Alkohol


Rmadsen
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen.

I uge 8 skal jeg til den ventede druk tur i et sommerhus.

Men det jo ikke sundt for min kur.

Hvordan skal jeg takle det. Tænker på hvad er mest sundt (af det usunde) at drikke.

Og hvad er bedst at spise i ugens løb ? Bare generelt slankemad eller er det noget bedre ?

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke tage på druktur i en uge og forvente du kan spise og drikke på en måde så det ikke gør skade på din træning/vægttab.

Alkohollen vil jeg personligt sige er værst i og med hvis du har ligget i sprut i en uge tager det et længere stykke tid at komme tilbage på niveauet du var på før, som jeg ikke ved hvor højt er, men jeg går ikke ud fra at du ville stille spørgsmålet hvis du var eliteidrætsudøver.. :nonono:

Men hensyn til usund mad er det virkelig begrænset hvor meget du kan nå og tage på i løbet af en enkelt uge, og det kan nemt trænes væk bagefter (her er det så alkohollen går hen og gør det noget sværer i den første uges tid efter.)

Men det er bare min personlig erfaring. Findes nok nogle klogeåger der kan give dig et mere videnskabeligt svar.

...men hvis du virkelig har set frem til den tur så gør dig selv en tjeneste og nyd det og tag hånd om eftervirkningerne når du kommer hjem igen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ville nok prøve at spise relativt fornuftigt (nok protein, begrænset mættet fedt etc.) og ellers bare nyde ferien. Nogle gange kan det være ganske godt at flytte fokus lidt væk fra træning og diæt. Ren sprut er generelt det mindst usunde, medmindre du så kommer til at drikke mere...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share