Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

Stærkt, tak! Der er altid andre til stede hvor jeg træner, og vi har også powerbags, så det burde ikke være noget problem. Det faktum, at du lægger vægt over lænden (kontra over skuldrene, hvis det overhovedet er praktisk muligt) sætter vel også større krav til opspænd -> mere ab-aktivering end ellers?

Imponerende vægte du kaster rundt med i øvrigt, og fedt at se VL-øvelser blandet ind i træningen :smile:

Jeg startede med bare én sæk liggende på langs, det fungerer perfekt, men det dur ikke når man skal have mere vægt på, vores tungeste powerbag er 25kg. Så prøvede vi med at have to liggende på tvæsr, men albuerne støder på den ene og det er irriterende. Derfor prøvede vi med én over lænden (den tungeste) og så en anden på langs oven på denne og så skråt ned på ryggen/nakken. Sækken på lænden stiller, som du skriver, større krav til abs, så det er en fin bivirkning af løftet. Men ak, nu er jeg oppe på 45kg, så vi skal til at have gang i en tredje sæk :D

Tak for roserne :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning onsdag 8. april 2009

Power cleans

7x3x90kg

Chins OH + UH

10

8+2

6+4

6+4

6+4

Hammerstrength iso row

4x8x45kg

8x45kg+10x30kg (dropset)

Arch back goodmornings

3x8x100kg

2x12x100kg

Kabel crunches

25x13

2x12x17

One-arm serratus crunch

8/8x30kg

10/10x30kg

45° hypers

2x20

Ab wheel

2x10

samt lidt foam rolling af min stakkels ryg

for en gangs skyld god samvittighed efter ryg og skinkestrengstræning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du er godt nok sej til gymnastik med vægte, hvordan gør du :crazy:

Hej Thomas, det jeg gør er at øve mig rigtig meget, gerne flere gange om ugen, i at dyrke gymnastik med vægte. Med tiden bliver man bedre til det, måske endda, med en masse flid, lige så dygtig som mig. Min friend Blanco, kom til mig og søgte råd, jeg beordrede ham til at øve sig i at squatte noget mere, nu er han blevet bedre til det takket være mit råd.

Link to comment
Share on other sites

Hej stærke massive Friend :smile:

Du er godt nok stærk når man tænker på du egentlig er en lille sød fyr :smile:

Du ser faktisk helt rar ud og ligner ikke lige en der vil reppe med ens max. Men det gør du....Altså ikke mit, stærke friend. Men de andres max self :smile:

Synes det er god du laver så meget VL da alle SL'ere skulle til at lave mere VL

Ses, stærke friend :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Thomas, det jeg gør er at øve mig rigtig meget, gerne flere gange om ugen, i at dyrke gymnastik med vægte. Med tiden bliver man bedre til det, måske endda, med en masse flid, lige så dygtig som mig. Min friend Blanco, kom til mig og søgte råd, jeg beordrede ham til at øve sig i at squatte noget mere, nu er han blevet bedre til det takket være mit råd.

Det var utroligt pænt af dig at udtænke dette råd til mig, og jeg kan bekræfte, at det har virket. Jeg er blevet meget bedre af at øve mig :smile:

Man må bare ikke lade sig slå ud, hvis ikke man kan finde ud af, hvordan man skal sqautte 200 fx. Det handler bare om øvelse, og jeg øver fast flere gange om ugen for tiden for at blive bedre til at squatte tungt :smile:

Man bliver jo bedre og bedre til det, der er den ting, som at det er, at det er, at man øver på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for jeres indlæg i min log, jeg har været væk siden fredag, så det var dejligt at se der var nogen, som der havde skrevet i min log mens jeg var væk.

Jeg trænede ikke vægtgymnastik i fredags og lørdags, for jeg skulle til Mols, men det gør ikke så meget for det var alligevel bare sidste dag i sheiko, så jeg startede deload tidligt. Jeg forhåber ikke det forholder sig med sheiko som med BB, at det er den sidste træning/rep, der giver det hele, så blir' jeg ked af det :cry:

I næste uge står den på lette vægte og nok også et rep-out forsøg i bænk til at estimere et max til en kommende cyklus. Det skal være bænk 2x om ugen så indtil videre er topkandidaten MM2Ks, hvis det kan adde 50lbs til min bænk synes jeg det skal prøves.

