CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Da jeg skulle udenlands* idag med arbejdet, måtte jeg hellere få trænet fra morgenstuden - skulle jo nødigt risikere, at komme sent hjem og ikke have tid til at træne :tongue:

Så det blev til:

Pump

Varighed: 60 min

Gns puls: 99

Max puls: 132

Kalorier: 314 (5,2 kcal/min)

Og 5 min på løbebåndet (der var ikke tid til mere :unhappy: )

Første gang med pulsmåler på til pump... og squtte særlig imponerende hvad man får forbrændt på sådan en time :sneaky2:

Meeen.. det er jo sikkert meget godt med lidt "styrke" også.. og alt det andet jeg træner er jo primært for underkroppen, så det er meget rart at få overkroppen lidt med også.

Men at det var første gang med pulsmåler til pump, betyder jo også, at jeg ikke har været til pump i lidt over en uge.. og den kunne altså godt mærkes. Kørte dog stadig med samme vægte, men det var noget hårdere end normalt.

*: Skulle helt til Fyyyns laaand :tongue:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hov hallo ....Hvad drikker Møller---øller øller..Hvor er du? logupdate kom så :bottom::poking::innocent::wootdance:

Håber du havde en god påske ellers :wink:

Hehe, godt at vide at nogen læser med... man kan jo blive lidt i tvivl :wink:

Og håber også din påske var god, og du havde en god tur til København :4thumbup:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Endnu en morgentræning.. damn det er svært at komme op, selvom en masse måger åbenbart også syntes jeg skulle op :crazy:

Men når man er kommet op, og er til træning - og bagefter - er det altså super fedt syntes jeg :cooldance:

Spinning II:

Varighed: 45 min (hmmm)

Gns puls: 168

Max puls: 185

Kalorier: 653 (14,5 kcal/min)

Hehe, var godt kørende :4thumbup: Men min puls kom bemærkelsesværdigt hurtigt op

Hmmm, kan ikke rigtigt huske det første (var jeg overhovedet vågen?! :tongue: ).

Ej, der var ikke den store logiske opbygning, men med højt tempo også i opvarmningen, hvor min puls allerede kom op på omkring 170

De sidste 9 min var

2 min stående enkelt (7-7½)

1 min siddende spurt (8-)

2 min stående enkelt (7-7½)

½ min siddende spurt (8-) Max puls

2 min stående enkelt (7-7½)

1½ min siddende spurt (8-) Avvv, der var ikke mere tilbage

Link to comment
Share on other sites

I torsdags blev det også til en ekstra gangs træning, da jeg egentlig havde en date, men blev brændt af :nonono: ...så havde lige lidt energi der skulle brændes af :wink:

Pump

Varighed: 58 min

Gns puls: 93 :blink:

Max puls: 126

Kalorier: 247 (4,2 kcal/min)

Cardio - rotex

Varighed: 16 min

Gns puls: 143

Max puls: 161

Kalorier: 171 (10,7 kcal/min)

Jeg er godt nok overrasket over, at man ikke får pulsen mere op i løbet af en pump time. Altså man (eller jeg) sveder da lidt... men det kan jo nærmest ikke betegnes som motion :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Weekenden stod i volleyball'ens tegn, da der var et 2-dages stævne. Vi spillede 6 kampe - og vandt halvdelen, det var rimeligt.

Man kunne dog godt mærke at energiniveauet ikke var helt på toppen søndag. Men hvad kan man også forvente, når der er fest lørdag - og man kan købe klippekort med 8 øl/drinks for 100 kr... og man bliver spurt om, hvor meget sprut de skal hælde i... er det her nok? Naaai, dej er dæ ikke *hik*

Kan ikke huske alle detaljerne fra festen, men har fået af vide at det var en god fest... :tongue:

Og har da også scoret mig et par blå mærker hist og her - den er sikker hver gang *G*

Og så stiller vi om til sporten igen.. :blahblah:

FitDk i Sydhavnen åbnede jo i weekenden, så i dag kunne jeg endelig få hentet mit kort. Men det er da

godt nok besværligt, at de allerede nu har det nye system, mens resten af FitDk først skifter i starten af maj, man kan hverken fremmøde på almindeligvis i andre centre eller tilmelde mig over nettet :mad:

Jeg havde taget tidligt fri, så hentede bare kortet og tog så ud for at kigge/prøve lidt spinningsko inden jeg tog til træning på Frederiksberg.

