Kessler vs. Calzaghe


KongKent
 Share

Recommended Posts

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så triller øjnene snart rundt i hovedet på Mikkel, fyldt til randen med $-tegn! :w00t:

Det må være rart for knægten. Fem kampe mere, og så kan han trække sig tilbage på Bryggen med hvide tigre i forhaven! :superman:

heh. det tror jeg sgu han kan allerede efter joe kampen. han får jo omkring 15mil, og det er jo ikke hans eneste pengegivende kamp.

andrade gav også lidt penge.

men han må sgu for min skyld tjene så mange penge han har lyst. knægten er jo et mega talent! det har han bevist flere gange. han beviser det også for de amerikanske seere her d. 3 november. derefter er det bare at indtage usa med storm som jeg ikke er i tvivl om vil ske, også selvom han skulle tabe mod calzaghe - men det sker jo alligevel ikke :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Er der nyt om hvordan man erhverver sig denne match på sit TV?

nej desværre. men det bliver jo nok tv2 sport efter at de har overtaget viasat sport. kanal 5 plejer dog også at være en boksevenlig kanal, men med de summer der er i omløb tror jeg kun det er tv2 der har råd.

Link to comment
Share on other sites

Lad os nu lige holde lidt kog i denne historie i månederne op til det største boksebrag i dansk historie:

Kesslers shorts vil provokere waliserne - JP.DK

Mikkel Kessler nærmer sig tilskuerrekord - JP.DK

Se og læs meget mere om deres første in-fight møde:

Årets Kamp i hele bokseverdenen - TeamPalle.DK, hvor man kan se billeder, videointerviews osv. fra pressemødet.

EDIT: Og en sjov lille anekdote fra BoxingTalk.com:

... Palle has been promoting boxing cards in Denmark for 50 years. His relationship with Marley began six years ago, shortly after Marley, who when he parted ways with King had slipped out the back door with the Norris brothers, took Orlin Norris over to Copenhagen to lose to Palle’s heavyweight Brian Neilsen. ...

Sakset fra CALZAGHE-KESSLER: THE SUPER MIDDLEWEIGHT SUPERFIGHT - BoxingTalk.COM

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

lækkert læsestof kongen!

edit:

Calzaghe said he was taking the Kessler fight because “everybody knows I want to fight only the best.” (Like Peter Manfredo?”) Kessler, it was revealed, won’t be an entirely alien presence: Turns out his mother is from Salisbury, and he is half-English.

:laugh:

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

er det sådan noget "pay per view" kamp.. ?

Vil VILDT gerne se kampen, er vild med kessler :wub:

Måske vi skulle lave en fælles "Fight night" d. 4 nov.. :devil:

Ja, det ender nok med at blive en 'PPV' kamp. P.t. er der dog ingen danske kanaler der har rettighederne til kampen, omend jeg ved, at DK4 har været inde med et bud. Problemet er bare, at Mogens Palle ikke kan forhandle noget på plads uden at cleare det med Frank Warren (Calzaghes promoter), som er manden der styrer hele showet med hård hånd (dvs., det er faktisk HBO der gør det nu, men det er en helt anden sag :tongue: ). Så Palle kan ikke bare sige ja til DK4 eller TV2 Sport. Warren skal lige blåstemple det først, men vi kan være 112% sikre på, at der nok skal blive en mulighed for at se kampen. Men der kommer nok til at gå lidt tid endnu, førend en kanal har fået sikret sig rettighederne. Om det bliver DK4, 'PPV' via TDC eller TV2 Sport eller noget helt fjerde er sådan set ligegyldigt. Bare vi får kampen. :smile:

Og en fælles Fight Night er bestemt ikke utænkeligt. Jeg er i hvert fald frisk.

