Ronnie Colemans transformation


Christian B
 Share

Recommended Posts

Sjov lille ting. Hæfter mig mest ved ansigtsdeformationen. :nonono:

Er det hans smil du hentyder til? :tongue:

Men nu er han jo heller ikke purung længere - han fylder 43 om 5 dage (tillykke :4trumpet: ), så ansigtet forandres vel naturligt nok, når man både bliver større og ældre...

Link to comment
Share on other sites

Er det hans smil du hentyder til? :tongue:

Men nu er han jo heller ikke purung længere - han fylder 43 om 5 dage (tillykke :4trumpet: ), så ansigtet forandres vel naturligt nok, når man både bliver større og ældre...

Hehe, hvor lyder "naturligt nok" bare malplaceret, når man taler om den ændring, RC's krop har været ude for :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, hvor lyder "naturligt nok" bare malplaceret, når man taler om den ændring, RC's krop har været ude for :bigsmile:

He he - jooo... du har vel en pionte :wink:

Men jeg synes bare ikke på det billede i det link der er postet, ser mere unaturligt ud, end en hvilken som helst anden mand, der er blevet ældre. (Altså hvis vi kun taler ansigtet!)

Link to comment
Share on other sites

He he - jooo... du har vel en pionte :wink:

Men jeg synes bare ikke på det billede i det link der er postet, ser mere unaturligt ud, end en hvilken som helst anden mand, der er blevet ældre. (Altså hvis vi kun taler ansigtet!)

Ok, jeg vidste ikke, at det er normalt, at hovedet bliver en halv gang bredere fra man er 28 år til man bliver 40. Jeg har egentlig lidt svært ved at tro det.

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg vidste ikke, at det er normalt, at hovedet bliver en halv gang bredere fra man er 28 år til man bliver 40. Jeg har egentlig lidt svært ved at tro det.

Nej, han har et typisk steroide hoved, der er blevet deformt og enormt! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nej, han har et typisk steroide hoved, der er blevet deformt og enormt! :blink:

Uha, forbudt emne... Jamen, så lad os da hellere blive enige om, at det er ganske normalt, at ældre mennesker render rundt med ballonmennesker, fordi hovedet, som eneste kropsdel, fortsætter med at vokse eksplosivt i det uendelige. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Uha, forbudt emne... Jamen, så lad os da hellere blive enige om, at det er ganske normalt, at ældre mennesker render rundt med ballonmennesker, fordi hovedet, som eneste kropsdel, fortsætter med at vokse eksplosivt i det uendelige. :smile:

Nu kører vi vist i ring og mundhuggeri...

Jeg synes bare ikke hans hoved har ændret karakter, bortset fra han er blevet ældre at se på.

Og hvsi vi endelig skal komme ind på det med kropsdele der vokser, jamen så vokser næse, ører osv på de fleste gennem hele livet. Kan ikke se det er særlig eksplosivt eller voldsomt hos Ronnie.

Link to comment
Share on other sites

Uha, forbudt emne... Jamen, så lad os da hellere blive enige om, at det er ganske normalt, at ældre mennesker render rundt med ballonmennesker, fordi hovedet, som eneste kropsdel, fortsætter med at vokse eksplosivt i det uendelige. :smile:

Faktisk skulle ens ører faktisk blive ved med at vokse hele livet :blink: (sidespor :blush::innocent::tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Faktisk skulle ens ører faktisk blive ved med at vokse hele livet :blink: (sidespor :blush::innocent::tongue: )

Er helt enig med flexipecs, et steroid hoved.

Nogle Steroider for knogler til at vokse igen, også efter man som voksen er udvokset. Dette kan bla ses på gode gamle swarzenegger. Hans mellemrum mellem tænderne er større emd da han var 19-20 år, som følge af idiotjuice. Nogle bodybuildere smadrer deres krop, fordi led og menisk, eksempelvis i knæet, ikke kan følge med knogle forandringen. resultat er smerter for livet, så hvad er 15 min glory så værd?.

Link to comment
Share on other sites

Er helt enig med flexipecs, et steroid hoved.

Nogle Steroider for knogler til at vokse igen, også efter man som voksen er udvokset. Dette kan bla ses på gode gamle swarzenegger. Hans mellemrum mellem tænderne er større emd da han var 19-20 år, som følge af idiotjuice. Nogle bodybuildere smadrer deres krop, fordi led og menisk, eksempelvis i knæet, ikke kan følge med knogle forandringen. resultat er smerter for livet, så hvad er 15 min glory så værd?.

Vild tanke, men er det muligt at Arnie måske har fået fikset sine tænder hos en tandlæge? Mig bekendt er der også væsentlig forskel på de ting der bliver taget i dag ift på Arnolds tid. Nogle kan måske uddybe hvilke typer steroider de havde og ikke havde dengang.

Derudover er jeg også temmelig overbevist om at cirka ingen prof-BB'ere gør det de gør (krudt eller ej) for de få minutter på scenen. Indsats ift udbytte er simpelthen for lavt. Om ikke andet, så er det da lykkedes nogle at leve af deres træning, måske endda blive ret velhavende.

Link to comment
Share on other sites

Er helt enig med flexipecs, et steroid hoved.

Nogle Steroider for knogler til at vokse igen, også efter man som voksen er udvokset. Dette kan bla ses på gode gamle swarzenegger. Hans mellemrum mellem tænderne er større emd da han var 19-20 år, som følge af idiotjuice. Nogle bodybuildere smadrer deres krop, fordi led og menisk, eksempelvis i knæet, ikke kan følge med knogle forandringen. resultat er smerter for livet, så hvad er 15 min glory så værd?.

Øh Roids får ikke knoglerne til at vokse..

Link to comment
Share on other sites

Er helt enig med flexipecs, et steroid hoved.

Nogle Steroider for knogler til at vokse igen, også efter man som voksen er udvokset. Dette kan bla ses på gode gamle swarzenegger. Hans mellemrum mellem tænderne er større emd da han var 19-20 år, som følge af idiotjuice. Nogle bodybuildere smadrer deres krop, fordi led og menisk, eksempelvis i knæet, ikke kan følge med knogle forandringen. resultat er smerter for livet, så hvad er 15 min glory så værd?.

som påpeget får steroider faktisk ikke knoglerne til at vokse, tværtimod er de via aromatisering til østrogen medvirkende i lukningen af vækstpladerne i knoglerne....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share