Kessler vs. Calzaghe


KongKent
 Share

Recommended Posts

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hvor meget mon en sådan billet kan løbe op i? 7-800kr? det er hvertfald sikkert jeg vil give en del for at komme ind og se kampen!

Mon ikke den bliver solgt som pay-per-view ligesom de andre helt store kampe hos Mogens Palle er blevet det? Måske er der nogen, som husker hvad prisen tidligere har været på den slags kampe, men jeg erindrer svagt, at vi var nogen stykker, som splejsede om 400kr for at se Brian Nielsen - Mike Tyson. Det bliver nok noget i den retning igen.

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke den bliver solgt som pay-per-view ligesom de andre helt store kampe hos Mogens Palle er blevet det? Måske er der nogen, som husker hvad prisen tidligere har været på den slags kampe, men jeg erindrer svagt, at vi var nogen stykker, som splejsede om 400kr for at se Brian Nielsen - Mike Tyson. Det bliver nok noget i den retning igen.

sidste kessler kamp(mod andrade) var 500kr. men der tales jo om at det bliver holdt i dk. det kunne være lækkert at se det i parken. det kostede også 500kr per billet med andrade, men mon ikke den pris stiger når det er joe kessler skal op imod!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ligger gerne stue til en gang BBQ PPV boksnings-splejs på sydfyn hvis kampen bliver til noget. :tongue: (seriøst dog).

Jeg har desværre ingen bokseinteressede venner irl, så det er en lidt dyr TV fornøjelse når man er alene om det. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ligger gerne stue til en gang BBQ PPV boksnings-splejs på sydfyn hvis kampen bliver til noget. :tongue: (seriøst dog).

Jeg har desværre ingen venner irl, så det er en lidt dyr TV fornøjelse når man er alene om det. :laugh:

må være hårdt :tongue::tongue:

Edited by teddy
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kessler skrev selv følgende på hjemmesiden i søndags:

Så skulle kampen mod Calzaghe... 08.07.2007

Så skulle kampen mod Calzaghe næsten være på plads 3. Nov i Cardiff. Jeg har endnu ikke selv set en kontrakt og det er derfor svært for mig at sige om den bliver til noget eller ej, men jeg krydser fingre. Der har været så meget snak i krogene om den kamp, at det vil skuffe mig, hvis ikke den bliver til noget. Og som jeg har udtalt mange gange før, har jeg intet problem med at bokse i Wales, for jeg er sikker på at der nok skal komme mange venner og fans derover. Jeg føler det er en kamp for bokse-fans i hele verdenen og vil gøre alt for at lave en god kamp.

Mikkel Kessler

Men, det må først være blevet endeligt bekræftet i dag, eller også har East Side Boxing bare fundet nyheden, for der er ingen danske medier der har noget om det på deres sportssider.

Det tyder dog på, at braget bliver til noget når en dato begynder at florere. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kessler skrev selv følgende på hjemmesiden i søndags:

Så skulle kampen mod Calzaghe... 08.07.2007

Så skulle kampen mod Calzaghe næsten være på plads 3. Nov i Cardiff. Jeg har endnu ikke selv set en kontrakt og det er derfor svært for mig at sige om den bliver til noget eller ej, men jeg krydser fingre. Der har været så meget snak i krogene om den kamp, at det vil skuffe mig, hvis ikke den bliver til noget. Og som jeg har udtalt mange gange før, har jeg intet problem med at bokse i Wales, for jeg er sikker på at der nok skal komme mange venner og fans derover. Jeg føler det er en kamp for bokse-fans i hele verdenen og vil gøre alt for at lave en god kamp.

Mikkel Kessler

Men, det må først være blevet endeligt bekræftet i dag, eller også har East Side Boxing bare fundet nyheden, for der er ingen danske medier der har noget om det på deres sportssider.

Det tyder dog på, at braget bliver til noget når en dato begynder at florere. :4thumbup:

East Side Boxing har det som deres seneste nyhed, og den fortæller ganske kort, at Frank Warren netop har annonceret kampen officielt. Så nu kan vi droppe alle gætterier, rygter og spekulationer. Nu er det showtime!

Edited by Bruno J
Link to comment
Share on other sites

Så kom der flere oplysninger på East Side Boxing:

"Top promoter Frank Warren has signed a multi fight deal with Setanta Sports to broadcast fights involving his stable of boxers, including WBO super-middleweight champion Joe Calzaghe. Their cameras will be ringside when Calzaghe takes on WBC/WBA champion Mikkel Kessler on November 3, and Warren is backing the deal to be a major success. "

"Calzaghe-Kessler is probably the biggest and most important fight involving a British boxer since I began promoting, and having Setanta on board will help make it in a show to surpass all others held in the UK."

Link to comment
Share on other sites

Så blev denne kedelige onsdag pludselig meget skønnere. Jeg ser meget, meget frem til 3. november. Det er det største boksebrag nogensinde i dansk historie. Man kan næsten ikke vente. :blush:

EDIT: Og den er oppe på Calzaghes officielle hjemmeside: Calzaghe v Kessler -3/11/07

EDIT 2: Og så er de danske medier med:

Mikkel Kesslers storkamp en realitet - JP.DK

Kessler mod Calzaghe i november - Sporten.TV2.DK

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

det bliver alt for fedt!!!

vil lige poste bt's version for at vise hvor eminente journalister de har på redaktionen...

http://www.bt.dk/article/20070711/sport08/70712001/

som kk siger er det her den største boksekamp i dansk i historie! der er intet der kan sammenlignes for denne kamp er også utrolig vigtig i hele bokseverdenen! og hvor er det da fedt at det bliver til noget så historiebøgerne ikke vil kunne skrive om joes ligegyldige modstandere, men også om denne megakamp.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

for at gøre det endnu bedre:

hbo vil lave kontrakt med kessler om fire kampe i usa. bl.a mod hopkins og taylor!

edit:

Tv-stationen HBO har allerede tilbudt Stald Palle fire kampe til Mikkel Kessler på amerikansk grund. Uanset resultatet mod Calzaghe.

...

HBO har tilbudt Mikkel Kessler fire kampe i USA mod stjernenavne som Jermain Taylor, Kelly Pavlikiem, Bernard Hopkins og Roy Jones junior.

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share