Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning onsdag 22. april 2009

(fri)vend

3x2x90kg

4x2x100kg

Chins, OH + UH

12

10+2

8+4

8+2

6+4

Goodmornings

3x6x120kg

-de føles helt skæve og underlige, så jeg skal måske køre noget et-bens i en periode

One-legged GMs

4x8x30kg

-boom

HS iso row

4x50kg

6x50kg

2x6x60kg

5x70kg

DB curls

5x6x25kg

Ab wheel på fødderne

5x10

Link to comment
Share on other sites

Hold da op!! Nu stopper du altså. Det er sgu lige en tand for vildt det der.

Hvordan kan du overhovedet få DOMS i maven af armstrækkere med den core styrke der?

Jeg er ikke helt ude, jeg holder armene i samme vinkel med overkroppen hele tiden, men jeg kan godt banke et par reps af, hvor jeg er helt ude :wink:

Jeg tror min massive vom er skyld i denne formidable styrke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke helt ude, jeg holder armene i samme vinkel med overkroppen hele tiden, men jeg kan godt banke et par reps af, hvor jeg er helt ude :wink:

Jeg tror min massive vom er skyld i denne formidable styrke.

Jeg har også en massiv vom men kan ikke gøre det :unhappy:

Vil du anbefale at jeg drak flere øl eller bare udlod min lakridspåføring og mine Tabatas?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også en massiv vom men kan ikke gøre det :unhappy:

Vil du anbefale at jeg drak flere øl eller bare udlod min lakridspåføring og mine Tabatas?

Alle tre ting faktisk, det har tilsyneladende virket forbløffende godt for mig, snart har du lige så massiv en midsection som undertegnede :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kun damer naturligvis, Bogs, Sina, Queenpearl, Norah, Nips, Fast og alle de andre tøser, skriv en PM, så får I en personlig invitation til den næst kommende sexfest hosted by me and teh kid.

Ah, satans, det er først lykkedes mig at komme ind i din tråd nu - er online fra mobilen hjemmefra. Tak for tilbuddet, men jeg kan desværre ikke den dag. Jeg skal tømme kattebakke.

Link to comment
Share on other sites

Ah, satans, det er først lykkedes mig at komme ind i din tråd nu - er online fra mobilen hjemmefra. Tak for tilbuddet, men jeg kan desværre ikke den dag. Jeg skal tømme kattebakke.

Det går nok, din slags er heldigvis a dime a dozen, og du skal ikke lade som om du ikke er smigret.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Det går nok, din slags er heldigvis a dime a dozen, og du skal ikke lade som om du ikke er smigret.

Jamen, jeg er da supersmigret over at være med i dine sexfantasier. Det er sgu pænt af dig at skænke mig en tanke.

Link to comment
Share on other sites

Hovsa, jeg fik ikke trænet i går, og i dag var det efter "morgenmad" bestående af en banan så det blev fesent.

Træning 25. april 2009

Træk

5x1x70kg

1x75kg

-de var fine

Squat

5x3x150kg

Flad DB pres

8x40kg

10x40kg

3x8x40kg

De blev supersettet med:

One-legged DB semi SLDL

8/8x20kg

2x8/8x22,5kg

Nogle kvinder prøvede at få en vandhane til at stoppe med at løbe ved at tale hårdt til den.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share