Løb på løbebånd

Varighed: 12 min

Gns puls: 141

Max puls: 167

Kalorier: 126 (10,1 kcal/min)

Spinning Øvet

Varighed: 53 min

Gns puls: 168

Max puls: 186

Kalorier: 755 (14,2 kcal/min)

Serie 1

20 min, bestående af 4*5 minutter som jeg ikke kan huske (Arne hvordan gør du det?! :tongue: )

Serie 2

9 minutter, bestående af 2* 3½ minut.

Skulle køres i enkelttakt - og belastningen skulle øges 7 gange, siddende så længe det var muligt.

Fed måde at presse sig selv på :4thumbup:

Serie 3

Hørte ikke helt efter (var jo træt efter den foregående serie), men 7 minutter, med skiftevis:

Stående enkelttakt og angreb, de første gange siddende, de sidste to gange stående.

God energi, kan godt mærke at jeg har haft nogle "hviledage" fra spinning - det bilder jeg mig i hvert fald ind *G*

Fortsat god aften MOL'ere d030.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler mig altså lidt alene i min log *snøft*

Nå, men det skal jo ikke forhindre mig i at træne :tongue: Stå tiiiidligt op i morges, for BuildingMe havde givet mig et nys om at han underviste i Sydhavn, hvor jeg også arbejder, så de to ting måtte jo kombineres ;)

Det var en basistime og der var en helt ny, der skulle instrukeres, have indstillet cykel mm... så nogen blev lidt utålmodige for at komme igang :4whistling: Hvad skal man også med alt det der opvarmnings pjat og andre restriktioner om f.eks. ikke at måtte køre stående mellem m.v.

Men fik da givet den lidt gas og svedt igennem, havde dog stadig en del at gøre med efter timen, det var der dog også brug for...

For da jeg var taget til Sydhavn (har små 8 km dertil) og klædt om - kom jeg i tanke om, at jeg havde glemt min arbejdsbærbar, som desværre ikke kan undværes. Så efter timen måtte jeg skulle 8 km hjem og 8 km tilbage igen :nonono:

Var godt nok lidt bustet og trængte til noget MAD, da jeg kom på arbejde :4mewantfood:

Men det var et godt musikvalg og fedt at være til time med en man "kender", så man kan give lidt feedback frem og tilbage - især når man får ros :blush: *G*

Spinning Basis

Varighed: 52 min

Gns puls: 159

Max puls: 229 (ja, det viste uret - stoler ikke helt på det :nonono: ) Højst sete puls: 181

Kalorier: 670 (12,9 kcal/min)

Derudover transport på cykel: 32 km!!

Kan sku kun huske den sidste serie - skal vi ikke sige, det er fordi jeg bruger alt min energi på træningen undervejs, at jeg ikke kan huske det :innocent:

Sidste serie

3*2½ min

1 min siddende dobbelttakt

1 min stående enkelttakt

½ min siddende acceleration

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Jeg føler mig altså lidt alene i min log *snøft*

Nå, men det skal jo ikke forhindre mig i at træne :tongue: Stå tiiiidligt op i morges, for BuildingMe havde givet mig et nys om at han underviste i Sydhavn, hvor jeg også arbejder, så de to ting måtte jo kombineres ;)

Det var en basistime og der var en helt ny, der skulle instrukeres, have indstillet cykel mm... så nogen blev lidt utålmodige for at komme igang :4whistling: Hvad skal man også med alt det der opvarmnings pjat og andre restriktioner om f.eks. ikke at måtte køre stående mellem m.v.

Men fik da givet den lidt gas og svedt igennem, havde dog stadig en del at gøre med efter timen, det var der dog også brug for...

For da jeg var taget til Sydhavn (har små 8 km dertil) og klædt om - kom jeg i tanke om, at jeg havde glemt min arbejdsbærbar, som desværre ikke kan undværes. Så efter timen måtte jeg skulle 8 km hjem og 8 km tilbage igen :nonono:

Var godt nok lidt bustet og trængte til noget MAD, da jeg kom på arbejde :4mewantfood:

Men det var et godt musikvalg og fedt at være til time med en man "kender", så man kan give lidt feedback frem og tilbage - især når man får ros :blush: *G*

Spinning Basis

Varighed: 52 min

Gns puls: 159

Max puls: 229 (ja, det viste uret - stoler ikke helt på det :nonono: ) Højst sete puls: 181

Kalorier: 670 (12,9 kcal/min)

Derudover transport på cykel: 32 km!!