Link to comment
Share on other sites

selvfølgelig kommer der ppv til danmark, jeg tror godt de kan hente en del penge herhjemme.

boksning har jo i en del år været utroligt populært i dk. i nyere tid (tom boks er ikke medregnet) det startede vel tilbage med brian nielsen, søren søndergaard og bredahl-brødrene. derefter har mads larsen viderebragt interessen og nu kulminerer det fuldstændigt med danmarks største boksetalent nogensinde i form af mk.

dette vil helt sikkert være en kamp der går over i danmarks- og sandsynligvis også verdenshistorien. - er det overdrivelse? næppe da de bælter der er værd at kæmpe om er fordelt på to boksere, og de mødes 4 november!

og ja. kessler er jo også lidt af en charmetrold i forhold til sine konkurrenter.(men det skal jeg jo også sige da jeg har næsten samme dimentioner som ham :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Men vi kan være 112% sikre på, at der nok skal blive en mulighed for at se kampen. Men der kommer nok til at gå lidt tid endnu, førend en kanal har fået sikret sig rettighederne. Om det bliver DK4, 'PPV' via TDC eller TV2 Sport eller noget helt fjerde er sådan set ligegyldigt. Bare vi får kampen. :smile:

Og en fælles Fight Night er bestemt ikke utænkeligt. Jeg er i hvert fald frisk.

Jeg er også 100% klar til en fælles fight Night :4boxing: Vil vildt gerne se kampen.. og det er nu sjover, at sidde og råbe med andre.. :4thumbup:

Er ikke så feminin på det punkt.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hvis der er mange af jer der er så sikre på at Kessler vinder, hvorfor er han så undertippet (nogle steder en hel del) på div. betting sider. Jeg skal jo tjene fedt på den kamp, og har altid troet på Kessler, men bliver jo lidt nervøs med de odds man kan få..

Its a question of faith! Believe, young man. Believe!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvis der er mange af jer der er så sikre på at Kessler vinder, hvorfor er han så undertippet (nogle steder en hel del) på div. betting sider. Jeg skal jo tjene fedt på den kamp, og har altid troet på Kessler, men bliver jo lidt nervøs med de odds man kan få..

Som Kongen siger, så er det i høj grad et spørgsmål om faith. I boksning er det stort set umuligt at gøre sig klog på hvem der kan slå hvem på forhånd. Der er så mange små ting der skal gå op i en højere enhed, at det er så godt som umuligt at forudsige.

Når det så er sagt, er jeg noget nervøs på Kesslers vegne, da han nok ikke har mange chancer for at få en pointsejr med hjem, når den anden har 60-70.000 tilskuere i ryggen. Den slags har det med at påvirke dommerne... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Når det så er sagt, er jeg noget nervøs på Kesslers vegne, da han nok ikke har mange chancer for at få en pointsejr med hjem, når den anden har 60-70.000 tilskuere i ryggen. Den slags har det med at påvirke dommerne... :unhappy:

Det har Kessler tænkt på, hvorfor han med stor sikkerhed KO'er stakkels Calzaghe i 9. omgang, lige efter de er kommet ud af deres respektive ringhjørner og Kesslers ring-man har ytret den legendariske sætning "Put him out of his misery!" :4boxing:

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Det har Kessler tænkt på, hvorfor han med stor sikkerhed KO'er stakkels Calzaghe i 9. omgang, lige efter de er kommet ud af deres respektive ringhjørner og Kesslers ring-man har ytret den legendariske sætning "Put him out of his misery!" :4boxing:

:devil:

Nu ved jeg jo ikke en flöjtende fis om boksning, men her er lige lidt.

Mikkel Kesslers mørbankede sparringspartner trækker sig

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg jo ikke en flöjtende fis om boksning, men her er lige lidt.

Mikkel Kesslers mørbankede sparringspartner trækker sig

Tjaeh, det er jo imponerende nok, men den anden ér altså kun mellemvægter, et forholdsvis ubeskrevet blad, og så får han i øvrigt regelmæssigt bank til træning af Carl Froch. Jeg kan også finde en sparringspartner jeg kan mørbanke, det gør mig ikke til favorit mod Calzaghe :wink::blush:

Link to comment
Share on other sites

Det har Kessler tænkt på, hvorfor han med stor sikkerhed KO'er stakkels Calzaghe i 9. omgang, lige efter de er kommet ud af deres respektive ringhjørner og Kesslers ring-man har ytret den legendariske sætning "Put him out of his misery!" :4boxing:

:devil:

Jeg fornemmer det ikke er fornuften der taler.... :laugh: Håber dog du får ret! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share