Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

Mandag d.28/5-07

Efter en hektisk dag, kunne jeg lige nå 7 mins træning før vi lagde os (praktisk talt på vej i seng);

Bænkpres: 15*60, 12*60, 10*60

Tirsdag d.29/5-07

Så blev det sq til en løbetur igen! Er totalt fan af det... Mucho mere lækkert end jeg havde troet!

Dog var min krop ikke så glad for mig, da jeg allerede fik det onde sidestik efter de første 500m eller sådan (måske pga for meget væske i kroppen? desværre ingen idé, men fik drukket ca 2,5l væske i timerne op til på arbejdet..)

Samlet set blev det vel til omkring 2,5km's blandet løb og gå-ning (desværre), men for lige at svede ordentligt og få pulsen op fandt vi en god bakke til hill-sprints! (genialos!). Blev til 10 stk af en anstændig distance.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag d.30/5-07

En kammerat skulle starte i et center idag, så tog med ham for guide lidt! :smile:

Bænkpres m. håndvægte (incline): 10*25, 8*27,5, 5*30

Lidt good ol' mix mellem hammer curls og alm curls: 10*17,5 , 8*17,5

Mave-halløj: 150 reps (flere forskellige øvelser, dog uden pause mellem)

Cable-fliers: 10*70, 2*80/3*75 (var for flad til 80)

Mere good ol' mix: 10*15, 8*15

Triceps-extension (maskine): 10*60, 10*80, 9*90

Mave-halløj på bænk: 30 reps

Gav faktisk godt pump på armen, og ganske udmærket pump i bryst!

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.1/06-07

Så lykkedes det sq at komme afsted til kick igen. Blev til 1 time med fuld power, og derefter hjem (hvor jeg stadig var oppe at køre -->)

Squat: 10*60, 10*80, 10*80

Og så var jeg ellers møj sulten!

Som tidligere sagt havde jeg skippet min diæt, for at starte en ny op her, og det bliver kørt pr hoved istedet pr kostprogram (har både fordele og ulemper!)

Morgen/Frokost (13 tiden):

90g havregryn +350ml skummet + 40g whey

Frokost/Aften (efter træning ~kl 19):

200g hakket okse (8-12%), 300g grøntsager, lidt ketchup og olie

Aften/nat (23.30 ca):

90g havregryn +300ml skummet

Og det skulle være det for idag!

For lige kort at opsummere ligger problemet for mig i at hvis jeg kører via kropkost, så er jeg for obs på at NU skal jeg have mad for ikke at bombe det hele på en gang, og er for opsat på at få de sidste kcal, hvis ikke jeg har udfyldt dagsrationen.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d.3/6-07

Ovenpå lørdagens kvæstelser (en GOD druktur... Meget våd) fik jeg taget mig sammen til noget træning om aftenen.

Bænkpres: 5*75, 5*75, 5*75, 5*75, 5*75

O.håndvægt m. 35kg: 10*siddende, 8*stående

På trods af en god omgang tømmermænd gik det alligevel meget godt :4thumbup: Var energi til mere, men havde lavet en aftale om en kort træning, så vi kunne nå at se saw3 før vi gik døde :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.4/6-07

Så blev det sq til 2 timers kick igen :devil:

½ times basket som opvarmning (med straf ved scoring self!), efterfulgt af ca 40 minutters teknik (opvarmning af led, og af med lidt aggressioner med hårde spark/slag), og derefter ca 30 minutters kamp med MAX power :devil::devil: Fik kørt et par opvarmningsrunder, og de sidste 5 kampe med fuld kontakt. Især de 2 sidste runder med træneren var evil... Fik placeret et frontspark i hovedet på ham, og så var han ellers oppe at køre :devil::laugh:

Derefter hjem og malke benene med lidt squat (selvom de langt fra var trætte efter sættene :blink: Havde bare fråderen på, så måtte ned og have min havregrynsshake :w00t: )

Squat: 10*60, 10*80, 10*80 (stortset kørt uden pauser)

Kosten kører ellers som den skal. Blev dog til lidt alkohol i lørdags, da jeg fik fri entre i tivoli, og fri entre på IN - så kan man bare ikke sige nej! :blush: - slet ikke når man bliver luftet så sjældent :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d.6/6-07

Så blev det sq til avten træning, efter arbejde, inden jeg skulle mødes med min studiegruppe på skype! :bigsmile:

Bænkpres: 10*75, 10*75, 8*75

OL curl @ 35kg: 10*stående, 8*siddende

Går alt efter planen skulle der gerne være noget dødløft på programmet imorgen, før jeg skal sydpå til Marielyst i et par dage! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Puha, ikk optimalt når man har det af helvedes til :nonono:

Begyndte at få det skidt efter arbejde igår, og kan nu knapt nok holde fokus i mere end 20 sekunder, så fucker mit hovede helt op :crazy:

Anyways; For at kurere lidt sygdom blev det igår til:

Torsdag d.14/6-07

Bænkpres: 5*60, 5*60, 5*60, 5*60, 10*60

De 4 første sæt var med 3-4 seks pause på bryst ved hver rep, og de sidste 10 bare for at få lidt pump :smile:

Hjalp momentært på feber/hovedpine/ørheden, eller også var det pillerne der hjalp :tongue: - Dejligt var det ihvertfald!

Håber jeg er frisk nok imorgen til DL, da jeg får betalt pizza på arbejdet, og gerne vil have lidt fornuftigt ud af den halve jeg spiser :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så kom jeg endeligt virussen til livs! (Sådan cirkus da... Stadig lidt rest-hovedpine, men allaround i bedring!)

Træning fredag d.22/6-07

Squat: 5*60, 5*65, 5*70, 5*75, 5*80, 5*85, 5*90, 5*95, 8*100

Ingen pause mellem de første 5 sæt, andet end det at sætte ny skive på.

Gjorde lidt naller i lænden allerede ved 5*70, og det byggede sig lidt op, så holdte yderligere 2 pauser (mellem 90 og 95, og mellem 95 og 100).

Supine Row: 3*10*bw. 2 første sæt gled bare, og så kunne det ellers mærkes i 3 sæt.

Totalt nice combo der helt sikkert skal bruges fremover! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.23/6-07

Bænkpres: 3*60, 3*65, 3*70, 3*75, 3*80, 3*85, 3*90, 2*95, 10*60

Nice nok omgang! Var helt vildt hooked på at nuppe 1 på 100kg til sidst, men ville ikke uden spotter, og især ikke efter så mange foregående sæt. 95'eren var semi-tung, men kunne godt have nuppet en 3'er hvis ikke 2'eren var kommet i en lidt skæv bane :smile:

OL-stang, curl m. 35kg; 5*siddende, 5*stående, 5*siddende, 5*stående, 5*siddende.

Goodie goodie, så er det sq snart tid til at arrangere noget sankt hans hygge :bigsmile:

God Sankt Hans, til de der læser dette.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.25/6-07

Dødløft: 5*60, 5*100, 5*120, 1*130

Var bange for at lænden ville brokke sig efter kun 2 timers søvn, kombineret med relativt stilsiddende arbejde om natten pt (morgenaviser) - men det gik kanon godt! 130kg fløj op, som 'havde de ild i røven' :tongue:

Går max godt allaround pt, og går ikke længe før jeg rammer det gamle niveau! Luksus efter kun et par måneders genoptræning.

Link to comment
Share on other sites

Min krop er vitterligt ikke glad for 3 timers søvn i snit :sneaky2: Heldigvis er arbejdsræset overstået imorgen :]

Torsdag d.28/6-07

Squat: 10*70, 10*90, 5½*110

Fin power, var heller ikke så tungt igen. Dog har min lænd gjort ømt-ondt de sidste mange dage (grundet morgenaviser om natten (god stilling på scooter..), og 'skrivebordsarbejde' om aftenen), så valgte at stoppe mens legen var god :smile:

Supine rows:

10*bw, 10*bw, 11*bw

- lækker øvelse!

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Mandag d.2/7-07

Kom hjem fra morgenaviser og var pænt frisk, så hvad var bedre end lidt træning nu motivationen havde været væk aftenen før?

Bænkpres: 5*85, 5*85, 5*80, 5*80, 8*60.

Efter en nats rabalder var det ganske udmærket (damen syntes dog det var en dum idé at larme på det tidspunkt :blush:), og taget i betragtning at jeg aftenen før havde forsøgt, men måtte droppe grundet hovedpine og semi-fyldt mave var det nice nok :4thumbup:

Edit:

Hov må hellere også få aftenens Thai-træning med; 1 time 40 min.

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.5/7-07

Squat: 8*70, 8*80, 8*90

Suprine row: 12*bw, 10*bw, 8*bw

Ville gerne have haft nogle flere sæt, men sulten var for høj - og blodsukkeret for lav.