Kan sku kun huske den sidste serie - skal vi ikke sige, det er fordi jeg bruger alt min energi på træningen undervejs, at jeg ikke kan huske det :innocent:

Sidste serie

3*2½ min

1 min siddende dobbelttakt

1 min stående enkelttakt

½ min siddende acceleration

DU ER SLET IKKE ALENE i din log. Der er mange, der snuser ind og titter til dig, men de er bare knap så søde til lige at poste en kommentar :innocent::poking: Som altid er det en fryd og fornøjelse at lægge vejen forbi din logse, da der altid sker en masse spændende ting og sager (og træning) :smile: Charmerende når du forsøger at huske programmerne :laugh: Jeg kan heller ikke.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du er ikke alene - jeg er også en loyal fan :smile:

Ja de 229 er den værdi Polaruret viser når der en eller anden fejl... betyder ikke noget

Weee, jeg har fans, så må jeg hellere poste igen *G*

Men godt at vide - selvom jeg helst ikke vil se flere af den slags målinger :nonono:

Også rart at se du følge med DanFanatiker – og ligefrem charmerende når jeg prøver at huske programmerne… :tongue: Jaja, jeg gør et forsøg, men er jo stadig en pur ny til det her spinning, og man skal jo også holde takten og pulsen på det den bør, og sidde rigtigt og og og… alt for meget til at man også kan huske serier *G*

Nå, men kom sørme tidlligt op igen i morges og kørte en time med Peter Alminde, har jo set ham anbefalet andetsteds her på MOL. Så det måtte jo prøves inden mit SATS-medlemsskab udløber.

Cykling II

Varighed: 50 min

Gns puls: 168

Max puls: 189 (Wee, ny ”max”)

Kalorier: 715 (14,3 kcal/min)

Timen bestod af 8 minutters opvarmning og så to serie á 20 og 25 minutter (vil ikke komme med nærmere detaljer :tongue: ). Første serie endte min puls på 188 (som også er det hidtil højeste jeg har målt), men anden serie toppede med… 189 i det næstsidste angreb :bigsmile:

Selvom benene egentlig var lidt tunge, så kom energien som serien blev bygget op – top nice :4thumbup:

Hvis jeg har energi i eftermiddag, er planen at lægge vejen forbi en af Tanjas timer i Royal.. må jo snart prøve nogle flere af dem, der bliver skrevet så meget om på MOL :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg har energi i eftermiddag, er planen at lægge vejen forbi en af Tanjas timer i Royal.. må jo snart prøve nogle flere af dem, der bliver skrevet så meget om på MOL :wink:

Og det kom jeg sørme - trods regn og blæst :superman:

Men turen hjem bagefter.. i modvind, var godt nok hård :crazy:

Nå, men mht timen, så var det nu ikke den bedste time efter min mening

For det første syntes jeg min puls opførte sig lidt mærkeligt, gik meget hurtigt ned og var længere tid om at komme op (selvom min gns.puls kun var 3 under hvad den har ligget i de fleste timer (165 mod 168), men det er vel også en del?!).Og lå på et tidspunkt ca. på 90% af max uden at blive syndeligt forpustet.. mærkeligt.

Til timen var der en hollænder, så hun instruerede primært på engelsk, og selvom man forstår det, så syntes jeg lige at det krævede lidt mere koncentration -> mindre fokus på cyklingen.

Derudover brugte hun primært angivelser af arbejdsintensitet %-mæssigt i stedet for den fysiologiske skala.. og jeg har nogenlunde styr på, hvad min puls skal ligge på i forhold til FYS, men ikke i forhold til % af max.. så det var heller ikke helt optimalt. Men det er selvfølgelig et spm om tilvænning

Men kunne nu godt lide hendes indslag om kejserpingvinen og hannen der ruger over hunnens æg i ½ år - i minus 40 grader... og at et lille interval ikke er noget til sammenligning :laugh:

Spinning Øvet

Varighed: 54 min

Gns puls: 165

Max puls: 187

Kalorier: 749 (13,9 kcal/min)

Som bestod af:

10 mins opvarmning

4 min eget valg (eller det blev det :tongue: )

2 * 1 min, 50-10

2 * 1 min, 40-20

2 * 1 min, 30-30

Serie 1, 18 min

2 min siddende, 1 min stående steady state

2 min siddende, 2 min stående med en stigning

2 min siddende, 3 min stående med to stigninger

2 min siddende, 4 min stående med tre ( :wink:) stigninger

Serie 2, 15 min (vist)

Tjaa... :innocent:

Serie 3

2 * 1 min, 45-15

2 * 1 min, 30-30

2 * 1 min, 15-45

Hvor det var stående enkelt-siddende angreb.

