Søren W


Søren W
 Share

Recommended Posts

Træning fredag 22. maj 2009

Flad DB pres

8x45kg

2x6x45kg

Low incl DB pres

3x6x40kg

HS iso row

3x8x45kg

Low row

3x8x12

Dips

3x5x50kg

UH chins

8x

2x10

Hanging rev. crunch

3x12

DB curls

3x6/6x25kg

Inden træning hentede jeg min nye trikot på posthuset, men da jeg kommer hjem finder jeg ud af, at jeg er for swole til en str. L, selvom den skulle være fin op til 94kg, tud :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Inden træning hentede jeg min nye trikot på posthuset, men da jeg kommer hjem finder jeg ud af, at jeg er for swole til en str. L, selvom den skulle være fin op til 94kg, tud :(

Pic?

Til sammenligning løftede jeg med mine 57,2 kg i en herre medium trikot til DM Hold, så en large må sidde lidt stramt på dig.

Link to comment
Share on other sites

Pic?

Til sammenligning løftede jeg med mine 57,2 kg i en herre medium trikot til DM Hold, så en large må sidde lidt stramt på dig.

Jeg kunne ikke få den på, sygningerne begyndte at beklage sig, da jeg ville have den op over mine massive skuldre, så der indstillede jeg forsøget, da jeg gør mig håb om at få den byttet. Efter Adidas' anvisninger er L 77-94kg så jeg troede godt jeg kunne være i den med mine 91. Erik, den idiot, mente i øvrigt jeg muligvis skulle have haft en M'er...

Hvis du kender nogen, der skal bruge en dejlig trikot til kun 300 kr må du endelig sige til :smile:

Link to comment
Share on other sites

hihi, jeg fik 133 i den de har på hjemmesiden :smile:

Det er fordi du er intelligent min ven, ikke lige som resten af idioterne på mol :laugh:

Den på deres side minder en hel del om den man skal tage i rigtigheden, mener eneste forskelle er, at der er 40 opgaver, og 20 minutter i teh "live" version, og så er den i sort/hvid.

Link to comment
Share on other sites

Det er fordi du er intelligent min ven, ikke lige som resten af idioterne på mol :laugh:

Den på deres side minder en hel del om den man skal tage i rigtigheden, mener eneste forskelle er, at der er 40 opgaver, og 20 minutter i teh "live" version, og så er den i sort/hvid.

Er det en Raven test, evt. Raven 2?

Link to comment
Share on other sites

De bruger FRT af John C. Daniels, det var vidst noget med at der var lægget løsninger til deres gamle test, så de skiftede svjv, før årsskiftet.

OK, jeg har bare prøvet en s/h, der hed Raven 2 vist. Vi skal være i klub sammen Mads, så kan vi være Danmarks to klogeste idioter :smile:

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

OK, jeg har bare prøvet en s/h, der hed Raven 2 vist. Vi skal være i klub sammen Mads, så kan vi være Danmarks to klogeste idioter :smile:

Du må melde dig til testen ven, så vi beviseligt kan være kloge idioter sammen! :smile:

PS: Man få to nice Mensa-blyanter til testen! Som man må beholde! OMG!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share