CandyGirls logse


Candygirl
 Share

Recommended Posts

Ved at snyde et par dage med at kigge logs, ja så er man jo nærmest så langt bagud i din at det tager flere timer at komme igennem. :4thumbup: Som altid giver du den da gaz for vildt med mange former for nice træning. Fede billeder.

Taxa :bigsmile:

Du er skør men alletiders.... En mol yndlings bekendelser :laugh:

God træning til dig sukkerpige...

Jules

ELLER TANDFANATIKER JEEEEZUZZZZ :laugh:

Mon det skal tages som et kompliment a015.gif Jaaaa, tror jeg vælger at tage det sådan a035.gif

...damn, trænger til at brænde noget krudt af igen a065.gif

Kunne godt lige bruge en times spin - eller tur i svømmeren, meeen de har jo lukket pga 1.maj a050.gif

Link to comment
Share on other sites

Dagens anden træning

HardCore v/Guarden

Så fik jeg sku smidt med nogle kettlebells... eller noget :tongue:

Tror jeg vil undlade at skrive et detaljeret program ned, man kan da nævne lidt af det jeg (tror) vi lavede.

Opvarmning: Krabbe og krokedillegang.. blandt andet. Ser sjovt ud :laugh:

Med kettlebells

Two arm swing

One arm swing

Snatch (av min arm)

Walking Lunge See-saw pres

Med sandsæk

Noget-med-en-jyde :innocent:

Rows

Og så noget hvor man skulle ligge på gulvet (eller rettere hævet over gulvet) og vikle det ene ben under det andet og ud igen :crazy:

Armstrækkere og wannabe pistols (jaja, jeg svedte :blush:)

NB! Der tages forbehold for navnene på øvelserne

Ikke alle øvelser blev udført med lige stor elegance usikker.gif Men ganske underholdende, og en flink instruktør, der også gav lidt privatundervisning. :biggrin: Ej, det var et fint størrelse hold, nok godt der ikke var mange flere.

Og super hyggeligt at møde dig! Og Mette, som du -næsten- kunne huske du havde mødt før, vi fik også sladret lidt i badet.

Alt i alt, en time jeg godt kunne finde på at tage til igen :bigsmile: Og raaaart at få en let bedre idé om, hvad alle de der øvelser, med mærkelige navne er for noget.

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Guest DBM
Totalt a120.gif

:tongue:

Det var nok nærmere fordi jeg var for nysgerrig til at lave være :blush:

Og så kunne man jo også lige lure lidt, på en veltrænet krop :innocent:

Hmmmm... hvem var det?? Jeg var der jo ikke - og det kan da ikke være Guarden den kvapsede trådarm! :laugh: (not)

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Ahva' si'r du du sender som PM's? :unsure:

Og ang hentydninger ved jeg slet ikke hvad du hentyder til...

Se - nu hentyder du til, at du gerne vil have en PM *tsk tsk*

Vil iøvrigt i den forbindelse gerne brokke mig til Mod over grænsen på ens indbakke størrelse :innocent:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hehehehe.. Tak for idaw CandyGrrrrrrrrl :bigsmile::superman:

Du gav den sku god gas, og teknikken begyndte da også at sidde ret godt i skabet med din en-arms-butterfly-kettlebell :4thumbup:

Rigtig godt at se dig på holdet, håber du kigger forbi igen, og hey... du er da ved at være ret så trimmet :cool:

//Guardo.

Link to comment
Share on other sites

Hehehehe.. Tak for idaw CandyGrrrrrrrrl :bigsmile::superman:

Du gav den sku god gas, og teknikken begyndte da også at sidde ret godt i skabet med din en-arms-butterfly-kettlebell :4thumbup:

Rigtig godt at se dig på holdet, håber du kigger forbi igen, og hey... du er da ved at være ret så trimmet :cool:

//Guardo.