Hmm, var måske mere end 6 min syntes hun sagde den skulle 8 min

Kunne næsten huske det hele :4thumbup: Så det er ikke fordi Arne er god til at huske, men bare fordi Tanjas programmer er lettere at huske :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og det kom jeg sørme - trods regn og blæst :superman:

Men turen hjem bagefter.. i modvind, var godt nok hård :crazy:

Nå, men mht timen, så var det nu ikke den bedste time efter min mening

For det første syntes jeg min puls opførte sig lidt mærkeligt, gik meget hurtigt ned og var længere tid om at komme op (selvom min gns.puls kun var 3 under hvad den har ligget i de fleste timer (165 mod 168), men det er vel også en del?!).Og lå på et tidspunkt ca. på 90% af max uden at blive syndeligt forpustet.. mærkeligt.

Til timen var der en hollænder, så hun instruerede primært på engelsk, og selvom man forstår det, så syntes jeg lige at det krævede lidt mere koncentration -> mindre fokus på cyklingen.

Derudover brugte hun primært angivelser af arbejdsintensitet %-mæssigt i stedet for den fysiologiske skala.. og jeg har nogenlunde styr på, hvad min puls skal ligge på i forhold til FYS, men ikke i forhold til % af max.. så det var heller ikke helt optimalt. Men det er selvfølgelig et spm om tilvænning

Men kunne nu godt lide hendes indslag om kejserpingvinen og hannen der ruger over hunnens æg i ½ år - i minus 40 grader... og at et lille interval ikke er noget til sammenligning :laugh:

Spinning Øvet

Varighed: 54 min

Gns puls: 165

Max puls: 187

Kalorier: 749 (13,9 kcal/min)

Som bestod af:

10 mins opvarmning

4 min eget valg (eller det blev det :tongue: )

2 * 1 min, 50-10

2 * 1 min, 40-20

2 * 1 min, 30-30

Serie 1, 18 min

2 min siddende, 1 min stående steady state

2 min siddende, 2 min stående med en stigning

2 min siddende, 3 min stående med to stigninger

2 min siddende, 4 min stående med tre ( :wink:) stigninger

Serie 2, 15 min (vist)

Tjaa... :innocent:

Serie 3

2 * 1 min, 45-15

2 * 1 min, 30-30

2 * 1 min, 15-45

Hvor det var stående enkelt-siddende angreb.

Hmm, var måske mere end 6 min syntes hun sagde den skulle 8 min

Kunne næsten huske det hele :4thumbup: Så det er ikke fordi Arne er god til at huske, men bare fordi Tanjas programmer er lettere at huske :tongue:

F***************ck du giver den bare gaz tøz. Og jeg troede, at jeg indimellem lå lidt hårdt træningsmæssigt. Det er jo nærmest opvarmning i forhold til dig. :blink::w00t: Lækker træning igen igen. Og dine charmerende genkald af programmerne... :beerchug::cheer:

Hav en dejlig weekend med masser af skøn træning...

Bedste hilsner Julie :hehe:

Link to comment
Share on other sites

F***************ck du giver den bare gaz tøz. Og jeg troede, at jeg indimellem lå lidt hårdt træningsmæssigt. Det er jo nærmest opvarmning i forhold til dig. :blink::w00t: Lækker træning igen igen. Og dine charmerende genkald af programmerne... :beerchug::cheer:

Hav en dejlig weekend med masser af skøn træning...

Bedste hilsner Julie :hehe:

Ahhh, tror nu heller ikke at du ligger på den lade side med din træning :tongue:

Men taxa - selvom aftentræningen igår nu ikke var så lækker igen hvis jeg selv skal sige det

Og weekenden står på træningsfri idag - skal dog spille Nintendo Wiii, det skulle også være god træning har jeg hørt :bigsmile:

I morgen maxpuls-event i ABC, så deeet skal nok blive spændende

Og søndag ligger endnu ikke fast, burde nok finde på noget andet end spinning :blush:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning over stået og lidt mad fyldt indenbord - meget tiltrængt!

Som annonceret stod den på Spinning - maxpulstest m/Kim Greisen i ABC.

Der var tre serier med mulighed for at fyre bøssen af i alle tre - dog med primært vægt på den første. Så det satsede jeg på :bigsmile:

Opvarmning/serie 1

21 min siddende mellemtakt, som bygges op med mere og mere belastning, øgning ca. hvert 2.min

2 min MAX, siddende :devil:

I "opbygningen" sneg min puls sig godt opad og lå på 184-185 de sidste 2-3 min :cooldance: (og min hidtidige højste målet puls var 189), så det så ud til, at der var plads til forbedringer..