Link to comment
Share on other sites

I dag sad jeg oppe på skolen efter en dejlig påskeferie og tænkte ved mig selv:"hvad skal jeg dog træne i dag?". Jeg fandt ud af jeg nok ville lave en rep-out test i bænken så jeg kunne estimere et max til en bænkcyklus, men det kunne jo ikke være gjort med det, selvom det er deload tid, der skulle ske lidt mere. Hele dagen spekulerede jeg over dette og jeg begyndte at lege med tanken om at lave mig en lille runde tabata i noget frontsquat, det virkede som en god idé.

Så kom jeg op i OBBC og hvem mødte jeg her, ingen ringere end min friend; Onkel Troels. Ham forelagde jeg idéen om tabata i frontsquats, men jeg luftede også tanken om et maxforsøg i selvsamme øvelse. Det var jo den rene galimatias, for hvilket svar kunne man forvente sig af en tough fyr som ham? Det blev selvfølgelig ikke bedre af, at jeg havde tights på, "de inviterer til maxforsøg", sagde Troels, og så var det jeg fik den geniale idé at lave maxforsøg OG tabata, uhadada. Så gik det derudaf med frontsquats og sørme så, det blev til en fin pr med 150kg, 10kg mere end min gamle rekord, det var dejligt. Bagefter gik det løs med tabata, det blev til hhv. 13/11/9/7/7/7/6/5 reps med 50kg, jeg var meget træt bagefter. Så skulle der bænkes, jeg besluttede mig for at reppe løs med 110kg og det blev til 8 reps, ikke specielt prangende, men tilfredsstillende situationen taget i betragtning. Beregneren jeg bruger siger at mit max så er 137kg, så det vil jeg filosofere lidt over. Så trænede vi også lidt chinups og guns, og diskuterede efterfølgende, hvorfor vi ikke har hakkede abs, mens vi nød et par bananer, vi kom frem til at vi drikker for mange bajere, åh nej, sikke noget.

Link to comment
Share on other sites

Du kunne have samlet femører op med røvballerne hvis du ikke havde haft dine flotte tights på...Så dybe var de friends :smile:

Men hvorfor skulle man ønske at gøre det? :cry:

Kommer der video af vildskaben, eller er du efterhånden ude af skabet som kælderløfter?

Link to comment
Share on other sites

Dine Front Squats var rigtigt flotte idag. Man kan sagtens se du har øvet dig på øvelsen. :smile:

Du kunne have samlet femører op med røvballerne hvis du ikke havde haft dine flotte tights på...Så dybe var de friends :smile:

Tak Troels, jeg har nu her, mens jeg tissede, konstateret, at der altid sker noget sejt når du er involveret i min træning. :smile:

Men hvorfor skulle man ønske at gøre det? :cry:

Kommer der video af vildskaben, eller er du efterhånden ude af skabet som kælderløfter?

Fordi man kan, søde ven, fordi man kan. Jeg skal nok huske at filme næste gang jeg sætter ny PR, eller laver noget andet sejt så du kan se det ikke bare er lies.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Bummelum, jeg er her stadig, jeg deloader bare her i ugen :smile:

Så vidt jeg kan regne ud er der Norland Cup om 9 uger, så jeg har planlagt min træning således (det er lidt grimt, det er boardets skyld):

Uge Bænk Squat

1 Gillingham Sheiko CMS

2 Gillingham Sheiko CMS

3 Gillingham Sheiko CMS

4 Gillingham Sheiko CMS

5 Gillingham Deload

6 Gillingham Sheiko Peaking

7 Gillingham Sheiko Peaking

8 Gillingham Sheiko Peaking

9 Deload Sheiko Peaking (indbygget deload i denne uge)

Træningen de forskellige dage kommer nogenlunde til at forløbe som nu med nogle småændinger.

