Smolov jr for masse?


inevitable
 Share

Recommended Posts

Hej derude.

Jeg har den sidste tid gået og ledt efter et "bryst"-program, hvor der er fokus på både masse såvel som styrke. Og ja, så tænkte jeg på om man egentlig ikke kunne køre smolov jr. med 3 uger á 4 pas efterfulgt af en 7-8 dages konditionering (og så forfra igen).

Men får jo virkelig tæsket brystet igennem med (6x6, 5x7, 8x4 og 10x3) og dette burde vel udover styrke og give en god potion masse. Spørgsmålet er så bare om det så kan betale sig når man er nødt til at holde en pause hver 4. uge?

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om det kan betale sig. Selvom du holder 7-8 dages pause efter hver omgang smolov, så er det utrolig hårdt for skulderen. Men du kan da køre sheiko? der er hvertfald høj volumen på brystet, og jeg har efterhånden hørt om en del der har fået rigtig god fremgang i massen ved at køre sheiko :wink:

Link to comment
Share on other sites

Smolov jr. er uden tvivl et godt program.. Du ska nok bare lige vente med at beslutte dig for runde nr. 2 indtil du har kørt den første omgang.. hvis dine skuldre ka holde til det så go for it, men mine egne skuldre skriger på en længere pause fra den syge volumen, når jeg er i 3. uge...

Sæt dit max fornuftigt og æde igennem.. så ska du nok få masser af styrke og vækst ud af det.. Jeg har persnoligt smidt 10 kg på mit max de gange jeg har kørt det.. og har da heller ikke kunent klage over væksten :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share