Og sørme så, den kom hurtigt op på 190 i maxen.. og 191 og 192... og 193. AV Av av... Men good felling - bagefter :cool:

Rul

Serie 2

2 min stående mellemtakt, ½ min siddende enkelt

Ekstra belastning for hver gang man rejser sig

Til sidst kortes det siddende arbejde og angreb i stående -> puls 189

Rul

Serie 3 - 9 min

4 min: Siddende mellem, gradvis øgning af belastningen

5 min: 20 sek siddende mellem, 20 sek stående angreb -> puls 185

Må indrømme at jeg nok ikke gav mig 100% i de to sidste serier, kunne måske være kommet lidt højere op der, men ikke over de 193.

Spinning Maxpulstest

Varighed: 54 min

Gns puls: 168

Max puls: 193 :superman:

Kalorier: 765 (13,8 kcal/min)

Så CandyGirls maxpuls antages nu at ligge på 193.

Ja, og hvad kan man sige til det - jeg kunne ligeså godt have brugt tommelfingerreglen med "220-alder" og undgået alle de strabadser :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey CG

Nice to meet you idag- godt at se at du overlevede pinsler støj osv.... :tongue:

Ja, jeg fatter jo ikke du gad gå igennem alt det, når du bare kan regne din max ud .....:laugh:

Du er sq iøvrigt ved at være helt ferm til at genbeskrive timerne - ku' være det sku' være mit næste projekt..:innocent: - eller osse må jeg bare gå til de samme timer som dig :tongue: .. du kunne ikke lokkes til solidarisk spinning i morgen, hva hva :poking:

:sun: (nyudsprungen skabslæser :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Hey CG

Nice to meet you idag- godt at se at du overlevede pinsler støj osv.... :tongue:

Ja, jeg fatter jo ikke du gad gå igennem alt det, når du bare kan regne din max ud .....:laugh:

Du er sq iøvrigt ved at være helt ferm til at genbeskrive timerne - ku' være det sku' være mit næste projekt..:innocent: - eller osse må jeg bare gå til de samme timer som dig :tongue: .. du kunne ikke lokkes til solidarisk spinning i morgen, hva hva :poking:

:sun: (nyudsprungen skabslæser :blush: )

Neeej, flere der kommer ud af skabet :tongue: Du skal være mere end velkommen *S*

Og jo selvfølgelig overlevede jeg, du ved "de ka' ikke slå os ihjel, de ka' ikke slå os ihjeeel - for vi klarer det hele selv ...eller næsten da :tongue:

Tak tak, håber jeg husker timerne nogenlunde korrekt, er altså ikke altid helt sikker altid - men hvis man ikke skriver det, er der jo ingen der bemærker det, for de kan heller ikke huske timen :blush:

Har faktisk overvejet Sydhavn i morgen, men er lidt imod at tage dig ud, da det ligger lige overfor mit arbejde - og så føles det jo næsten som at arbejde i weekenden. Men jeg burde vist også få passet min pump lidt, motivationen er bare ikke så stor til det, når jeg ser hvor lidt det giver (forbrændingsmæssigt) i forhold til spinning :blush:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Maxpuls tester kan da være lærerige... men ligefrem sjove :crazy:

Men du har måske nogle sjove historier, du gerne vil fortælle? :bigsmile:

Hver sin form for humor :laugh:

Nææh.... ikke ligefrem nogen sjove historier. Jeg har desværre ikke haft pulsur på de gange jeg har været mest presset. Jeg lavede dog en maxtest sidste år på KBH uni, hvor jeg nåede den højeste målte puls på 183 (nok pga. væskemangel). Ifølge 220-alder skulle den være 194, så jeg er bevis på, at det ikke altid passer.

Link to comment
Share on other sites

Men mens jeg nu alligevel sidder her og prøver at restituere, så kan man jo lige så godt lave lidt stats over sin træning og brug af pulsur.

