Stats


Pumba
 Share

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

TT= 174cm, ca. 110kg

Fett 35%!!! noen bedre??(he-he)

Mave 105cm(minst! jeg ser dog mitt vaskebrett-i drømme)

Men stor mave og fete lår gir høy styrke:

Squat 320kg(godkjent, med drakt)200*10 uten utstyr

Bænk 215kg(godkjent, uten skjorte)

DL   302.5

Garantert uten dop!

Link to comment
Share on other sites

Fed post. Sjovt at læse.

Meget rart at se at ens resultater ikke er helt latterlige.

Hvad er det nu lige dvs at være hardgainer?

Håber selv på at gøre seriøse fremskridt det næste år.

Der er nu nogle rimelige store gutter her inde. jeg er rimelig imponered over Lomax`ses resultater.

Link to comment
Share on other sites

Der findes ikke latterlige resultater, kun latterlig indsats. :smile2:

Hardgainers er folk af såkaldt Ectomorph kropstype. Det vil sige spinkle mennesker (eller magre jagthunde, som min far ville sige), der både har svært ved at tage muskelmasse og fedt på. Generelt skal hardgainers æde som besatte for at bygge masse, de har som regel en fibertypefordeling der hælder kraftigt over mod type I og de er egentlig bedst egnet til udholdenhedsidræt.

Men så er det jo bare, at der går sport i at kæmpe mod alle odds! ;)

Morten

Link to comment
Share on other sites

mis>>  jeps, det er mig du lige har beskrevet!!

 Jeg spiser og spiser, og tager næsten ikke på. et eks. selvom jeg lige har været på kur, spiser som en besat, og altså er ved at bulke, ligger min fedt % (ifølge det exel ark) på 6.5%...........og det er vel egntelig for lidt når man tænker på omstendighederne.......eller hvad???

  Tilgengæld, har vi så en kæmpe fordel når vi skal rippe, vi behøver egntelig ikke gøre noget serligt, bare droppe de 100g wg dagligt, så ryger fedtet af af sig selv...... :)

Link to comment
Share on other sites

>Der er nu nogle rimelige store gutter her inde. jeg er rimelig imponered over Lomax`ses resultater.<

Jo tak! den slags er altid rart at høre, men det skal da lige siges at alle mændene både på min mors og fars side er eller har altid været temlig tætte, stammer nede fra det mørke Lolland-Falster jeg kan dog ikke huske min farfar men min far siger at han var en stor stærk mand med de største labber han har set, så det ligger i mine gener!

Link to comment
Share on other sites

Ham den nye der..

Højde 192 cm..

Vægt 104 kg

Fedtprocent...lidt høj lige nu...

Aldrig rørt AS

trænet on off i 7 år, de sidste 2 mere seriøst. Har dyrket boksning og klatring ved siden af. Jeg har dog været skadet siden sommer, og har kun kunnet træne for alvor den sidste måned.  har kørt alt for meget" jeg skal lave samme programmer som dem i Flex" træning, men er nu begyndt på et Ian King program, der er meget mere fornuftigt.

Løft: Bænk 1* 120kg/ 3* 110 kg

Dødløft: 3* 150 kg

Bent rows, 70Grader, 10*80 kg.

Er først begyndt at arbejde med squat for alvor nu (stor fejl :))

Har svage ben og stærk ryg (kommer af at klatre og løbe lange løbeture ved siden af :))

venlig hilsen Blacomoore

P.S: Lomax.. glæder mig til billeder, og TJ..din nye artikel på Get Big er alle tiders :) Meget inspirerende.

Link to comment
Share on other sites

Hmm ja.

Jeg tror ikke jeg er 100% hardgainer. For det første så har jeg nogle gener fra en del af familien som er ret kraftigt bygget. Bla min morfar var en kæmpe. En smed af den gamle type.

For det andet synes jeg ikke mine resultater er SÅ dårlige som jeg troede. Det har hjulpet rigtig meget efter at jeg har begyndt på det nye program.

