trænings center købes


kuglen
 Share

Recommended Posts

jeg er ved at starte et trænings center på 940m2

og er derfor interesseret i at opkøbe maskiner fra andre centre fordi de enten skal lukke eller skal skifte dem ud. de skal selvfølgelig virke og være af god kval (technogym,omebi, elekio eller nogen i den stil)

hvis nogen kender nogen der har noegt de skal af med må de meget gerne konttakte mig. enten på denne mail : [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal selv til at have det samme, så altså hvis i 2 også skal have det kunne det jo være man kunne handle en del hvis man køber sammen.

Det var da bestemt værd at undersøge. Selv skal jeg ikke bruge ret meget andet end en bænk, stativ tl en vøgtstang og evt. vægte/stang.

/Schroinx

Link to comment
Share on other sites

Det var da bestemt værd at undersøge. Selv skal jeg ikke bruge ret meget andet end en bænk, stativ tl en vøgtstang og evt. vægte/stang.

/Schroinx

Samme her, omend jeg vil have det suppleret med nogle håndvægte og måske også et chin/dip-stativ, hvis den slags kan lade sig gøre. Men umiddelbart kan jeg fint nøjes med en bænk, stativ til squat/bænkpres, stangen og for 2 - 300 kg. blandede kiks. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Samme her, omend jeg vil have det suppleret med nogle håndvægte og måske også et chin/dip-stativ, hvis den slags kan lade sig gøre. Men umiddelbart kan jeg fint nøjes med en bænk, stativ til squat/bænkpres, stangen og for 2 - 300 kg. blandede kiks. :smile:

Du skriver jo hvad jeg tænker. Et dips stativ har jeg ikke sådan lige tænkt på.

/Schroinx

Link to comment
Share on other sites

Medicsport is the name of the game.

Min gamle arbejdsplads.

Kontakt evt. fitnessbutikken - de kan sætte jer i kontakt med dem :smile:

Lyder interessant. Men hvorfor har Medicsport ikke en hjemmeside? :dry:

Og skal jeg bare maile Fitnessbutikken.dk og skrive "Hej. Jeg skal bruge noget udstyr. Gider ikke handle hos jer, men vil I ikke lige give mig nummeret på MedicSport, tak?" :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lyder interessant. Men hvorfor har Medicsport ikke en hjemmeside? :dry:

Og skal jeg bare maile Fitnessbutikken.dk og skrive "Hej. Jeg skal bruge noget udstyr. Gider ikke handle hos jer, men vil I ikke lige give mig nummeret på MedicSport, tak?" :4thumbup:

Det har de sgu da også http://www.medicsport.dk/

Right back at ya! :tongue:

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Det har de sgu da også http://www.medicsport.dk/

Right back at ya! :tongue:

Jovist, men den henviser jo netop bare til Fitnessbutikken.dk for private kunder. :smile:

Jeg har som sådan heller intet imod at handle der, for de har både OL stænger og håndvægts-stænger med 50mm Ø, så man kun skal købe én slags kiks. Jeg er meget fristet til at smide 10 - 15K dér for en bænk, et rack, en stang, et sæt håndvægte og en masse kiks.

Men hvis MedicSport, eller en forhandler i Billund har et outlet hvor man kan købe noget af det, eller det hele, brugt og dermed billigere, så er jeg da klart med på den vogn. :blush:

Link to comment
Share on other sites

jeg har været ude i medicsport i gladsaxe på deres lager (hvis de stadig ligger der) der var MASSER af skrammel opkøbt fra fitnesscentre rundt omkring prøv at ta derud, og gå og snus lidt rundt selv det gjorde jeg, dog synes jeg de var en smule for dyre

Link to comment
Share on other sites

jeg har været ude i medicsport i gladsaxe på deres lager (hvis de stadig ligger der) der var MASSER af skrammel opkøbt fra fitnesscentre rundt omkring prøv at ta derud, og gå og snus lidt rundt selv det gjorde jeg, dog synes jeg de var en smule for dyre

Findes der mon sådanne lagre i Jylland? For jeg har lige regnet på følgende fra FitnessButikken:

2 håndvægtsstænger @ 50Ø, 220 cm 50Ø OL stang, justérbar bænk, bænk/squat stativ, 8 x 1,25 kg, 8 x 2½kg, 10 x 5kg, 2 x 10 kg, 6 x 20 kg = 10K.

Kan det mon gøres billigere?

Link to comment
Share on other sites

Findes der mon sådanne lagre i Jylland? For jeg har lige regnet på følgende fra FitnessButikken:

2 håndvægtsstænger @ 50Ø, 220 cm 50Ø OL stang, justérbar bænk, bænk/squat stativ, 8 x 1,25 kg, 8 x 2½kg, 10 x 5kg, 2 x 10 kg, 6 x 20 kg = 10K.

Kan det mon gøres billigere?

Er det så ikke en billig lortestang? Meget af det øvrige udstyr kan man sagtens gå på kompromis med, men stangen SKAL være kvalivare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share