OSK


Hippo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bump for ovenstående.. Hvordan går det med flytningen btw? Og er det lovligt at træne i bar overkrop everytime? :4thumbup:

Vi er ikke flyttet endnu, men mener at det er til August at vi rykker teltpløkkerne op og flytter til noget større :superman:

Vi har ingen regler for hvor meget eller lidt man ønsker træne i bar overkrop. Det er op til ens egen samvittighed, hvor meget man ønsker at give folk udsyn til dunken :laugh:

Dvs. render man rundt i bar overkrop hele tiden, også når der kommer nye medlemmer ned for at se klubben, får man nok en kommentar med på vejen. Omvendt kender de fleste jo hinanden så lidt fræk strip om fredagen eller lørdagsdisko skal man ikke kimse ad :tongue:

HSK har kastet snøren ud for at lande OSK's chef-kage-bager Bozne... :innocent:

Ja, det er fanme snyyy' :cry3:

Tilgengæld kan det nu være at vi nu endeligt kan få Henning og Moos i 67,5kgs klassen og at Overarmen2000 får indfriet sine modeldrømme i Frankring :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Troels: Lyder kanon nice!

Må hellere se at få lettet røven og få set jeres gamle lokale inden i smutter helt fra det..

Kan nærmest høre på det hele, at jeg kan forvente, at være blandt de få der kan prale af en waistline på -85cm og en så småt defineret sixpack? :tongue:

HVis jeg skal medbringe kage, hvilken kage får man så flest point for at have med??

For jeg er knap så leee' i herre-øvelserne som alle jer andre jo :innocent: Så må jeg kompensere på et andet plan jo :laugh:

Lige ang. billederne, er der ikke mulighed for re-upload?

virker forresten som om, at i ikke har ret meget lys dernede på de videoer jeg har set, kan det passe?

Link to comment
Share on other sites

Ja, der er rigtigt nok ikke meget lys i lokalerne for tiden. Skyldes dels at der er noget bygnings/Vej arbejde ude foran vores lokaler så disse vogne spærre for al dagslys. Desuden mangler der også at blive sat et par lysstofrør op, men det må vente til vi rykker til det nye sted.

Så en mørk dyster stemning....LEE' :superman:

Ved ikke hvilken kage der foretrækkes. Er ikke selv den store kagespiser, og spiser det kun hvis jeg ikke har fået andet mad :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vil lige gøre opmærksom på at OSK er flyttet til nye og større lokaler på Thorslundsvej 3, ca 5 min på cykel fra Odense banegård.

Vi har fået et lokale på ca 125 m2, samt et opholdsrum på ca 20 m2, og som nævnt tidligere i tråden råder vi over noget i retning af...

1 ER powerrack

2 ER racks

2 bænkpresbænke

3 Leoko stænger

3 diverse stænger (mener vi har en OL-stang og yderligere 2 styrkeløftstænger)

1300 kg skiver eller noget i den stil...

håndvægte fra 10-40 kg ( med mulighed for at bygge videre derfra)

2 dødløftplatforme

Diverse bands og ca 65 kg kæder

Dip stativ

+ diverse bænke, curlstativer, mavehalløj osv..

Desuden er der bad og omklædning, samt en Lidl ca 20 meter fra klubben...

Vedhæfter lige et par pics i det næste.

Interesserede kan pm'e undertegnede, Lunau, Moos eller Henning for mere information.

Link to comment
Share on other sites

Der er SÅ fedt der nede.

Det gamle var ok, det her er SÅ svedigt.

Massere af lys, gode parkeringsforhold, stadig tæt på centrum, perfekte indkøbsmuligheder i alt i tarvelige tyske carbs.

Lokalerne er så meget luftigere, badene bedre, oplagte muligheder for at afholde kick ass stævner centralt i Danmark. Det bliver ikke meget bedre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ser fandeme fedt ud! :devil: men vores er jo det mest hardcore der findes og det VED i jo! mørk kælder, meget varmt, ingen ren luft, dårlige badeforhold, lidt plads, MASSER af skiver og stænger ergo HARDCORE RUSSIA!!! :devil:

arj regner med at tage med på lørdag og komme og se det! så skal vi jo selvfølgelig i byen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ser fandeme fedt ud! :devil: men vores er jo det mest hardcore der findes og det VED i jo! mørk kælder, meget varmt, ingen ren luft, dårlige badeforhold, lidt plads, MASSER af skiver og stænger ergo HARDCORE RUSSIA!!! :devil:

:wub:

arj regner med at tage med på lørdag og komme og se det! så skal vi jo selvfølgelig i byen :w00t:

Kommer du også :dry::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så blev de nye lokaler indviet på fornem vis :4thumbup:

Stor tak til de fremmødte københavnere, fedt at I ville støtte op omkring de nye løftere :4thumbup: :bigsmile:

Det vil blive husket som dagen hvor Moos måske kunne have bænket 250 kg (hvis Dahlin havde fået sin vilje),

men synes folk har fortjent at se dagens bedste fremgang :superman:

Kaspers gamle PR var 160, og her rykker han 200, så det var lige en 40 kg PR uden de store anstrengelser :4thumbup: :crazy::blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share