Men det rigtigt at jeg altig har haft ret god udholdenhed,

Men samtdig har jeg også nemt ved at rippe.

Meeeen 4 kg på 5 måneder har jeg taget på, Så så slemt er det vel trods alt ikke.

Lomax glæder mig også til at se billeder.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

He he også til den yngste og måske svageste men måske stærkest i min alder!

Skulderpres håndvægt 1x22,5

Bænkpres 1x80

Dødløft 1x170

Biceps curl 1x30

Smal bænk pres triceps 1x70 stang 10 kg

Alder 15 år

har trænet i et halvt år startede med BB med faldt for Hård styrketræning!

Vægt 76 kg

Fedtprocent Meget høj !!! ca 10-15 kg

Højde 178 cm

Best øvelse : DØDLØFT men har lidt problemer med at underarmene kan holde vægten.

Link to comment
Share on other sites

mht. styrke i hænderne..

Jeg havde en dårlig styrke i hænderne før jeg prøvede at klatre, men 2 år hvor man hænger i fingrene giver virkelig meget... siden da har det ikke været mit "grip" der har givet sig først, selv efter jeg er stoppet med klatringen (det er ikke helt så sjovt at klatre, når man runder 100 kg :))

men det var måske en mulighed...

Link to comment
Share on other sites

Det var lidt sent jeg fik øje på posten, men her er mine stats.

21 år. 185 cm. 100 kg. trænet seriøst lidt over et år. BF mellem 10 og 20. Gainer for tiden.

Slap som en gammel dame.

Bænkpress 100kg

dødløft 150 - 160 kg.

squat ? ingen squatstativ hvor jeg træner.

press bag nakken 50 kg 6 reps.

Ikke brugt AS endnu, men nok en gang i fremtiden.

Træner BB.

Neo

Link to comment
Share on other sites

Jeg har styrketrænet i lidt over et år nu...et par gange om ugen, er for nyelig konverteret til halvt styrkeløft, halvt BB hvor jeg træner i en stykeklub.

højde: 1.75

vægt: 70 kg

fedt%: 13 ( prøver stadig at bulket lidt hehe )

Bænkpres max: 105

squat: 110

dødløft: 140

Jeg putter lige så langsomt vægt på, så jeg kan holde teknikken pæn, jeg kører så både et tungt, og et let træningspas for squat, og bænk om ugen...har dog ikke prøvet max-tests siden jeg begyndte på det...det bliver spændende at se igen om en månedes tid eller noget. So, I'll be back with more info!

Link to comment
Share on other sites

Højde:178 cm

Vægt:75 kg og spinkel bygget. Kører lidt op og ned da jeg er dårlig til at  spise.Har altid kunnet smide 6-7 kg på en uge.

Har dyrket taekwondo i 21 år og fortsætter med dette så længe det er sjovt(så længe kadaveret holder!!)I forbindelse med dette har evnen til at smide vægt været brugt meget før i tiden.

Har dyrket langdistance/marathon løb i en årrække, og prøvet nogen triatlons.Blev træt af langdistance-looket

og begyndte at løfte for ca. 11 år siden.Træner p.t. tkd x 2 ugentligt,vægttræning x 2 ugentligt og spinning x 1 ugentligt.Lidt katabol måske, men formålene med min træning er:

                          1)Ikke blive fed

                          2)Have det lidt sjovt

Bænk:p.t. 110 kg x 1

Squat:80 kg. x 30 reps

dødløft:110 kg x ca 20 reps

1/2 dødløft:210 kg

chins:3-4 reps med 30 kg. i bæltet

powercleans/frivend:80 kg x 1-2 reps  

Jeg træner næsten kun basisøvelser for råstyrke.Har prøvet forskellige "split x mange dage om ugen træning" der ikke virkede særlig godt.Laver dog rotatorcuff træning og et par sæt tri- og biceps ind imellem.Inde og ude af vægtlokalet på under 60 minutter.Har en hund der også skal trænes 3-5 x ugentligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share