Dag 1 (mandag)

Bænkpres Gillingham tung

Squat Sheiko

Pushpress foran 5x3-5

Frontsquat Sheiko

Weighted pushups 5x8-15

Dips 3x8-12

Dag 2 (onsdag)

Cleans 7x1-3

Chins 5x10

Goodmornings 5x5-8

Chest supported rows 5x6-10

Abs 5x6-20

Guns lolleri

Dag 3 (fredag)

Bænkpres Gillingham let

Squat Sheiko

Pushpress bagpå 5x3-5

Frontsquat Sheiko

Low incl. DB pres 5x6-10

Dips 3x8-12

Dag 4 (lørdag)

Snatches 7x1-3

JS rows 5x5-10

Semi SLDL 5x5-10

Pulldowns 5x8-12

Abs 5x6-20

Guns lolleri

Sidste sheiko kørte jeg med max på 180, så måske skulle jeg køre næste runde ud fra 190, selvom det lyder lidt vildt. Fronts er ikke helt sheiko, jeg kører bare en runde, der minder om de nummer to runder, der tit er foreskrevet til squats.

Link to comment
Share on other sites

Fronts er HELT fint sheiko.

Det er en misforståelse man kun bruger de tre store i sheiko "anden runder".

Jeg er i hvert fald godt tilfreds med at køre fronts, fint nok at sætte ny pr. uden at have været over 90kg i en måned og over 120kg i vel et halvt år.

Jeg påtænker i øvrigt at skifte den lette bænk i gillinghams ud med flad db pres da min ene pec er synligt større end den anden.

Link to comment
Share on other sites

Hej prol

Jeg vil ikke kommentere din træning.

Til loggens andre læsere, vil jeg bare skrive, at teh Twig aka. Søren W aka. pikblokkeren allerede tidligt på aftenen i går indrømmede, at han var ved at være lidt fuld - og det var ikke fordi festen stoppede der.

Til gengæld er hans hår fandme frækt og instantant samtaleemne among chicks :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej prol

Jeg vil ikke kommentere din træning.

Til loggens andre læsere, vil jeg bare skrive, at teh Twig aka. Søren W aka. pikblokkeren allerede tidligt på aftenen i går indrømmede, at han var ved at være lidt fuld - og det var ikke fordi festen stoppede der.

Til gengæld er hans hår fandme frækt og instantant samtaleemne among chicks :smile:

Pikblokkeren, det er mig, jeg er ham i proljakken, der snyder dig for et skrald. Jeg har det oprigtigt dårligt med at jeg var så hård ved hende der, hun havde jo store spande og ville gerne dræbe hjemløse. Hun er godkendt i min bog, dog er der minus for hun vil dunkes af dig, lol.

Jeg er glad for at have givet jer tøser lidt at snakke om, det skaber altid furore når en verdensmand som jeg kigger forbi, at den der idiotiske tøs skulel på skadestuen fordi hun havde skåret sig lidt kan jeg kun sige én ting til, lol.

MOL'ere der gerne vil med til sexfest, kan i øvrigt bare sende PM. Bozomods naturligvis undtaget, det kan i jo nok sige jer selv :smile:

Kun damer naturligvis, Bogs, Sina, Queenpearl, Norah, Nips, Fast og alle de andre tøser, skriv en PM, så får I en personlig invitation til den næst kommende sexfest hosted by me and teh kid.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag 20. april 2009

Liggestem - tung gillingham d1 (det betyder dag 1)

5x5x110kg

Benbøj bagpå - sheiko cms w1d1 (denne smarte kode betyder week 1 day 1)

5x2x150kg

-der stod 152,5kg i programmet, men jeg er for sej til kiksene, jeg gjorde mig til gengæld tung for at kompensere

Pushpress foran

3x5x90kg

1x4x90kg - missede 5'eren, lol @ mig, derfor droppede jeg sidste sæt

Benbøj foran

5x4x100kg

-i første sæt snød jeg og tog 5 reps

Low incl. DB pres

5x5x40kg - det var irriterende tungt :/

Dips

3x12 m. korte pauser

Ham den hakkede fra Bilka kommenterede mine ben, han synes de er store, men jeg havde også tights på. Jeg gav igen ved at kommentere hans arme, han er så latterligt revet den mand. Jeg har lyst til at hade ham for det, men han er desværre en rigtig flink fyr så det kan jeg ikke få mig selv til.

Mens jeg squattede stod der en fyr ved siden af mig og reppede løs med 170kg og en tøs der havde 100kg på stangen, det var bare ærgerligt det kun var 1/60 squats, ellers havde jeg været imponeret.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Kun damer naturligvis, Bogs, Sina, Queenpearl, Norah, Nips, Fast og alle de andre tøser, skriv en PM, så får I en personlig invitation til den næst kommende sexfest hosted by me and teh kid.

Jeg glæder mig allerede. Lulz. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share