Tak tak... men får sikkert et fint mærke på armen i morgen af de en-arms-butterfly-snatchs *G*

Og endnu en gang tak, alt er jo relativt :wink:

Kørte fra timen lettere brugt, men glad, så det er ikke umuligt :blush: Og mærkede heldigvis ikke så meget til morgenens spinning

Så skal du bare lige lære 2-arms butterfly :tongue:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Tak tak... men får sikkert et fint mærke på armen i morgen af de en-arms-butterfly-snatchs *G*

Og endnu en gang tak, alt er jo relativt :wink:

Kørte fra timen lettere brugt, men glad, så det er ikke umuligt :blush: Og mærkede heldigvis ikke så meget til morgenens spinning

Så skal du bare lige lære 2-arms butterfly :tongue:

Sweeet :4thumbup: U R Welcooooooome :banana:

Link to comment
Share on other sites

Uhhh du blir så maskulin med kettlebell osv.. :4thumbup: Sejt nok... Det har vi ikke noget af i Jydeland :innocent::smile:

Maxp har vist lidt ret med foråret hva hva hva :wub:

Vil ikke være maskulin, der er mænnerne så gode til - så det lader vi dem om :blush:

Bliver bare veltrænet... nå! c030.gif(det er kærlig ment :tongue: )

Og ja, det er forår... må du da selv have fundet ud af, med dit løb udendørs i skov og ved vand f015.gif

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke være maskulin, der er mænnerne så gode til - så det lader vi dem om :blush:

Bliver bare veltrænet... nå! c030.gif(det er kærlig ment :tongue: )

Og ja, det er forår... må du da selv have fundet ud af, med dit løb udendørs i skov og ved vand f015.gif

:laugh: Hov hov ikke næbbet unge dame... Forår kan forståes på mange måder :wub:

Nej tænkte nok, du ikke gik efter det maskuline look. Tror vi har samme præferencer...GODT SKÅRET MEN STADIG KVINDELIG.... :w00t:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Hov hov ikke næbbet unge dame... Forår kan forståes på mange måder :wub:

Nej tænkte nok, du ikke gik efter det maskuline look. Tror vi har samme præferencer...GODT SKÅRET MEN STADIG KVINDELIG.... :w00t:

:wink:

Kan det - det havde jeg slet ikke opfanget :tongue: Lidt forår er det vel altid :blush:

Og enig - jeg ville vist heller ikke have disiplin til det andet, men det er jo en anden snak *G*

CandyGirl d090.gif

PS. Hun kaldte mig ung.. e030.gif

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning overstået... burde vel være tilfreds, da jeg kørte min første dob.time (basis+øvet) med en snitpuls på 80% af max og derefter løb "mine" 2,2 km i samme tid som sidst (hvor det bare var efter en øvet time og uden så ømme lårbasser).

Men humøret var bare soglig.gif

Lorte dag på jobbet... vi viste at, der her i starten af måneden ville blive udmeldt nogle organisationsændringer. Det gjorde der så i går+i dag. Det indebærer at den afdeling jeg sidder i bliver splittet op - hvordan bliver dog først endeligt udmeldt 1.juli!!! ...ok det er en "senest" dato, men der er fandme lang tid til.

Og så begynder alle spekulationerne jo, og det mest sandsynlige er at mit "team" (4 m/k) får en ny leder i Odense... og på sigt kan det så betyde, at stillingerne også flyttes der til. Great news... NOT

Gider ikke så lang en uvished - og har egentlig mest af alt lyst til at søge noget andet (burde ikke være et problem indenfor mine interesseområder)... men skal på ferie om 10 dage, så det vil også være noget rod, at gøre det oven i hinanden.

Suk tristtenke.gif

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning overstået... burde vel være tilfreds, da jeg kørte min første dob.time (basis+øvet) med en snitpuls på 80% af max og derefter løb "mine" 2,2 km i samme tid som sidst (hvor det bare var efter en øvet time og uden så ømme lårbasser).

Men humøret var bare soglig.gif

Lorte dag på jobbet... vi viste at, der her i starten af måneden ville blive udmeldt nogle organisationsændringer. Det gjorde der så i går+i dag. Det indebærer at den afdeling jeg sidder i bliver splittet op - hvordan bliver dog først endeligt udmeldt 1.juli!!! ...ok det er en "senest" dato, men der er fandme lang tid til.

Og så begynder alle spekulationerne jo, og det mest sandsynlige er at mit "team" (4 m/k) får en ny leder i Odense... og på sigt kan det så betyde, at stillingerne også flyttes der til. Great news... NOT

Gider ikke så lang en uvished - og har egentlig mest af alt lyst til at søge noget andet (burde ikke være et problem indenfor mine interesseområder)... men skal på ferie om 10 dage, så det vil også være noget rod, at gøre det oven i hinanden.

Suk tristtenke.gif

Sikke noget møg :crazy: De bedste ønsker om en snarlig positiv afklaring herfra! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share