Stærk gut


Guest
 Share

Recommended Posts

Hold da kæft en styrke. De 272,5 ser ikke engang ud, som om at det er hans max.

Nogen der ved hvem manden er, i hvilket forbund han løfter og hvad han kan løfte i udstyr - hvis altså det er tilfældet.

Link to comment
Share on other sites

Nogen der ved hvem manden er, i hvilket forbund han løfter og hvad han kan løfte i udstyr - hvis altså det er tilfældet.

Det er Shawn O'Halloran fra Canada.

Han løfter under IPF, og har for ganske nyligt lavet

til en konkurrence.

Han er forøvrigt over 40 år, men det gør det jo ikke mindre imponrende :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det väre under IPF når der står en mand og spotter bag ved löfteren???

Det er da ikke lovligt :blink:

Løftet er lavet ved CPU Niagara Open i Ontario. Det var holdt af CPU (Canadian powerlifting Union) der er et forbund under IPF (så vidt jeg kan se).

Jeg ved ikke hvorfor spotteren blev stående, de har måske ikke fundet det nødvendigt at han skulle flytte sig mere. Det kunne også skyldes et sikkerhedshensyn, da de ikke havde de obligatoriske sikkerhedsbøjler på stsativet.

Link to comment
Share on other sites

Løftet er lavet ved CPU Niagara Open i Ontario. Det var holdt af CPU (Canadian powerlifting Union) der er et forbund under IPF (så vidt jeg kan se).

Jeg ved ikke hvorfor spotteren blev stående, de har måske ikke fundet det nødvendigt at han skulle flytte sig mere. Det kunne også skyldes et sikkerhedshensyn, da de ikke havde de obligatoriske sikkerhedsbøjler på stsativet.

Du mener løftet på videoen der er postet er fra en konkurrence? :blink:

Eller hentyder du til de 320 der er nævnt?

Der er da vist ingen tvivl om at løftet fra videoen er fra træning. :smile:

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share