Styrkeløft udstyr til salg


Charlie T
 Share

Recommended Posts

Tommy knudsen har lige rydet op så her er hvad han vil af med:

TITAN Centurion NXG+ str. 44 - sort næsten ny Solgt!

TITAN Centurion NXG+ str. 48 - blå/rød aldrig brugt

TITAN Bænktrøje F6 - str. 50 - blå helt ny Solgt!

Støvler - squat/(Wahlander) str. 45 1/2 helt nye

http://ironsport.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=460

Kontakt:

Tommy Knudsen

54602412/60842412

Billeder følger

Edited by Charlie T
Link to comment
Share on other sites

Moos: Så den ville godt kunne bruges som begynder trøje til mig ?? Kan man selv få en begynder trøje af og på ?

Charlie: Den er stor - Men er jo også ret bred over ryggen - så bange for den ikke er stor nok ! Har du et mål på hvilken str. brystkasse den passer til - må godt være lidt løs indtil jeg lære at krybe i den.

And Price ???

Link to comment
Share on other sites

Moos: Så den ville godt kunne bruges som begynder trøje til mig ?? Kan man selv få en begynder trøje af og på ?

Charlie: Den er stor - Men er jo også ret bred over ryggen - så bange for den ikke er stor nok ! Har du et mål på hvilken str. brystkasse den passer til - må godt være lidt løs indtil jeg lære at krybe i den.

And Price ???

Du kan spørge rigtigt pænt, og så kan vi nok hjælpe dig, hvis du kigger forbi OSK. Tror ikke du behøver at være bange for at den er for smal over ryggen, de er ret bløde over ryggen, og hvis jeg kan være løs 48er, skal du nok kunne være i en 50er. Er ikke just helt lille :bigsmile:

JFK>>> Ja, men mon ikke man kan få fjernet det mærke, på en eller anden måde? Ellers må man vel kunne dække det, eller erstatte det med et andet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Moos: Så den ville godt kunne bruges som begynder trøje til mig ?? Kan man selv få en begynder trøje af og på ?

Charlie: Den er stor - Men er jo også ret bred over ryggen - så bange for den ikke er stor nok ! Har du et mål på hvilken str. brystkasse den passer til - må godt være lidt løs indtil jeg lære at krybe i den.

And Price ???

Ang størrelse, så er der en størrelses tabel her http://www.jbv-trading.dk/shop/default.asp jeg har et brystmål på ca 135-140 og vejer ca 117 kg min trøje er en str 50 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Moos: Så den ville godt kunne bruges som begynder trøje til mig ?? Kan man selv få en begynder trøje af og på ?

Charlie: Den er stor - Men er jo også ret bred over ryggen - så bange for den ikke er stor nok ! Har du et mål på hvilken str. brystkasse den passer til - må godt være lidt løs indtil jeg lære at krybe i den.

And Price ???

KUN 450 kr. og ikke brugt...

TK

Link to comment
Share on other sites

Du kan spørge rigtigt pænt, og så kan vi nok hjælpe dig, hvis du kigger forbi OSK. Tror ikke du behøver at være bange for at den er for smal over ryggen, de er ret bløde over ryggen, og hvis jeg kan være løs 48er, skal du nok kunne være i en 50er. Er ikke just helt lille :bigsmile:

JFK>>> Ja, men mon ikke man kan få fjernet det mærke, på en eller anden måde? Ellers må man vel kunne dække det, eller erstatte det med et andet :smile:

Thanks !

Kigger forbi OSK til efteråret når jeg har løbet min marathon - Så skal jeg være stuuuur og stærk igen :laugh: Håber i har kaffff på kanden og et børne hold :laugh:

Link to comment
Share on other sites

KUN 450 kr. og ikke brugt...

TK

SOLGT TIL BONDI -

Hvis der er nogle 200 kg løft i den og vi snakker 450,- incl. forsendelse så er den solgt til Bondi - Dk's kommende styrkeløft KONGE :4thumbup: :laugh:

Smid mig lige en PM med konto nr. så får du dollars og min adresse! Husk at medsende garanti bevis på 200 KG :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Thanks !

Kigger forbi OSK til efteråret når jeg har løbet min marathon - Så skal jeg være stuuuur og stærk igen :laugh: Håber i har kaffff på kanden og et børne hold :laugh:

Skal du løbe Odense Marthon i år? Nu havde jeg lige håbet at jeg var den mest massive person i marthon feltet :laugh: Regner nemlig også med at kaste mig ud i mit første marthon nogensinde iår.

Og du skal være velkommen i OSK. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Skal du løbe Odense Marthon i år? Nu havde jeg lige håbet at jeg var den mest massive person i marthon feltet :laugh: Regner nemlig også med at kaste mig ud i mit første marthon nogensinde iår.

Og du skal være velkommen i OSK. :4thumbup:

Det bliver enten HCA marathon i Odense eller den nye Viborg By maraton alt efter hvornår formen topper. Kommer til at løbe med en kropsvægt på omkring 110 kg - så det bliver en lang og tung vej........Hvad med dig ? Kan se du holder dig en rigtigt flot 10 km tid - Der kan jeg slet ikke være med, så jeg kommer nok hurtigt til at kigge laaaaangt efter dig.

Takker - kigger helt sikkert forbi efter mit marathon er overstået - regner med at en del af min vinter træning kommer til at forgå hos jer (hvis i da eller kan holde mig ud :laugh: ) -trænger virkeligt til at få kigget på min teknik og sat et par ekstra skiver på stangen igen:smile:

Link to comment
Share on other sites

Takker - kigger helt sikkert forbi efter mit marathon er overstået - regner med at en del af min vinter træning kommer til at forgå hos jer (hvis i da eller kan holde mig ud :laugh: ) -trænger virkeligt til at få kigget på min teknik og sat et par ekstra skiver på stangen igen:smile:

Du skal være velkommen, men mon ikke lige du skal vente og se, hvordan der ser ud, med udstyr osv? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Han bliver ked, når han mærker ru lede styrkeløftstænger og ser utallige vægtskiver og kæder overalt :superman:

:freaked: :4goodbye:

:smilerock: Nej - Sånn skal det bare være - man bruger vel stropper :laugh: !

Du skal være velkommen, men mon ikke lige du skal vente og se, hvordan der ser ud, med udstyr osv?
Takker - Sålænge der er stænger, vægtskiver og racks der kan holde til noget samt godt selskab også lige en kafff maskine - Så er det fint med mig - Girrr sku ik træne i de der fancy fitness dating klubber :nonono: Mener iøvrigt også at jeg har set billeder af OSK et eller andet sted her på siden - det så OK ud :4thumbup: Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

:freaked: :4goodbye:

:smilerock: Nej - Sånn skal det bare være - man bruger vel stropper :laugh: !

Takker - Sålænge der er stænger, vægtskiver og racks der kan holde til noget samt godt selskab - Så er det fint med mig - Girrr sku ik træne i de der fancy fitness dating klubber :nonono:

Så Moos må ikke invitere dig på kaffe? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share