Taekwondo DVD


zink_brian
 Share

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg er begyndt til Taekwondo, sammen med min datter på 7 år.

Kunne godt tænke mig en trænings dvd, så vi kunne studere alt det grundlæggende der hjemme.

Det er en lille klub og har kun mulighed for at træne en gang om ugen. Kunne være fedt hvis man kunne lave lidt der hjemme også... Har svært ved at huske det hele når man kommer hjem.

Har kigget lidt på nettet, men kan ikke finde noget jeg tør købe og det skal heller ikke koste en krig.

Kender i nogle gode dvd'er ?

Eller nogle gode links og hvor man kan se hvordan man udfører slag, spark, stande og noget af alt det andet man skal lære ?

Mvh

Brian

TAK

Link to comment
Share on other sites

Brian, der findes en række bøger omhandlende teknik, også delt ind efter pensum i forhold til bæltegrad. Mon ikke disse kan være dig behjælpelig ?

Prøv først og fremmest dit lokale bibliotek og se hvad de har/kan bestille hjem, ellers må du evt købe via nettet.

Link to comment
Share on other sites

Tak for dit svar.

Jeg har været på det lokale bibliotek, der var en bog. Men der var vedlagt flere papirer med rettelser.

Søgte på deres pc, men der komme ikke rigtig noget frem, så har ikke tænkt så meget over den mulighed.

Her lige søgt på www.bibliotek.dk, der kom en masse frem.

Super....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share