Kosten havde været et æble (som det eneste) lige før jeg skulle med damen til specialtandlæge (hun skulle have fjernet begge visdomstænder). Da vi kom hjem små 4 timer efter, havde jeg lige 15 min at træne i før jeg var nødt til at tage på arbejde :smile:

Tandlæge besøget gik heldigvis rigtig godt - rent arbejdsmæssigt er de rigtig dygtige i Roskilde.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.6/7-07

Bænkpres:

10*70, 7*70, 7*70 - break - 10*70

Gjorde lidt nas, og føltes helt forkert.. forcede alligevel 3 sæt... Ventede så en små 6 min, og tog så et sæt mere - stadig ikke vildt godt, men gjorde ikke lige så nas.

OL curl @ 35kg; 10*siddende, 8*stående

Link to comment
Share on other sites

Søndag d.8/7-07

Dødløft: 5*60, 1*100, 1*120, 1*130, 1*140, 0*150, 5*100, 5*100

Ville gerne op at tangere min gamle max i DL her inden ferien, men fandme om den ikke gad :tongue:

Alt op til 140 var raketter (140 dog kun semi, men fløj sq hurtigt nok). Efter at have siddet ½ mins tid ville jeg så nuppe den på 150 - hvilket jeg syntes jeg var psyket nok op til - dog var der bare minus start-tilladelse da jeg ville lette :laugh: Kom et lille piv, og den rykkede sig ikk :tongue: Forsøgte dog lige en 2-3 gange i rap herefter, men min lænd ville intet... Så kan man jo intet stille op.

Nuppede derfor et par 5'ere, og det var sq også fint nok, selvom den heller ikke syntes at gide dem allerførst! (Efter første rep kom resten dog af sig selv).

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.9/7-07

1 time 15 min kick-træning... Kom 10 min for sent pga damen havde smidt min tand-beskytter væk :dry: - men sådan er det jo når de "rydder op" :tongue:

Anywanys, fed træning! Omkring ½ times opvarmning og teknik, en små 45 min kamp (tough, når man ikke er der 3 gange / ugen mere... Men er ikke blevet helt vissen :cool: ), og så lidt udstrækning.

Der er tilsyneladende et stævne mere d.26/9 soooom lokker lidt, men så skal jeg godt nok af med de tiltagne kg siden det sidste (små 7 kg + jeg gerne ville af med 5kg mere for at ryge en vægtklasse ned)... 12 kg når jeg næppe, men 7 kg kunne være realistisk.. Nu må vi dog se hvordan det skrider frem :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tirsdag d.10/7-07

Dagen før afrejsen til spanien;

Bænkpres: 1*60, 1*80, 0*100 (dårlig bane), 1*100 (stadig ikke vildt go' bane)

Benpres: 10*100, 10*140, 10*180

Pull-ups: ~10*bw

Og lidt curls og sådan.

Det hele er lidt frit fra hukommelsen, den eneste jeg er 100% på er bænkpressen :smile:

Men sådan er det jo efter 8dages druk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.20/7-07

På trods af jeg er møgsnottet m.m. (Kolde, kolde Danmark :devil: ), skulle der sq lidt træning på bordet;

Squat: 10*60, 10*80, 10*90, 10*90, 10*90, 10*90

Suprine row: 10*bw, 10*bw, 10*bw, 10*bw

Dragon flags (semi :tongue:): 7*bw, 6*bw .... Mindes de var lettere engang :innocent:

Efterfulgt af en enkelt omgang crunch lige efter: 30*bw

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d.21/7-07

Bænkpres: 10*60, 10*60, 10*60, 10*60, 10*60, 8*60

Barbell Curl: 10*30, 10*30, 10*30, 10*30, 8*30

Nice pump! :4thumbup: Kan godt mærke jeg er sløj... Kroppen ville næppe meget mere end 60 kg, og af frygt for at komme til at hoste @ sættene istedet for imellem, valgte jeg ikke at gå højere :smile:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Søndag d.22/7-07

Lidt mavelir, da både ben, patter og arme er ømme :blush:

(semi)Dragonflags: 7*bw, 6*bw

Efterfulgt af 2*40@bw @ crunch - som bee' godt da jeg minimerede pausen til 10 secs.

Derudover en 50 blandede reps ind imellem til de skrå obliiiiques :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.23/7-07

Dødløft: 5*60, 5*100, 5*100, 5*100, 5*100, 5*100

Kæft den bee' godt i ryggen til sidst. Utroligt så meget hårdere det er når man bremser den før den rammer jorden (altså lader den ta' til i fart, og så bremser / hæver den igen lige før den rammer gulvet).

Hvorvidt det er 'sundt' for ryggen ved jeg ikke, men kunne ikke tillade mig at vække resten af huset med min træning, så var nødt til det. Der er dømt de onde DOMS idag ihvertfald :4thumbup:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share