Lidt blandet landhandel


TranceT
 Share

Recommended Posts

Torsdag d.13/12-07

1 time 15 min kickboxing. Blev kørt godt igennem idag med forskellige sparke-serier, og sluttet af med et par runder hård kontakt - 1 min pr runde, så ny modstander.. Der var gas på!

Damen røg på sygehuset, antageligt med noget nyresten (skal scannes imorgen), så blev 15 min forsinket til træning - hvilket er helt i orden. Så skal der bare trænes igennem lørdag, inden man skal ud og lege vagt igen :4police: - får lidt god mad som betaling, så det skal absolut også udnyttes! :tongue:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag d.19/12-07

Bænkpres: 10*70, 10*70, 10*70, 10*70

BB-curls: 7*35 (smerte, så stoppede - ikke min dag idag)

og så 30,20*crunches (med fokus på langsom bevægelse) og 15,10*gyno-rygøvelse

Var lige hvad jeg kunne nå inden jeg skulle hen til min moster, og have risengrød :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.20/12-07

1 time 15 min kickboxing. Træningen idag var, mod al forventning, absolut ikke udmattende :blink:

Personen der trænede idag plejer altid at køre en ultimativ hård træning, som jeg plejer hade som pesten (da han som oftest kører lidt for meget kondition/udholdenhedstræning). Anyways var den ret mild idag. 15 min opvarmning, 15 min stener (hvor man holdte puder for 1 stk modpart), 15 min kombinationstræning, noget clinching, og derefter udstrækning. Mellem kombinationstræningen og clinchingen blev der kørt noget slag/sparkeserie med hærdning af skinneben - hvilket var nice nok!

Så var der kage og kakao bagefter, som juleafslutning. Af god pli tog jeg et stykke kage, men smagte mig absolut ikke (fik snarere kvalme :blush:).

Så er der en uge til næste træning, og der kommer et par dage med god opfedning undervejs (så må man sørge for at få trænet heavy styrketræning inden! :nissegrin: )

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.3/1-08

1½ times kickboxing, med alt for højt tempo :tongue:. Ej træneren gik ret meget amok, men det er i og for sig også okay (blev til slut kørt 10 runder af hhv 5sek MAX tempo trip, 10 stækkere, op fuld skrue 5 sek, 10 mavebøjninger, op fuld skrue 5 sek, 8 strækkere osv. det ovenpå 2* 30 strækkere og 100 benbøjninger i rap er virkeligt noget der dræner.

Efter den alt for lange opvarmning (:cool:) blev der kørt lidt hærdning af maven. Kørte 2 og 2, hvor der blev kørt 50 hårde slag i maven, 20 strækkere, 20 hårde spark i maven (med hvert ben), 50 benbøjninger. Derefter blev der kørt crunches (med fuld rom), hvor man mellem hver rep fik et slag i maven, sådan så der hele tiden blev spændt i mavemullerne... Blev afsluttet med at man lå ned i ~3 minutter hvor modparten trådte ovenpå en @ maven... Ikke videre slemt, men kan godt mærkes når der står en ~95 kg tung satan på maven af en, med hælen bordet ned :tongue:

Før den sidste syre-runde (som er starten på teksten ;] ), blev der kørt lidt kamp med okay højt tempo... Var ny mand i hulen, der tidligere havde trænet i frederikssund - mange af de gutter derfra kan sq nogle tricks! :bigsmile:

Sidebemærkning: Bliver kørt en del OL-curls & crunches løbende herhjemme :smile: - er dog ikke blevet skrevet i loggen.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.14/01-08

Lidt træning inden aftensmad:

Squat: 20*60, 20*60

Tirsdag d.15/01-08

Lidt morgentræning mens jeg venter på netbank åbner:

Squat: 20*60, 20*60, 20*60

BB curls: 10*35, 10*35, 10*35, 10*35, 7*35 - hurtigt op, langsomt ned. I sidste sæt prøvede jeg en variant hvor jeg curlede op og skubbede stangen opaf (ligesom i mili pres)... Så blev det sq små-tungt :cool:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.17/01-08

1½ times kickboxing igen. Tough opvarmning, hvorefter der blev kørt slagserier til den store guldmedalje! Har faktisk ikke bestilt andet end at bokse hele dagen, også mht sparring, så det er lidt steneren - men selvfølgeligt rart at få indøvet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d.21/01-08

Efter en hård bytur fredag - lørdag (var inde og se Cascada på IN... Ca 2½ siden jeg sidst har været på sådan en bytur :crazy: ), lykkedes det mig langt om længe at få liret lidt træning af (har været alt for død de sidste 2 dage..).

Bænkpres: 5*80, 1*100, 1*100, 10*60, 10*60 -> og så noget kluns på og til;

Kickboxing: 1½ times tid. Fik så hatten passede idag.. Omkring 30 min opvarmning (allerede busted her).. Derefter lidt blandede spark i ca 30 min, og til sidst noget kamp... (hvor jeg godt nok bare gik og tog lidt imod i den sidste kamp :blush: - HELT færdig).

Udstrækning og så bare hjem, æde og slappe af... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d.24/01-08

Bænkpres: 10*60, 10*75, 10*75, 10*75

Kickboxing: 1½ time med meget udholdendhedstræning. Der var fuldt hus idag, så ikke meget plads.. Vi måtte køre kamptræning på skift (halvdelen tog mavebøjninger, strækkere & benbøjninger mens den anden halvdel kæmpede, og så byttede man over efter XX antal reps af det forskellige). Stille og roligt, men så varmt og fugtigt at det var møghårdt (yay til mange folk i et lille lokale..).

Derudover har det været en forrygende dag. Har været ude og skrive under på en ny bil, som bliver leveret i U22.

Nice at skulle undvære en bil der strejker, når man mest har brug for den... :devil:

Edit: Røg lige en 10*75 på inden jeg lagde mig til at sove :tongue:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Søndag d.27/01-08

Lidt midnatstræning igen (lige overstået);

Bænkpres: 10*60, 12*80 (rep PR tror jeg?), 5*80, 5*80, 5*80, 8*80

Var meningen jeg ville køre en stribe sæt med 5 reps, men energien føltes så voldsom i første sæt :devil:

Så vidt jeg husker er det vist rep PR - sidste 'sæson' jeg kørte seriøst mener jeg at jeg lå på omkring 80 reps max.

Go' søndag! :wink:

Edit: Fik lige lyst til en hurtig runde mere

BB curls: 8*40, 8*40, 8*40, 8*40, 8*40

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Mandag d.28/01-08

1½ times kickboxing - featuring dejligt meget kamp. Lidt blandet opvarmning, og stortset 1 times blandet kamp - top$$.

Dog er træneren ved at falde lidt af på den, da det rent faktisk lykkedes mig at tæve ham i en kamp - uden at han fik et slag eller spark ind :blink: ... Men på en god dag tæver han mig nok stadig :]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share