Abroller 2x5

Jeg respketer denne mand og hans viden. Men hvorfor de mærkelige lyde, juglen i armhulerne og det grimme hår. Det er lige før man har lyst til at side``Whats wrong with you you notty nigga´´

Hahahah.. Jeg håber ikke han anvender den viden han er i besiddelse af under sit træningspas.

Han virker jo direkte vanvittig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share