Edit: Ok, gik vist lidt i selvsving... nogle savner vist statistikundervisningen :blush:

Graf 1

Den første graf, er bare en oversigt over de forskellige træningspas jeg har haft (dog f.eks. delt op hvis der har været to timer, eller jeg har været til spinning og derefter noget yderligere cardiotræning)

Graf 2: Puls og forbrænding

Det ses at der er en lineær sammenhæng mellem ens puls og hvor mange kalorier man forbrænder. Ses bort fra de to træningspas, der afviger en del*, så øges mit kalorieforbrug med 1,3 kcal pr.10 pulsslag gns.pulsen stiger:

Gns.puls Kcal/min

100 5,0

110 6,3

120 7,6

130 8,9

140 10,2

150 11,5

160 12,8

170 14,1

* De to pas, der afviger er begge event timer af ca.1½ times varighed, hvorimod de andre timer ligger fra 55 min og ned. Så noget kunne tyde på at ovenstående kun gælder for kortere pas.

Graf 3: Gns.puls og maxpuls

Jo højere min gns.puls har været, desto højere har maxpulsen også været (og/eller omvendt)

Jeg ville ikke forvente, at det altid er sådan, men det indikerer nok nærmere, at timer hvor man når en høj maxpuls, ligger man også generelt med en høj puls.

Man ligger ikke bare med en "lav" gns.puls og så presser den op på et højt max, der vil somregle være en opbygning til det, som vil resulterer i en højt gns.puls.

Man kunne nok også sige, at timer hvor man har en høj maxpuls, er man sikkert godt kørende og vil derfor også få en høj gns.puls.

Graf 4: Gns.puls og fedtforbrædning

Bekræfter sådan set bare teorien i denne artikel: http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vae...braendingszone/

...det samme gør graf 2 sådan set.

post-13362-1177172460_thumb.jpg

post-13362-1177172469_thumb.jpg

post-13362-1177172504_thumb.jpg

post-13362-1177172513_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hver sin form for humor :laugh:

Nææh.... ikke ligefrem nogen sjove historier. Jeg har desværre ikke haft pulsur på de gange jeg har været mest presset. Jeg lavede dog en maxtest sidste år på KBH uni, hvor jeg nåede den højeste målte puls på 183 (nok pga. væskemangel). Ifølge 220-alder skulle den være 194, så jeg er bevis på, at det ikke altid passer.

Ja - jeg vil nødigt vide, hvad du ellers syntes er sjovt :4whip: *G*

Et bevis på at tommelfingerreglen ikke holder ELLER at du ikke er god til at presse dig selv :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Candy

Har faktisk været forbi to gange idag, feeeee log du har dig der. :shades:

Du gi'r den godt nok gaz, godt at at spinningen kommer mere på banen.

Ang. Max puls.............Min, på papiret udregnet er 176 hmmmmmmmmm (ikke tænke på alder) og jeg har i praksis max'et 197, så det med 220 - alder, er vist for de dovne. :4whistling:

:hehe: / T

Edited by Tantor
Link to comment
Share on other sites

Hej Candy

Har faktisk været forbi to gange idag, feeeee log du har dig der. :shades:

Du gi'r den godt nok gaz, godt at at spinningen kommer mere på banen.

Ang. Max puls.............Min, på papiret udregnet er 176 hmmmmmmmmm (ikke tænke på alder) og jeg har i praksis max'et 197, så det med 220 - alder, er vist for de dovne. :4whistling:

:hehe: / T

Ja men takker og bukker... eller nejer må det vist være f020.gif

Så er det jo godt, jeg ikke får markanten doven :innocent: ..og heller ikke dig :wink:

e045.gifDin profil er dog ret afslørende mht din alder, men skal nok lade være med at afsløre noget for den dovne læser e045.gif

Kan dog godt være, der kommer lidt mere løb og svømning ind i træningsprogrammet.. Jeg savner nemlig lidt "målinger" af hvor godt man klarer sig.. altså man kan jo ikke se, hvor hurtigt/langt man kører i forhold til andre til sådan en spinningtime, og jeg har tidligere svømmet... så har siddet og luret lidt hjemmesider for triathlon klubber. Og det trækker også lidt, at få et lidt mere konkret mål med træningen. :wub:

Men som tidligere nævnt, er løb ikke min stærke side - løb dog 3 km i dag efter maxpulstimen ved 10-11 km/t uden de store problemer, og det er jeg egentlig ok tilfreds med.

Men på den anden side - beachvolley sæsonen er jo også så småt startet... Hmmm, der er vist behov for lidt prioritering.

Men for at være ærlig bliver jeg nok aldrig skide god til det der beachvolley usikker.gif og føler fremgangen er gået lidt i stampe (og det har slet ikke noget manglende træningsmængde at gøre :4whistling:)

Så kunne være, at det skulle lægges lidt på hylden og fokus flyttes mod nye græsgange...

Candy *lidt aften filosofisk*

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share